"De dames die al wat langer wachten....."

Pas volgende week woensdag... Sommige zeggen dat je gewoon digitaal moet inloggen bij je ziekenhuis maar dat willen we niet. Echt balen van deze ronde, maar we krijgen het in huis echt niet onder de 30 graden... Zag gister op facebook er nog een leuke quote over, maar succes bij deze hitte uberhaupt nog aan seks te denken en dan het ook nog uit te voeren... En ja, bang dat we slecht nieuws krijgen andere week...

Hoi allemaal,
ik lees al een tijdje mee, maar heb nu de behoefte ook wat te plaatsen. Gisteren hebben we de uitslag gekregen dat mijn man voor 99% niet vruchtbaar is. Mijn wereld is ingestort. Ik weet even niet meer zo goed wat ik nu moet doen

liefs 

Knuffeltje; klopt als je je digitaal inlogt kun je de uitslag al zien. Dit heb ik namelijk gedaan van mijn bloedonderzoek. Ik wordt er alleen niet wijzer van.
oceaneyes; wat een heftige uitslag! Is er een plan van aanpak??
Morgen mag ik naar het ziekenhuis voor de uitslag van het bloedonderzoek met daarbij krijg ik de definitieve diagnose. Als goed is krijgen we dan ook het definitieve plan te horen, wat de behandel methode zal worden!
opzich voel ik me hier best ontspannen over aangezien mij al verteld is dat ik waarschijnlijk PCOS heb en we ovulatie inductie krijgen als behandeling. Tenzij er gekke uitslagen kwamen uit het bloed onderzoek! Ik moet zeggen dat ik hierin een fijne arts heb die mij al wat heeft voorbereid. 
Vandaag nog maar eens een dagje ontspannen in de zon! Heerlijk dit weer om afleiding te zoeken!  

Heeft een wens; nee nog niet, we hebben een verwijzing gekregen naar de gyn. Dus dat maar afwachten..
spannend de uitslag voor jullie morgen ?

Chacha wat fijn dat er nu meer vaart achter zit en er echt stappen worden ondernomen, hopelijk snel met een positief resultaat!
Heefteenwens, succes morgen met de uitslag, toch spannend ook al heb je een vermoeden.
Oceaneyes, wat een ... nieuws! Pff ja hoe ga je daarmee om nu... Wellicht toch proberen nog hoop te houden, vrienden van ons kregen een soortgelijk nieuws maar via een TESE behandeling is er nu toch weer hoop. Ik weet natuurlijk niet op basis waarvan bij jullie nu de uitslag is gekomen... Ik duim heel erg voor jullie dat er toch nog mogelijkheden zijn. ?

Oké ik zat hier rustig te wachten tot ik straks voor de echo en uitslag zaad en bloedonderzoek mag toen ik hier net las dat je bloedonderzoeken al kan zien online. Ik kijken en ja hoor staat er op (voor mij kan ik het alleen zien). Heb meteen stress. Want er staat 0,1 bij chlamydia, wat betekent dit?? Referentiewaarde is

Oo dames sorry van de paniekreactie! Zat helemaal in de stress maar inmiddels de arts gesproken en uitslag is negatief! Dus mochten er dames zijn die ook op bloedonderzoek zitten te wachten en uitslag al kunnen zien voor ze de arts spreken: onder de referentiewaarde is oké! Oceaneyes wat schikken zeg! Ik snap dat je even helemaal de weg kwijt bent. Dat is heel logisch en zal echt even wat tijd kosten! Gun jezelf die. Kunnen je vriend en jij er goed over praten?    

chacha wat fijn goed nieuws! 

heefteenwens hoe was jouw gesprek vandaag? Goede uitslagen gehad? 

Terug
Bovenaan