"De dames die al wat langer wachten....."

Fleurbo
Dankje 
Zwindo
Alles wees op mijn menatruatie niks wat afwijkte van de klachte. En op de dag van vandaag lijkt het nog dat ik hem voel aankomen. Wat niet echt veel rust geeft.
Vooral omdat ik er de vorige keer geen last van had. Maar gewoon rustig afwachten en proberen positief te blijven.

Het liefst zou ik nu een potje willen janken. We hebben er wat omheen gepraat over morgenochtend. Werd snel ruzie achtig. En gezien we morgen pas meer weten lost het ook niets op. Gister was ik schijt ik trek je kop er af, chagrijnig. Vandaag wakker geworden met gevoelige borsten. Morgenochtend uitslag zaadtest. Zondag weer ongesteld. Of Truus denkt weer humor te hebben, ben ik het donderdag. Offdag. Ben bang voor de uitslag morgen,en voel me heel eenzaam dat vriendlief er niet live kan bij zijn.

Knuffeltje, wat balen meid.. hopelijk brengt de uitslag morgen wat meer duidelijkheid en hoop. Dikke knuffel!
Zwindo, hoeveel dpo zit je nu juist? Ik duim toch nog een beetje verder voor je?
Wij hadden vandaag onze afspraak bij de fertiliteit om alle onderzoeken te bespreken. Conclusie is dat alles oké is, zaad was iets minder maar zeker nog oké! Plan is om IUI op te starten, nu eerst een afspraak maken op de fertiliteit voor alle uitleg en prikinstructies en dan afwachten of er een menstruatie zal komen of mss eerst nog duphaston nemen om dan te kunnen starten! We staan er in elk geval positief in, we kunnen weer verder! Een stapje dichter bij onze (hopelijk) gezonde mini?

NWJ fijn dat het niet meer actief is. Nu de komendd 2 spannende weken doorkomen. Zou toch super zijn als het ineens lukt voor de hsg en anders hopen dat de hsg zijn vruchten afwerpt.
Anke oeh snap dat het daardoor allemaal extra spannend is. Ben je nog door aan het testen om te zien of alles goed op blijft lopen of geeft dat teveel stress?
Knuffeltjeee wat ontzettend balen. Het is allemaal ook spannend. Helemaal dat je vriend er ook nog eens niet fysiek bij kan zijn. Hopelijk komen ze gelijk met opties wat de resultaten ook zullen zijn. Heel veel succes morgen.
Chacha fijn dat alles ok is en jullie nu door kunnen met een plan van aanpak! Lekker idee om te weten dat er wat gaat gebeuren. Hopelijk is het snel raak met de IUI! Tnx voor het duimen trouwens misschien doet het echt wat want na heel even een beetje lichtroze de rest van de dag helemaal niets. Maar hebt toch het vermoeden dat het vannacht of morgen toch ineens doorbreekt. We gaan het zien... still waiting.

Zwindo
Nee ik wacht netjes me tweede echo af die is volgende week. Maar ben wel heel angstig als ik iets voel onder in de buik en dan idee heb dat na de wc moet. Maar dat is schijnbaar normaal die angst. Dus ik leef maar na de echos toe.
Ik zal voor je duimen en hopen dat de menstruatie niet komt.

Zwindo wat shit, bij mij betekende dat ook altijd een menstruatie.

Ik heb zo’n rare buikpijn, maar nod is pas zaterdag. Je maakt jezelf echt gek he met er zo mee bezig zijn, we gaan waarschijnlijk dingen zien die er helemaal niet zijn. Zucht.. ik ga morgen weer een dagje opstarten op school. Maandag gaan we echt beginnen.. dinsdag komen de leerlingen weer. Wel gelijk afleiding als t van t weekend mis is ?

NWK wat spannend!!!! ? Zou geweldig zijn als het nu lukt he!

Knuffeltje spannend de uitslag! Zet m op!

Anke goed dat je erop wacht. Ik weet niet of ik het zelf zou kunnen. Volgende week heb je gewoon weer een prachtige echo daar ga ik voor duimen.
Lovetennis nou jou lichaam maakt het ook weer spannend zeg. Nog even geduld hebben. Succes met het wachten en om weer te starten met werken.
Knuffeltjeee succes vandaag.
Hier helaas rood vannacht verloren. Aan een kant baal ik ervan aan de andere kant heb ik ook deze keer (nog) geen pijn wat voor mij echt een verademing is. Op deze manier vindt ik ongesteld worden niet zo heel erg. Ga straks wel even het ziekenhuis bellen voor een cyclus monitoring want heb het ergens het idee dat dit een soort anovulatie ronde is geweest. Temperatuur is namelijk nog steeds 37,2 al de laatste 4 dagen maar ben nu toch bloed aan het verliezen, dus snap er niets van. 

NWJ wat goed nieuws dat het niet meer actief is! Ik duim zo hard voor jullie dat het allemaal niet nodig is en je een positieve test hebt over 2 weken!

Knuffeltjeee heel veel succes vandaag!! Ik hoop heel hard voor een goede uitslag! Laat je het ons weten? Krijg je alleen uitslag zaadonderzoek of gaan ze ook andere onderzoeken doen?

ChaCha wat fijn dat alles oké is! Heel spannend dat jullie nu gaan starten! Hoe lang zijn jullie bezig nu? 

Zwindo wat een raar signaal geeft je lichaam af. Hoge temperatuur en toch bloedverlies.. weet je zeker dat het je menstruatie is?

Lovetennis spannende dagen voor jou! Het klinkt wel heel hoopvol wat je zegt. Hopelijk is die rare buikpijn een goed teken!

Terug
Bovenaan