"De dames die al wat langer wachten....."

Ik denk dat ik ronde 25 in ga. Het begin van ons derde jaar dat we fanatiek bezig zijn voor een kindje. Pff. Het begin vn de middag had ik een druppel bruin in mijn broekje en kreeg ik de bekende krampen. Nu zijn de krampen bijna weg, maar het is nog niet doorgebroken. Het is 4 dagen voor mijn nod..
Ik ga bijna klinken als de welbekende forummuts die in de tweede maand proberen al vraagt 'ik heb jeuk aan mijn linkerschaamlip en ik ben twee dagen voor mijn nod, ben ik nu zwanger?'. Ik weet het even niet meer. Ik voel mij een beetje moedeloos omdat we het derde jaar in gaan, misschien dat ik daarom ook een beetje tegen beter weten in hoop.

Hey dames, moet toch even me ei kwijt..
Heb zondag 2 aug mijn tp gehad op dag 19, en maandag de 17e mag ik testen. Nu heb ik vanochtend stiekem al een test gedaan en er staan gewoon al 2 streepjes!! Na 2.5 jaar negatieve testen en 5 terugplaatsingen, ik kan het gewoon niet geloven! 
Nog tot vanavond wachten  tot me vriend thuis is, om het goede nieuws te vertellen..

Groetjes 

Hoi meiden, toch even weer meelezen met jullie. Hier inmiddels de ovulatie weer achter de rug, testen waren niet positief, maar merk het wel aan alle klachten. Straks de huisarts bellen voor een eerste afspraak. Donderdagavond komen we thuis van vakantie, ik hoop dat we vrijdag terecht kunnen of anders maandag.
Ik ga even alles teruglezen, vriendlief slaapt nog lekker, dus nu even de tijd.

@danielleeexxx kijk eens op ovabalance en dan inositol. Ik slik het en de reviews zijn erg goed, veel cyclussen van vrouwen worden regelmatiger.

Welkom aan alle nieuwe mensen ☀️?
Meiden wat veeeeeeeeel berichten! Ik ben het overzicht compleet kwijt ? Verhalen wel heel herkenbaar, roken en meteen zwanger worden, ja ik heb dat ook gehoord en dat raakte me ook enorm. 
Meiden ik had oprecht gehoopt op meer positieve verhalen, en niet al die verhalen waar ik lees dat de menstruaties zijn doorgebroken, bah! 
Ik ga proberen om het weer een beetje beter bij te houden, maar niet te vaak, rust in mn hoofd helpt mij wel echt. Als ik te veel op het forum zit, ben ik er te veel mee bezig en dat wil ik nou net niet ?
@lapjesendraadjes voel je geen muts! Ik heb hetzelfde eens gehad wat jij omschrijft en toen werd ik toch ongesteld ? Ik hoop echt dat het niet zo is bij jou, maar ik wil ook niet dat je straks nog meer teleurgesteld bent. ? 

@tomaat van harte! Wat een geweldig gevoel moet dat zijn!

Ha dames wat een berg berichten! Ik werk extra in de zomervakantie zodat collega's op vakantie kunnen. Daarom reageer ik niet zo veel. 

Ilovetennis, spannend! Wanneer is je NOD? En hopen dat de huisarts tijd voor jullie kan maken en jullie door kan verwijzen!

Happyyellow wat balen weer, ook voor je vriend! Wij hebben eerst een jaar geprobeerd en zijn toen voor een doorverwijzing naar de huisarts gegaan. Je kunt zelf bepalen wanneer je daar aan toe bent! 

Pompeloentje en minieme wat frustrerend hè dat wachten op de menstruatie. Hopelijk kunnen jullie snel weer een kans maken! 
En minieme heftig een zus die zwanger is.... vond 2 broers die een kleine verwachten al heftig maar een zus lijkt me nog meer confronterend. 

