"De dames die al wat langer wachten....."

Oh Lapjesendraadjes wat enorm verschrikkelijk ^%&%$^#^%$ zeg! 
Ik snap dat je daarvan even onder de indruk bent, moed houden valt dan niet mee. Wat zeiden ze zelf van die lange wachttijden? 
Hele dikke knuffel voor jullie! 

Ikheetgeentruus spannend! Gelukkig viel het mee, nu 2 weekjes duimen!! 

HappyYellow, zo balen hea! Ik ben ook na een jaar naar de huisarts gegaan, begin juli en toen ook meteen de doorverwijzing, 24 augustus is het eerste telefonische gesprek dus bijna 2 maanden verder. En ik merkte dat de laatste 2x de teleurstelling groter was, ook omdat het eerste jaar dan dichtbij komt dat het niet is gelukt... Kijk wat voor jou goed voelt, als je nog genoeg hoop hebt en goed met de teleurstellingen om kunt gaan kun je wachten maar houd er rekening mee net als wat je bij de andere dames leest dat eenmaal in een ziekenhuistraject er ook weer wachttijden zijn... Ik hoop ook nu voordat de afspraak bij het ziekenhuis en eventuele onderzoeken zijn dat het alsnog gewoon lukt, heb de hoop zeker nog niet opgegeven, want wellicht hebben we gewoon tot nu toe pech gehad, maar mocht het ons toch niet zo gegund zijn dan weet ik wel dat er ondertussen ook dingen in gang zijn gezet die wellicht straks gaan zorgen dat het wel gaat lukken en dat geeft soms ook weer rust.
Lapjesendraadjes, wat een teleurstellling, dubbel... ongesteld en dan horen dat je nog zo lang moet wachten... dikke knuffel.
IkheetgeenTruus, spannend, succes met geduld hebben en hopelijk dan beloond met een positief resultaat!
Ook alle andere, succes, met wachtende rondes, nieuwe rondes en de soms moeilijke confrontraties... 

Ah nee Lapjesendraadjes wat stom! Dat je niet direct dezelfde week terecht zou kunnen dat is nog te verwachten, maar oktober lijkt nog zo ver weg... Ik ga heel hard hopen dat je ergens eerder terecht kunt!

Lapjesendraadjes wat ongelooflijk shit dat het allemaal in doorgezet en je pas in oktober weer terecht kan. Snap helemaal dat je daardoor even flink in de put hebt gezeten gisteren.
Kaatkaat spannend allemaal! Hopelijk gaam de wachtweken snel voorbij! Ik ga morgen met het ziekenhuis bellen voor onze afspraak in september. Dsn staat die er in ieder geval vast in en kan ik gelijk even vragen hoe ze over mn cyclus denken. Heb namelijk nog niet gebeld. 
Ikheetgeentruus ja mn lichaam weet het goed spanennd te houden haha. Ook spannende dagen voor jou nu! Fijn dat de inseminatie goed is gegaan en nu de spannende wachtweken. Hopelijk kom je met mooi nieuws over 2 weken.
Even een vraagje aan de dames die temperaturen hoeveel effect heeft het warme weer op je basale lichaamstemp? De laatste dagen ben ik namelijk aan het stijgen zit nu op 37,3 eerdere temperaturen waren niet hoger dan 36,9. Maar kan het zijn dat dit door het weer komt aangezien het nu zo heet is. 

Even een hele korte update. Baal enorm omdat het wachten steeds zo lang duurt. Ongesteld geweest, om en nabij week wachten en, gemist. Vorige week hoop slijm  maar gister/vandaag was volgens mijn app dè eisprong. Vanwege de zon op ons huis hebben we moeten overslaan... Ook gezien vriends knie, die moet nog geopereerd worden. Vandaag ondoorzichtig slijm en een kater van mijn epilepsie. Gelukkig niet naar het strand geweest. Balen, weer een kans verkeken. Andere week woensdag, de 19e zaadonderzoekuitslag... Pff die kans om zwanger te raken is zò klein... Eerst wachten tot je niet meer menstrueert, maar dan heb je zo kort maar de kans... Gisternacht lag ik wakker of ìk wel met vreemd zaad zwanger zou willen rsken, mocht vriendlief geen zwemmers hebben. Ineens er een slecht gevoel bij, omdat het dan geen kindje van ons samen is. En dat voelt gek. Nog maar niet aan denken...

