"De dames die al wat langer wachten....."

He lieve meiden.
Het was heerlijk om rust te nemen en afstand te doen van het forum. Vanaf morgen ga ik dat weer een tijdje doen. Niet omdat ik niet benieuwd ben naar jullie, maar omdat her voor mezelf heel goed werkt. In mijn hoofd is het rustig, ik geniet van alle mooie dingen en ik hoop heel erg dat dit bijdraagt aan een goede ronde nummer 9.
Vrijdag gaan we op vakantie en mijn vruchtbare periode is nu, dus laten we hopen dat het goed samenvalt.
Ik heb jullie berichten gelezen, maar het zijn er mega veel. Helaas zag ik nog niet veel positieve berichten.
Ook weer veel nieuwe vrouwe , het wordt een grote club zo en eigenlijk willen we natuurlijk dat er niet zo veel vrouwen zich hoeven aan te sluiten, maar voel je zeker welkom!
Ik hoop zooooo, dat als ik over een tijdje terugkom op het forum dat er veel positieve berichten zijn! ? ? 
Dames ik ga even "offline" en wens jullie ontzettend veel geluk en heel veel liefde en kracht! 

Lieve meiden bedankt voor jullie reacties!
Hebben het allemaal even kunnen laten bezinken en er uiteindelijk even rustig over kunnen kletsen. Hij heeft nu zelf ook aangegeven dat het stoppen inderdaad niet makkelijk is en waardoor het komt dat dit niet zo makkelijk gaat. Hij wilt er wel graag aan werken, want vind het zelf ook niet leuk. Hij was zich er nog niet zo bewust van wat het met mij deed, maar dat heb ik hem nu ook wel gezegd. Nu hopen dat er verandering gaat komen in zn gedrag qua roken, etc. Nog wel een beetjd hard hoofd in want waten vanmiddag op ja ja kraamvisite (kan der ook gewoon nog bij haha, nee hoor deze keer viel het mee en was het erg gezellig), maar zij weten ook van ons traject en vroegen ernaar. Dus kwam het roken ook even ter sprake en toen deed hij er weer wat nonchalant over van ja en hoe willen ze dat dan controleren... zucht... dus ga hem daar nog even op aanspreken vanavond als we even alleen zijn.
ProjecTT welkom!
Pimpeloentje spannend het traject starten hopelijk komt er snel duidelijkheid. 
Vis tnx! Hoe gaan jullie er als ex rokers mee om? Denk dat het wel fijn is om steun bij elkaar te zoeken hierin. Ik als niet roker snap het gevoel van verslaving niet omdat ik dat nooit ervaren heb. Kan me wel voorstellen dat het lastig is maarja dat is toch anders dan het zelf ervaren.
FleurBo naja kunnen er wel over praten, maar hij raakte in het verleden wel lichtelijk geirriteerd. Zelf toen hij bij het eerste consult in het ziekenhuis ervoor teruggeroepen werd op de kamer. Oeioei je had hem toen moeten zien... hij was not amused? het zaadonderzoek was de eerste keer niet goed maar de tweede keer wel. Hij had toen volgens mij ook echt wel even flink gelet op het niet roken en was uit zichzelf ook vitamines gaan slikken etc. In het ziekenhuis kwamen ze toen ook met het verhaal dat het kan fluctueren dat heeft hij een beetje geïnterpreteerd als roken heeft niet zoveel invloed ofzo. Want daarna ook weer drinken en roken etc. Maar jou vriend dus verder ook niet gestopt.?
Kaatkaat balen van je lichaam die niet reageert op de prikken zeg. Hopelijk komt er snel verandering in en is alleen 1 eitje goed gegroeid. De sfeer is trouwens goed thuis, maar zijn inderdaad andere factoren die meespelen. Zij  familie mist hij want wonen aan de andere kant van NL en nog wat andere dingen met ziektes van familieleden en er dan niet even snel heen kunnen gaan etc. En op zn werk zijn er wat dingen over het algemeen gewoon een opstapeling van factoren die ervoor zorgen dat hij behoefte krijgt om er een op te steken.
Lovetennis wat fijn dat de afstand je goed doet hopelijk kom je na je vakantie met mooi nieuws!
Hier overigens nog steeds geen menstruatie te bekennen. Dinsdag einde dag hele erge last van mn darmen dus denk wordt ongesteld, maar helemaal niets. Wel de hele tijd steken onderin mn buik, maar zijn nu ook alweer weg aan het trekken. Dus gaan wel zien wat er de komende dagen gaat gebeuren 

