"De dames die al wat langer wachten....."

Knuffeltjee wat naar dat je zo worstelt met die gevoelens. Soms is dat gevoel om "stil te staan" tussen alle andere die maar verder gaan met hun leven heel erg lastig. Zijn er in jullie omgeving mensen die weten dat je hiermee zit? Hopelijk snel meer duidelijkheid, misschien heb ik het gemist maar wanneer kreeg je de uitslag van het onderzoek? 

Oceaneyes wat fijn dat je een doorverwijzing hebt, hopelijk kunnen ze jullie vlot helpen en ook wat meer zekerheid geven. Neem de tijd om het te laten bezinken, it's o.k. To feel not so o.k. :)
En wat betreft de aankondigingen, dat blijft een confrontatie, ik denk dat dat niet overgaat tot je zelf de gelukkige bent! Heb geleerd dat ik me niet schuldig hoef te voelen als ik naast blijdschap voor het stel in verwachting ook mijn eigen verdriet mag voelen. Al probeer ik dat wel te bewaren tot ik thuis alleen ben of met mijn man. 

Fleurbo spannend zeg de MRI afwachten. Niet googelen is eigenlijk het beste maar dat zou ik eerlijk gezegd ook niet kunnen!
En wat je schrijft over de ovulatietesten, heel herkenbaar, je moet ze op het zelfde moment doen, tussen 12 en 16 uur, van te voren niets drinken (hoe doe je dat met de lunch? En dan moet je ook thuis zijn?) 
Ik deed ze stiekem op het werk, super irritant. Maar... de fertiliteitsarts heeft vertrouwen in jullie en dat is super belangrijk!! Het is ook gewoon een kwestie van "6 gooien" soms heb je rondes achter elkaar pech maar ineens is het dan zover! Ik ga voor jullie duimen. 

Heefteenwens fijn dat je mag gaan beginnen, hopelijk heb je niet te veel bijwerkingen van de letrozole! Ga je met 2.5 mg beginnen? Wat fijn dat ze zoveel vertrouwen hebben dat je zonder echo's mag gaan proberen dat geeft zoveel vrijheid! Of vind je het juist spannend? 

Ilovetennis; goed van jullie dat jullie het toch gewoon gezellig hebben gemaakt! Heeft ook wel weer iets toch?
Wel lastig dat je vriend het moeilijk heeft met het onderzoek. Al is het voor mannen ook zeker niet niks, de kans dat er iets met de zaadkwaliteit is was voor mijn man ook echt een ding!

Even nog een vraagje vanuit mijn kant, hoe gaan jullie om met vakantie? Ik heb over een aantal weken vakantie en zou eigenlijk wel weg willen....maar waarschijnlijk moet ik dan spuiten en de bijbehorende echo's ondergaan. Ik wil eigenlijk geen ronde overslaan....maar zou ook heel graag op vakantie gaan! 

Woensdagochtend  dames, dan de uitslag van vriendliefs zaad.
Vandaag nog even een dipdagje. Ik moet er natuurlijk niet in blijven hangen, maar soms dan zit ik er gewoon even doorheen en hoewel het de laatste maanden wel beter gaat met spontaan gemeenschap hebben voelt het soms naast leuk ook compleet nutteloos. Ja,leuk, weer te laat, of toch weer vast geen kans, nou, maar weer wachten tot Truus en dan maar weer opnieuw proberen dan maar. Het voelt of er iets aan het verschuiven is. Een soort gelatenheid? Berusting? Eindelijk acceptatie? Je kan nog zo hard je best doen maar moeder natuur heeft toch haar eigen agenda. Al meer dat ik denk van, 25/26 was ook wel heel jong geweest, ik heb nog 3 jaar tot ik 30 ben, en een jaar gaat aan de ene kant heel snel en aan de andere kant heel langzaam. De wedstrijd jong moeder worden win ik toch niet meer dus ik laat ook al meer los. Toch een gevoel van berusting denk ik...

Ik heb er tevreden mee dat ik deze diagnose heb gekregen. Nu bijna 1,5 jaar geleden gestopt met de pil en nog geen 'normale' menstruatie gehad. Mijn menstruaties zaten dik boven de 50 dagen met 2 keer boven de 100. Vanaf januari al het gevoel dat ik PCOS heb en dus ook fijn om dit bevestigd te krijgen. Zelf ben ik positief ingesteld en mag ik blij zijn dat er veel mogelijkheden zijn om in verwachting te kunnen raken, ik denk maar zo. Het had iets ergers kunnen zijn. 
Vandaag gestart met de provera. Daarna 2,5 ml Letrozol. Toch wel een gezonde spanning omdat je niet weet hoe het gaat  lopen.
vanaf vandaag wil ik wat afstand gaan nemen van dit forum om rust te krijgen en me te ontspannen op alles wat komen gaat. Af en toe zal ik eens wat bij lezen en jullie op de hoogte houden. 
Succes allemaal, fijn dat ik mijn verhaal met jullie mag en kan delen! 