Hoi lieve dames! Wat gaat het hier snel.. ik kan de berichten niet meer volgen ?. 

Welkom aan alle nieuwe dames, niet echt het groepje waar je wilt belanden maar we hebben in elk geval veel steun aan elkaar!
Lapjesendraadjes, wat kut allemaal joh.. dikke knuffel! Zou je mss kunnen vragen om je op te bellen als er toch sneller een plaatsje vrijkomt of doen ze dat bij jou kliniek niet?
Ik heb vandaag m'n hsg gehad, alles zag er goed uit! Bloedresultaten waren ook goed, zaadonderzoek was niet top, maar ook niet slecht. Wss toch iui starten, om ons een zo goed mogelijke kans te geven. Volgende week dinsdag gesprek om traject op te starten?.
Sorry dat ik niet op iedereen antwoord, het is echt lastig om te volfen? ik probeer het terug wat beter bij te houden! Maar af en toe wat afwezig zijn van het forum brengt wel heel wat rust ook. Veel succes nog lieve dames?

Knuffeltjeee wat balen zeg. Je had natuurlijk zelf al een voorgevoel dat het niet helemaal top zou zijn, maar die bevestiging komt dan alsnog even flink binnen. Maar wat is het plan nu?
Chacha wat goed te horen dat je hsg goed is gegaan en het er goed uitziet. Hopelijk werpt het zijn vruchten af en raak je hierdoor al snel zwanger! Wel fijn dat je nu zo snel ook al terecht kan voor het volgende gesprek.
Hier vanmorgen de afspraak voor september ingepland... ja ja wordt nu toch wel echt. Nu cd40 nog geen menstruatie te bekennen. Temp. 37,1 dus weer iets gezakt tenopzichte van gisteren. Had ook aangegeven bij het ziekenhuis toen ik belde dat ik nu weer een langere cyclus had. Of er misschien gekeken kon worden of dat ik echt moest afwachten. Natuurlijk kreeg ik als antwoord het gewoon nog af te wachten tot de afspraak die we nu hebben ingepland. Zucht...

Gisteren de huisarts gebeld. We krijgen een verwijzing voor voor de gynaecoloog. Vriendlief moet daarvoor zijn zaad hebben ingeleverd. Na dit telefoontje was de sfeer wat gespannen, dat hij nu “al” aan het werk moest, was toch een dingetje. Ik dacht, schiet op en stel je niet aan. Maar het zal wel iets zijn wat mannen anders beleven dan wij.
Afspraak bij de gynaecoloog op zn vroegst over een maand, voor die tijd moet vriendlief het zaad hebben ingeleverd. Ik ben enorm zenuwachtig voor de uitslag, nu al. Ik had al verteld dat hij wielrenner is he, daar zit de spanning. Ik denk dat ik er maar van uit ga dat het zaad niet best is, dan kan het “meevallen”.

Ikheetgeentruus, lijkt me erg spannend zo’n inseminatie. We hebben dus ongeveer dezelfde 2 spannende weken! Lekker leuke dingen doen die zorgen voor afleiding! ? 

Vis, weet je al meer?

Zwindo wanneer mag jij testen?

Kaatkaat, mijn NOD is 22 augustus.
Jullie zitten in het 3e jaar lees ik, net als lapjesendraadjes. Ongelooflijk, hoe houd je dat vol, wat knap zeg. Wat super dat jullie goed nieuws hebben gekregen!  Ik hoop zooooo dat het nu gaat lukken! ? 

Lapjesendraadjes om wat voor een intake gaat het? Jullie hebben ook al zo n lange weg achter de rug, wat een respect zeg!
Waarom moet je zo lang wachten tot oktober? Grrrrr

Zwindo ik denk dat het temperaturen niet zo’n heel betrouwbare indicatie is met deze hitte. Het luistert echt heel nauw.. zelfde tijdstip, meteen als je wakker wordt, niet eerst lopen etc.
Ik heb het toen ook 3 maanden gedaan. Spannend, even vol houden tot september! Waarschijnlijk hebben wij onze eerste afspraak ook in september..

Knuffeltje wanneer krijg je de uitslag van het zaad? Lijkt me zoals ik hierboven al zei, vreselijk spannend.

Chacha, wat fijn dat jullie dinsdag intake hebben. Hoeveel rondes hebben jullie nu gehad? Héél veel succes!

Terug
Bovenaan