"De dames die al wat langer wachten....."

Jeetje Knuffeltje, wat een rotnieuws.. Veel sterkte gewenst!
fleurbo, we gaan richting 3 jaar nu. Wel 2x snel zwanger geraakt met clomid, maar was 2x niet goed. Nu al sinds januari terug aan het proberen maar niet meer raak geweest. Vandaar dat m'n arts ons wel goede kandidaten vindt voor IUI, omdat we zwanger geraken samen. Krijgen enkel een beetje hulp bij de weg die het zaad moet afleggen?

Knuffeltjeeee wat een schrik als je vermoedens dan toch echt uitkomen. Zo'n hard nieuws en ineens heb je samen iets te verwerken en te verstouwen. Ga vooral naar je moeder en een lieve zus of vriendin en deel je tranen en alles, echt! Juist nu mag je de troost en liefde van anderen opzoeken. 
Heel veel sterkte ook voor je vriend! 
Het zal nog even duren maar blijf vooruitzien naar kinderen en wie weet mét hond en katten ?
Een langere weg maar wel een duidelijkere nu de oorzaak is gevonden. Rust goed uit van alles en het zal op zijn pootjes terecht komen, echt! 

Oh arme Knuffeltjee, wees niet zo hard voor jezelf. Ik denk dat je moeder niets liever wil dan het weten en er voor je zijn! Ookal betekent dat voor haar ook verdriet. Neem de tijd om het een plaatsje te geven en even tot rust te komen! Heel veel sterkte! 

Zwindo wat enorm balen zeg... toch hebt je elke keer weer hoop. Ik hoop dat het jullie snel gegund is. 

Lovetennis, hoe gaat het met jouw met wachten op je NOD? 

Oh Knuffeltjeeee ik zit hier met tranen in mijn ogen je bericht te lezen. Wat ongelofelijk klote dat je voorgevoel is uitgekomen! Niet door het ongeluk, maar het is aangeboren. Ik had je zo erg een andere uitslag gewenst!! Je weet nu eindelijk waarom het nog niet gelukt is. Wat goed en wat fijn dat jullie allebei strijdbaar zijn en er voor willen gaan! Ik denk dat nu ook pas je verdriet naar buiten kan komen. En ook dat is belangrijk!! Hoe onwijs irritant het ook is, al die wachttijd tijdens alle onderzoeken en stappen, het geeft je dan wel weer de tijd om alles emotioneel te verwerken. (Ja ik probeer altijd ergens het positieve in te zien, ook al lukt dat niet altijd qua uitvoering). Misschien moet je eerst even zelf huilen, schreeuwen en boos zijn, voordat je het je moeder vertelt. 
Over die naaldenangst: me too maar gek genoeg kan ik mij er over heen zetten vanwege dat uiteindelijke doel. Zo'n operatie doen ze echt niet zonder verdoving ofzo hoor (dat weet ik nu via de insta account van Dennis en Lisette, waar een posting over de tese-procedure is geplaatst), dus als dat je vriend gerust kan stellen?
Heel, heel veel sterkte, ook voor je vriend! Hij is zeker niet de enige waarbij het voorkomt. De reis naar een kindje is lang, maar het is niet onmogelijk!

Meiden een beetje positief nieuws kan iedereen wel gebruiken toch. Nou ik denk dat het ook niet van mijn kant komt. Menstruatiepijn zoals altijd.

Chacha hoe gaat het nu met jou. Weet je al meer? 

Zwindo wat klote, ik denk dat ik jouw berichtje ook morgen of overmorgen kan kopiëren ?

Knuffeltje ik sluit me aan bij wat lapjesendraadjes zegt; het nieuwe is zooooo klote, maar nu weet je wel wat het is ipv dat je nog maanden probeert tegen beter weten in.
Ik probeer ook de positieve berichten te onthouden bij mensen waar de uitslag niet goed was, maar dat er wel gericht kan worden gekeken.
Neem even de tijd en je moeder zal je juist willen steunen en die steun heb je ook nodig.

Ik ga zo een test doen, kan niet wachten tot zaterdag, maar eigenlijk doe ik een test waar ik het antwoord al van weet. Voor mij voelt het soms ook als: waarom zijn alllllll mijn vriendinnen zwanger en waarom moet ik zoooooooo lang wachten als de wens zooooo groot is. Ik was er al klaar voor toen ik 25 was, nu ben ik 33.
Elke ronde is er een te veel.

Stom he, dat je jezelf eigenlijk verdriet doet met zo’n test terwijl je dat eigenlijk weet ofzo.
Ik had gister megaaaa pijn in mn borsten, later dacht ik: oohhh het is spierpijn van een nieuwe oefening in de sportschool.
En er is dan eerst een moment dat je denkt, jeetje zou het dan nu eindelijk zo zijn?

Lovetennis, alles oké hier! 31/8 heb ik m'n intake bij de fertiliteitskliniek en prikinstructies. Als alles goed gaat verwacht ik ook die week m'n menstruatie, dus zou fijn zijn als we ineens kunnen beginnen! Mutualiteiten heeft ook net bevestigd dat de aanvraag is goed gekeurd, dus alle lichten staan op groen??. Balen he, dat je aan alles voelt dat het niks is maar ergens toch hoop wilt houden.. dikke knuffel! 

Terug
Bovenaan