"De dames die al wat langer wachten....."

Lapjesendraadjes en Zwindo,
Dankjewel. Ja ik had net me vriend gezegd dat hij toch echt moest nadenken over een onderzoek.
En was heel depri en alles wees erop daf ik ongesteld moes worden.
Dus geef de hoop niet op! Zal voor jullie blijven duimen xx

KaatKaat lastig dilemma die vakantie! Denk dat het je echt heel goed zou doen om er even tussen uit t zijn. Kun je het niet op een ander moment plannen zodat je geen afspraken mist? Het is helemaal wat je zelf fijn vind natuurlijk, het is echt een zware weg dus denk alleen maar goed om even de tijd voor jezelf te pakken. 

Gebruiker van harte gefeliciteerd!! Geniet er van!

Zwindo ik moet nog 2,5 week wachten op de MRI. Moest hem plannen op een moment dat ik zeker wist niet zwanger te zijn. Dus heb hem een week na ik ongesteld moet worden gepland.  
wat vervelend dat je cyclus weer zo lang is! Heb je al weer durven testen? Ik duim zo hard voor je !

Ik zit eigenlijk best wel in een dip door het nieuws. Had even te tijd nodig om er aan te wennen en er iets van te vinden, maar ben behoorlijk bang voor de weg die nog te wachten staat. Ik weet dat ik geen conclusies moet trekken en moet googelen voordat de arts heeft kunnen ziet hoe erg de afwijking is en hij met cijfers komt, maar kan het niet helpen dat ik het toch doe.. en die cijfers daar schik ik van. Verhoogde kans op miskramen, stuitligging en vroeggeboorte. Hoe moet ik dit doen? Zwanger worden lukt al niet en mocht het ooit een keer lukken dan lopen we al die risico’s. Ik weet het: het hoeft niet te gebeuren, het zijn maar risico’s en geen feiten dat het gebeurt. Maar het gaat niet uit mijn hoofd.. begin steeds meer te beseffen dat dit een hele lange weg zal gaan worden. Sorry dames voor mijn depri berichtje.. volgende is hopelijk vrolijker 

Anke waren alle symptomen hetzelfde als voor je menstruatie? Of zat er toch wel verschil in?
FleurBo wat balen dat je in een dip zit, maar heel begrijpelijk met het nieuws wat je te horen hebt gekregen. Er zijn hier al meerdere meiden die ook hulp hebben gezocht om er met iemand over te praten. Weet even niet meer of jij dat ook al had gedaan maar het kan misschien geen kwaad. Bovenal blijf hoop houden dat het allemaal meevalt! Deze komende weken zullen een hele rollarcoaster zijn. Gun jezelf ook de tijd om alles te verwerken en je voor te bereiden op de mri. Probeer ook voldoende afleiding te zoeken in leuke dingen om te doen.
Ik heb nog niet getest durf het aan een kant niet omdat ik toch denk dat er weer een negatieve test zal zijn. Ik denk dat als ik morgenochtend nog een hoge temp heb ik eerst een ovulatietest (die zouden ook op hcg reageren) doe als dat geen knaller is wacht ik nog tot woensdag of donderdag voor een zw test of ik wordt ongesteld. Ik heb wel besloten om het ziekenhuis te bellen om voor een laatste ronde voor we ivf ingaan misschien een ronde met cyclus monitoring kunnen doen. Voor mn gevoel om het een echte laatste kans te geven ofzo.

Zwindo wat spannend weer he! ? 
Ik heb zaterdag mn NOD en voel allemaal steken in mn buik, geen ideeee wat dit nou weer is. Ik houd er rekening mee dat ook deze ronde niet gelukt is. We hebben nu immers een verwijzing, dat geeft ook wel rust. Ergens hoop je ook dat je de de afspraak mag afzeggen ?
FleurBo zulke depri gevoelens mogen ee ook echt wel zijn, ik heb dat soms ook hoor. Dan denk ik "ik zal wel nooit zwanger worden" dus ik kan wel zeggen dat je dat niet moet denken, maar dat hebben we allemaal wel eens. Wel probeer ik die gevoelens maximaal een dag "te accepteren" en dan de volgende dag weer meer positief te zijn. Ik duim voor je! ? 

Lovetennis spannend!! Je hoort wel vaker dat er mensen zijn die een soort innestellingssteken voelen. Hopelijk is dat het bij jou. Spannende dagen! Nou telt de app fertilizer friend schijnbaar ook af naar de beste testdatum (wist ik veel haha gebruik hem voor het eerst om mn temp in in te vullen), maar volgens de app zou die dus pas over 5 dagen zijn dus zondag ergens. Misschien toch nog even volhouden en kijken wat de temp tot die dag doet.
Hier namelijk nog geen menstruatie of iets wat erop lijkt dat het eraan komt, temp nog steeds hoog, al een paar dagen af en aan licht hoofdpijn en mn tandvlees bloed snel. De laatste twee koppel ik eigenlijk ook aan mn beugel die net weer nieuwe veertjes en shit heeft gekregen dus lekker veel spanning op mn tanden staat. Enige wat voor mik vreemd is is dat ik nu eigenlijk meer een beetje last heb van constipatie ipv dat mn darmen juist overuren draaien wat toch wel vaak het geval is wanneer ik moet gaan menstrueren. Naja kortom het is een wacht spelletje en ga er maar vanuit dat ergens deze komende dagen ik weer rood ga zien. 

Ok net een een beetje heeel lichtroze met afwegen dus denk dat de menstruatie er toch gewoon aan gaat komen vandaag of morgen... helaas pindakaas.

Lovetennis hopelijk betekenen de steken toch iets goeds. Spannend!
zwindo aah dat klinkt niet goed. Balen zeg.. zacht uitgedrukt.. 
Naar aanleiding van de onverwachte positieve test op antistoffen tegen chlamydia heb ik nog een kweek gehad om te kijken of dit nog actief is 'down under'. Dit was gelukkig negatief, dus wellicht jaren geleden ooit opgelopen zonder klachten, maar heb er gelukkig dus nu geen last meer van in elk geval. Mijn hsg op 10 september mag dus doorgaan. Vandaag/morgen mijn eisprong dus eigenlijk de laatste kans voor de hsg, het zou toch wat zijn als het deze wel raak is. Worden spannende twee weken.. 

Terug
Bovenaan