Zwindo echt heeeel irritant dat je niet weet waar je aan toe bent. Wat zeggen ze in het ziekenhuis? Hoe lang moet je wachten? Ik kreeg regelmatig een provera kuur om de menstruatie op te wekken al hebben ze mij een keer tot 80 dagen laten wachten! Gelukkig is de sfeer bij jullie in huis goed en kunnen jullie een sterk team vormen samen! 

Lapjes en draadjes ik duim zo dat je snel opgeroepen wordt! Fijn dat je een zus hebt waarmee je je zorgen kunt delen! Dat is zo veel waard! Ik heb 2 fantastisch lieve schoonzussen en twee broers die ook heel regelmatig vragen hoe het gaat. Echt fijn. 

Ikheetgeentruus heeeel veeel succes vandaag we gaan duimen!! 
Nog een vraagje, wat zou die clomid nog meer moeten doen als 1 eitje laten rijpen?? Baarmoederslijmvlies verbeteren oid? 
Succes iig. 

Vrijdag ochtend hebben wij goed bericht gekregen! Ik had 1 follikel van 17 mm hoera! Vrijdag de ovitrelle gezet. En nu heel erg hopen. Wat geeft het een positieve energie om eindelijk eens kans te maken! 

Ik herken me wel in Lapjesendraadjes, in september beginnen wij ook aan ons 3de jaar, toch wel confronterend. 

Heel veel succes allemaal! 

Kaatkaat spannende vooruitzichten dus! Ik hoop voor je dat het allemaal goed afloopt deze ronde! De Clomid is inderdaad echt alleen om eventueel een extra eicel te laten rijpen, meer doet het niet. Mijn slijmvlies was ook keurig in orde bij de echo, dat is ook wel een geruststelling. 
Lovetennis  Voel je vooral niet verplicht om alles bij te lezen hoor, we zijn allang blij dat je nog af en toe even laat horen hoe het gaat! Afstand nemen is ook heel prettig en geeft rust, dat is juist heel goed om af en toe te doen. Hopelijk kun je snel hij de huisarts terecht! 
Tomaat  Wat een fantastisch bericht! Gefeliciteerd!

Lapjesendraadjes Die onzekerheid is lastig.. Het liefst zou je gewoon een paar dagen willen overslaan zodat je weet waar je aan toe bent.. Maar aan de andere kant is elke dag dat je nog niet ongesteld bent nog een dag om hoop te houden. Het kan nog!
Zwindo Jouw cyclus weet het wel spannend te houden zeg.. Hopelijk snel wat duidelijkheid!

Vis Fijn dat tot nu toe alles goed is, nu hopen op de volgende goede uitslagen. En natuurlijk dat je hogere kansen hun werk gaan doen ? 

Na een spannende ochtend (stress omdat mijn vriend tussen het thuiswerken door bijna geen tijd kon maken om zijn potje te vullen, uiteindelijk was ik maar 5 minuten te laat en ging alles toch gewoon door) heb ik de inseminatie nu ook achter de rug. De arts moest even zoeken naar mijn baarmoedermond, maar daarna was het zo gepiept. Dus nu 2 weken geduld hebben!

Ronde 25 is definitief begonnen. Helaas.
Vandaag het ziekenhuis kunnen bellen om een afspraak voor de intake te maken. In oktober mag ik ergens. Oktober!! Ik heb direct de zorgverzekeraar ingeschakeld, maar dat maakte helaas weinig uit. Ik realiseerde me dat ik dan misschien pas ergens in december weer met ICSI kan beginnen. Dat gaf een behoorlijke domper en ik heb mij de hele dag depri gevoeld. 

ahh @lapjesendraasjes wat ongelofelijk zuur zeg! Kan me heel erg voorstellen dat je je hier even heel depri om voelt. Je hebt wel echt pech, maar je geduld gaat op een dag dubbel en dwars beloond worden dat weet ik zeker ?

Terug
Bovenaan