Zwindo fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Hopelijk gaat het jullie lukken om in gesprek te blijven ?. Verslaving is nu eenmaal een makkelijk iets om op terug te vallen bij hoge spanning, of veel dingen die gebeuren. Ik rook niet, nooit gedaan ook, maar ik heb het soms met eten. Weten dat het niet goed is wat je doet, maar het niet kunnen stoppen.
Dat je vriend er bij anderen luchtig over praat, kan ook gewoon schijn zijn. Mannen zijn naar anderen voor mijn gevoel vaak wat oppervlakkiger. Mijn man zegt tegen anderen dat hij absoluut niet toe is aan kinderen en dat het wat hem betreft nog even mag duren. Ik raakte daar eerst gekwetst door, want dit is tegengestelde van zijn kinderwens en vond het niet leuk dat hij dit uitsprak naar anderen toe.. Nu begrijp ik dat dit zijn afweer is en zich er makkelijk vanaf maken, hij vind het moeilijk om te vertellen dat het hij ons even duurt, dus maakt hij er dit maar van, want 'dan vragen ze er tenminste voorlopig niet meer naar'.
Hopelijk valt de invloed van roken mee op de kwaliteit en raken jullie toch snel zwanger! Heel veel geluk voor jullie?. 

Oké ik had dus een heel verhaal, geen idee waar her gebleven is. 
Wat ik had gezegd ongeveer, ik heb zoveel mogelijk geprobeerd mee te lezen de afgelopen dagen, ik wou toch nog even op ik geloof lapjesendraadjes: reageren.
Ik begrijp het gevoel van k eerlijk zo goed en de frustratie. Mijn zus is zwanger en ze vertelde mij dat, dat ze zwanger was maar niet gepland, dat zijn natuurlijk dan al 2 dingen die pijnlijk zijn, goed knipperen en vechten tegen de tranen en in je hoofd 't komt goed het komt goed. Maar als ze dan vervolgens verteld dat ze er niet blij mee is... Ik kan je vertellen heb daar een potje zitten janken, zo pijnlijk die woorden, ik ben er niet blij mee.... Ik mijn verhaal gedaan omdat zij er niks van snapte waarom ik begon te huilen en 't was geen huilen wat je af kon doen als blijdschap?? dus verteld wij zijn meer als een jaar bezig en het lukt niet gaan een traject in blablabla en het enige wat ze zei, ow ja eigenlijk wist ik dit al, had het vermoeden al. Ik heb me nog nooit zo verdrietig, gekwetst en boos tegelijk gevoeld, ben daar behoorlijk overstuur weg gegaan huilen in de auto naar huis gezeten en daarna huilend bij de buurvrouw, het is zo oneerlijk verdeeld, en precies wat iedereen zegt, de mensen die je het gun enzo die hebben het moeilijk en de mensen (ik weet dat ze m'n zus is en ik wens haar alle geluk van de wereld oprecht) waar je eigenlijk over twijfelt is het verstandig... Die krijgen het (gevoelsmatig) gewoon in de schoot geworpen, je snapt het gewoon niet. En dan is oprecht blij zijn voor iemand extreem lastig, het is sws al iets waar ik steeds meer moeite mee krijg omdat je andere het geluk ziet hebben wat jij wilt, maar sommige situaties geven dat gevoel nog veel meer!
Zwindo: ook jou frustratie begrijp ik, mijn vriend rookt nog steeds en hij was oprecht bezig met stoppen.... Tot hij hoorde dat zijn zaad productie goed is (wat dus niet zegt dat de kwaliteit ook goed is, dat vertelde de arts) nu lijkt hij het ook overboord te gooien en ik heb hem al zo vaak gevraagd te stoppen en dan krijg ik een nukkig antwoord, maar exact wat jij zegt, ik slik ondertussen hormonen, ik drink zo goed als niet en ik probeer alles zo gezond mogelijk te doen en meneer rookt er op los en drinkt de laatste tijd ook weer steeds vaker/meer, super lastig en frustrerend en het gesprek aan gaan vind ik ook Lastig. 
Dan welkom aan alle nieuwe dames!
Hier zit ik ondertussen gefrustreerd op m'n menstruatie te wachten, afgelopen weken hebben we een paar keer gedacht zullen we gewoon stiekem het toch niet veilig doen, maar de kans dat alle eicellen bevrucht raken en er in korte tijd misschien nog meer zijn gegroeid vinden we toch iets te gevaarlijk?
Dus netjes aan 't wachten op m'n menstruatie maar 't duurt me allemaal te lang ik wil gewoon door met de volgende ronde en de lagere dosering en dan hopen dat er dan wel maar 1 cel rijpt en we er voor mogen gaan en dat het dan eindelijk lukt! 

