"De dames die al wat langer wachten....."

FleurBo  ja echt hè snap soms ook niets van mn lichaam haha stom ding. Maar net met het ziekenhuis gebeld om te vragen of ik een cyclus monitoring kan krijgen omdat dit nu allemaal zo vaag is. Arts was vandaag afwezig dus wordt morgen of overmorgen besproken en dan teruggebeld. Ik twijfel aan een kant of ik uberhaubt wel een ovulatie heb gehad deze ronde (want is mn temp gewoon hoger door het warme weer en is het allemaal toeval dat ik nu precies 2 weken na die stijging ongesteld wordt). aan de andere kant klopt de menstruatie wel met het moment wanneer de app dacht een ovulatie te hebben geconstateerd. Moet wel zeggen dat het bloedverlies nog niet heel veel is maar gezien ik het nu wel ook snel warm heb en zweet ga ik er vanuit dat dit hem wel gewoon is. Dus denk dat het in de loop van de dag wel verder doorzet.
Hoe gaat het nu bij jou? Al iets meer rust in het hoofd? Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij. Hoop echt dat het allemaal meevalt wat ze op de mri gaan zien.

zwindo, lovetennis: ik blijf hoop houden voor jullie!  Zwindo ik hoop dat t bloeden niet doorzet natuurlijk.... had en heb zoveel hoop voor jullie gevoeld! 

Knuffeltje jeetje, jouw gevoel heeft dus gewoon al die tijd geklopt, wat een heftig ee diagnose, dit moet eerst even landen lijkt me...  ik hoop dat er voor jullie opties komen uit de punctie/Ok voor je vriend, ken zelf meerdere mensen waarbij daar dan toch zaadcellen werden aangetroffen en ze tovh kansen kregen. Maar voor nu veel sterkte en dikke knuffel

Ja, ik was net wat aan het googelen, maar het bessef komt al harder binnen dat seks nu alleen nog maar voor de leuk is. Dat het maanden kan duren voor een intake, dan moet vriendlief nog steeds het willen al die onderzoeken. Want hij is panisch voor naalden. Zeg maar gerust een fobie. Bloedonderzoek naar zijn hormonen duurt zo ook weer een maand. We moeten rekening houden dat bij elk onderzoek je zo een maand kwijt bent. Shit, dan is dit jaar ook zo om...
Ik schiet vol om de weg die we al afgelegd hebben. Vol goede hoop. Bij mij knaagde het al langer of vriendlief wel vruchtbaar was. Heel 2019 moest ons jaar worden, toen dit jaar. En nu weet je dat het zonder de artsen uberhaupt nooit gaat lukken. 
En hoe met de corona? Er komt een tweede golf, dat is wel zeker. Dan moeten we nog langer worden.
In een klap moet ik zinnen als, het komt vanzelf, dit wordt ons jaar loslaten. Ja,ik wordt pas in mei 28. Ik laat het los dat vriendlief dit jaar 31 wordt.
Een rouwproces, zo voelt het. En je kunt er niets aan doen.
Wat als vriendlief toch geen zaadcellen heeft? Dan zijn we maanden verder en zijn we toegewezen op een donor.
Wat wordt er allemaal vergoed? Hoeveel kans dat ik met inseminatie/ivf zwanger wordt?
Hoe lang wordt onze weg nog? 
We willen niet achterblijven met bijv 12 katten die onze kindjes zijn. Hell het idee... Nee, we blijven knokken. Dan maar een nog langere weg.

Ach lieve knuffeltjeee ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat een ontzettend rotnieuws hebben jullie gekregen :( ik hoop heel erg dat jullie snel terecht kunnen en het lukt met een behandeling! Ik duim heel hard voor jullie ?

Ikbendoutzen zo lief! Het was vannacht en vanmorgen echt wel wat roodachtig wat ik verloor maar moet zeggen dat het nu alleen maar weer minder is geworden en al snel alleen bij wat bruinig is gebleven en niet heel veel. Toch het gevoel dat het niet raak is hoor dus ga er vanuit dat het later nog echt gaat doorzetten. Hoe gaat het met jou en de kleine in de buik een jongetje werd het toch? 
Knuffeltjeee heftig om die bevestiging van het gevoel dat je al had nu hebt gekregen. Laat het allemaal even goed landen en geef jullie daar de tijd voor.

We krijgen alle medewerking van vriendliefs baas. Waarbij ik opnieuw begon te huilen. Ik heb nog nooit in mijn leven zo vaak gehuild. Ik weet nog steeds niet hoe ik het en of ik het mijn moeder wil en of kan vertellen. We zijn zo enorm close. Haar zus gaat sl maanden slecht, kom ik dan met mijn verhaal. Ze slaapt al niet door haar zus, hoeft mijn verdriet daar ook niet bij.

Terug
Bovenaan