KaatKaat lastig dilemma die vakantie! Denk dat het je echt heel goed zou doen om er even tussen uit t zijn. Kun je het niet op een ander moment plannen zodat je geen afspraken mist? Het is helemaal wat je zelf fijn vind natuurlijk, het is echt een zware weg dus denk alleen maar goed om even de tijd voor jezelf te pakken.
Gebruiker van harte gefeliciteerd!! Geniet er van!
Zwindo ik moet nog 2,5 week wachten op de MRI. Moest hem plannen op een moment dat ik zeker wist niet zwanger te zijn. Dus heb hem een week na ik ongesteld moet worden gepland.
wat vervelend dat je cyclus weer zo lang is! Heb je al weer durven testen? Ik duim zo hard voor je !
Ik zit eigenlijk best wel in een dip door het nieuws. Had even te tijd nodig om er aan te wennen en er iets van te vinden, maar ben behoorlijk bang voor de weg die nog te wachten staat. Ik weet dat ik geen conclusies moet trekken en moet googelen voordat de arts heeft kunnen ziet hoe erg de afwijking is en hij met cijfers komt, maar kan het niet helpen dat ik het toch doe.. en die cijfers daar schik ik van. Verhoogde kans op miskramen, stuitligging en vroeggeboorte. Hoe moet ik dit doen? Zwanger worden lukt al niet en mocht het ooit een keer lukken dan lopen we al die risico’s. Ik weet het: het hoeft niet te gebeuren, het zijn maar risico’s en geen feiten dat het gebeurt. Maar het gaat niet uit mijn hoofd.. begin steeds meer te beseffen dat dit een hele lange weg zal gaan worden. Sorry dames voor mijn depri berichtje.. volgende is hopelijk vrolijker