FleurBo ja echt hè snap soms ook niets van mn lichaam haha stom ding. Maar net met het ziekenhuis gebeld om te vragen of ik een cyclus monitoring kan krijgen omdat dit nu allemaal zo vaag is. Arts was vandaag afwezig dus wordt morgen of overmorgen besproken en dan teruggebeld. Ik twijfel aan een kant of ik uberhaubt wel een ovulatie heb gehad deze ronde (want is mn temp gewoon hoger door het warme weer en is het allemaal toeval dat ik nu precies 2 weken na die stijging ongesteld wordt). aan de andere kant klopt de menstruatie wel met het moment wanneer de app dacht een ovulatie te hebben geconstateerd. Moet wel zeggen dat het bloedverlies nog niet heel veel is maar gezien ik het nu wel ook snel warm heb en zweet ga ik er vanuit dat dit hem wel gewoon is. Dus denk dat het in de loop van de dag wel verder doorzet.
Hoe gaat het nu bij jou? Al iets meer rust in het hoofd? Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij. Hoop echt dat het allemaal meevalt wat ze op de mri gaan zien.
Hoe gaat het nu bij jou? Al iets meer rust in het hoofd? Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij. Hoop echt dat het allemaal meevalt wat ze op de mri gaan zien.