Heefteenwens, begrijpelijk, heel veel geluk jouw kant op! ? 

Knuffeltje, sterkte met de wachtdagen tot de uitslag woensdag! Word je dan gebeld of kun je het online inzien?
Kaatkaat, ik denk persoonlijk dat een vakantie je alleen maar heel veel goed doet voor de rest van de volgende rondes, om je op te laden, maar ook juist om er niet mee bezig te zijn. En wie weet word je juist wel zwanger die ronde, dat hoor je zo vaak....

Hallo dames
Ik lees zo nu en dan mee, maar is me echt teveel. Ik ben gelukkig uit de dip.
Wij hebbe gister een echo gehad met het goede nieuws dat we na 2.5 jaar eindelijk weer zwanger zijn en het op de juiste plek zit.
Zelf ben ben nog wel heel angstig omdat het zo pril is. Maar toch een klein lichtpuntje.
Ik zal voor jullie allemaal duimen dat het snel raak is. 
Liefs,

KaatKaat, ik snap je gevoel helemaal, maar iedereen heeft vakantie nodig! Even weg van huis, ontspannen, lekker eten, andere omgeving, leuke dingen doen. Het is belangrijk om ook andere dingen te doen buiten het traject. Het kan een mens zo opslokken

Lovetennis fijn dat jullie nu de verwijzing hebben. Ik weet niet zo goed wat het bij mannen is, toch nog steeds een soort taboe dingetje ofzo om zo'n potje te moeten vullen ofzo. Mn temperatuur is trouwens nog steeds boven de 37 en had nog even zitten googlen, maar kwam ook wat artikelen tegen die juist zeggen dat je lichaam door zweten of rillen je lichaamstemperatuur reguleert zodat het altijd ongeveer hetzelfde blijft. Ergens blijf ik het toch ook logisch vinden dat je lichaamstemperatuur warmer is op warme dagen. Heb overigens nog niet getest wil echt proberen te wachten tot in ieder geval dinsdag.
Knuffeltjeee balen dat je weer even in een flinke dip zit. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid en een goed behandeldplan. En indd met die hitte is gezellig maken een hele uitdaging. Het is ons wel nog gelukt, maar jeetje wat was het heet.
Oceaneyes poeh wat een diagnose om te ontvangen zeg. Ze zijn gelukkig al wel erg ver met de technieken tegenwoordig zoals veel meiden al zeggen. Hopelijk biedt dat uitkomsten voor jullie, maar snap dat dit echt even een hele flinke pil is om te moeten slikken. Blijf goed naar elkaar luisteren en als de een even ruimte nodig heeft om dingen te verwerken geef ellaar dat. Soms is het wel juist ook goed als iemand geen prater is om te vertellen wat het met jou doet om vervolgens te vragen wat het met hen doet. Sowieso goed dat je hulp hebt gezocht om erover te praten, misschien kan diegene uiteindelijk ook je man helpen om er makkelijker over te praten. 
Heefteenwens fijn dat je nu een definitieve uitslag hebt en duidelijkheid hoe jullie het gaan aanpakken hopelijk met een snel resultaat!
FleurBo jeetje wat spannend nu ineens allemaal weer. Moet je lang wachten op de MRI?
Lapjesendraadjes pfff dat wachten is echt shit. Ik hoop voor je dat het er niet opaan komt dat je een spoedoperatie nodig hebt. Gewoon proberen af en toe te bellen naar het ziekenhuis om te kijken of ze toch eerder een plekje hebben van iemand die is uitgevallen. 
Kaatkaat poeh 3 jaar al. Ik vind de 2 jaar die om de hoek staat al echt een ramp. Ik zou lekker even weggaan voor de ontspanning. Ik ben nu zelf ook vrij maar kunnen door het werk van mn man helaas niet weg. Gelukkig heb ik een tuin op het zuiden dus ben ik met dit warme weer heerlijk in mn zwembadje te vinden.
Anke jeeh eindelijk weer iemand die goed nieuws komt brengen. Al is het pril en super spannend en hier begrijpen we dat ontzettend goed, maar toch heel fijn dat het is gelukt. Gefeliciteerd!
Hier nog steeds geen menstruatie dag 44 ondertussen. Temp is nog steeds hoog als ik fetility friend moet geloven is vandaav 12dpo. Dus nu volhouden tot in ieder geval dinsdag. Ik weet niet zo goed hoe ik me voel soms voel ik krampjes onderin mn buik en dan schiet de gedachte door mn hoofd dat het een innestelling kan zijn maar dan merk ik dat ik het snel gooi op dat het waarschijnlijk gewoon mn darmen zijn. Vast herkenbaar. Haha spannende tijden weer voor iedereen hopelijk volgen er snel meer berichten zoals die van anke!

Terug
Bovenaan