Dag dames! Ik meld me weer na een week heerlijke vakantie. Heel fijn om even met niets van thuis bezig te hoeven zijn! Dus nu vol goede moed morgenochtend richting mijn eerste echo van de IUI. 

In de tussentijd heb ik wel alles gelezen, maar tussen de was en het opruimen door lukt het even niet om een bijleespost ervan te maken. Vanaf nu zal ik t weer bijhouden!

Bedankt voor het warme welkom, idd een stap maar na dus al een tijdje jullie verhalen gelezen te hebben en de warme/lieve reacties naar elkaar toe wist ik dat dit een groep is waar je liever niet in zit maar waar je wel heel veel aan elkaar hebt en die elkaar begrijpt.
Kaatkaat, hoe was de echo? Duimduim...
Minime, dat is inderdaad heel frustrerend, wij willen heel graag en zijn aan het wachten en iemand anders krijgt het gewoon bijna cadeau en is er dan ook nog niet blij mee... En dan vooral de reactie naar jou toe, je hoopt toch van je zus meer steun te krijgen. 
Ik hoop voor je dat je snel door kunt naar de volgende ronde en dat met de nieuwe dosering het wel een succes wordt!
IkHeetGeenTruus, de eerste, spannend, succes met de IUI! 

Ik heb een tijdje niet meegeschreven, maar wel meegelezen en ik wilde een korte update geven: vandaag NOD en gewoon nog steeds geen drupje bloed te bekennen. En ik ben ALTIJD vanaf opstaan ongesteld op mijn NOD. Ik heb geen Pms klachten, wel al dagen het zuur en een beetje misselijk. Mijn humeur is prima en dat is anders dan ik van mezelf ken zo vlak voor mijn NOD haha.
Gisteren een normale test gedaan, want ik had geen vroege meer in huis. Die was wit, maar morgen ga ik opnieuw proberen met een gevoelige test, ik ben zo benieuwd of ronde 14 eindelijk gelukt is! 

Happy Yellow spannend zeg! Ik hoop zo enorm voor jullie dat t gelukt is! 

ProjectTT welkom! Wat je noemt was voor mij ook inderdaad de reden om af en toe mee te gaan schrijven, de steun en het begrip voor elkaar is heel erg groot in deze groep. Erg fijn!

Mijn echo vanmorgen ging prima. De clomid lijkt alleen nog niet heel veel extra te hebben gedaan, dus een eventuele volgende ronde mag ik een hogere dosis daarvan. Maar voor nu zit er in ieder geval een follikel van 21 mm dus dat is mooi! Daarnaast aan de andere kant ook nog een van 13 mm, maar die is maar net op het randje om wel of niet mee te tellen. In ieder geval vanavond Pregnyl spuiten en dan maandag terug voor de inseminatie. Spannende tijden dus!

Terug
Bovenaan