Gisteren de huisarts gebeld. We krijgen een verwijzing voor voor de gynaecoloog. Vriendlief moet daarvoor zijn zaad hebben ingeleverd. Na dit telefoontje was de sfeer wat gespannen, dat hij nu “al” aan het werk moest, was toch een dingetje. Ik dacht, schiet op en stel je niet aan. Maar het zal wel iets zijn wat mannen anders beleven dan wij.
Afspraak bij de gynaecoloog op zn vroegst over een maand, voor die tijd moet vriendlief het zaad hebben ingeleverd. Ik ben enorm zenuwachtig voor de uitslag, nu al. Ik had al verteld dat hij wielrenner is he, daar zit de spanning. Ik denk dat ik er maar van uit ga dat het zaad niet best is, dan kan het “meevallen”.
Ikheetgeentruus, lijkt me erg spannend zo’n inseminatie. We hebben dus ongeveer dezelfde 2 spannende weken! Lekker leuke dingen doen die zorgen voor afleiding! ?
Vis, weet je al meer?
Zwindo wanneer mag jij testen?
Kaatkaat, mijn NOD is 22 augustus.
Jullie zitten in het 3e jaar lees ik, net als lapjesendraadjes. Ongelooflijk, hoe houd je dat vol, wat knap zeg. Wat super dat jullie goed nieuws hebben gekregen! Ik hoop zooooo dat het nu gaat lukken! ?
Lapjesendraadjes om wat voor een intake gaat het? Jullie hebben ook al zo n lange weg achter de rug, wat een respect zeg!
Waarom moet je zo lang wachten tot oktober? Grrrrr
Zwindo ik denk dat het temperaturen niet zo’n heel betrouwbare indicatie is met deze hitte. Het luistert echt heel nauw.. zelfde tijdstip, meteen als je wakker wordt, niet eerst lopen etc.
Ik heb het toen ook 3 maanden gedaan. Spannend, even vol houden tot september! Waarschijnlijk hebben wij onze eerste afspraak ook in september..
Knuffeltje wanneer krijg je de uitslag van het zaad? Lijkt me zoals ik hierboven al zei, vreselijk spannend.
Chacha, wat fijn dat jullie dinsdag intake hebben. Hoeveel rondes hebben jullie nu gehad? Héél veel succes!