"De dames die al wat langer wachten....."

zwindo  opzich goed dat t gestopt is,  het zou dan nog een innestelingsbloeding kunnen zijn... wil jullie geen valse hoop geven  ook lovetennis maar Ik had zelf de tampons de dag voor positieve test in huis gehaald omdat ik dus echt een soort menstruatiebuikpijn had. 
Hier gaat het goed, de kleine man beweegt volop en de 20 weken echo was erg goed, alles lijkt gezond en goed. 

Ik hoop echt op meer positieve berichyen hier binnenkort hier van de dames die hier ook al wat langer meeschrijven, ben in elk geval blij dat al jullie trajecten tot nu toe door kunnen gaan. 

Wat ontzettend veel verhalen weer... wow, wat gaat het snel. 
Gebruiker, gefeliciteerd en hopelijk verloopt het allemaal goed!
Chacha, spannend maar fijn dat er nu iets kan worden gestart en goed dat jullie daar zo positief in staan. Succes!
Zindo, pff wat verwarrend allemaal... wel niet, wel niet... hoop, geen hoop... wachten op... 
Lovetennis, pff spannend weer en idd bij elk gevoel ga je denken, hopen of juist teleurgesteld zijn maar ondertussen is het altijd wachten op wat er komen gaat...
Knuffeltje, wat een ongelooflijk …. nieuws. Hele dikke knuffel! En ik hoop nadat dit allemaal de tijd heeft gekregen om te bezinken en te verwerken jullie in het vervolgtraject wel meer positief nieuws gaan horen. Maar voor nu sterkte!
Wij hebben maandag ons eerste telefonisch gesprek met het ziekenhuis... de vragenlijsten zijn ingevuld. Ik vind het raar om zoiets persoonlijks met iemand te bespreken die aan de andere kant van de telefoon zit en waarvan je dus niet eens weet wie het is... Maar goed, ben ook vooral benieuwd wat daarna gaat gebeuren...
Lieve dames, ik denk aan jullie, ik duim voor jullie en ik hoop voor jullie op snel mooie positieve verhalen!
Ikbendoutzen, fijn om te lezen dat het bij jou allemaal goed gaat en dat je zo betrokken blijft bij deze groep!

Ik heb even een weekje afstand genomen, beetje rust in mijn hoofd krijgen. Nu ik weer teruglees is het bericht van Knuffeltjeeee zo enorm heftig om te lezen zeg.. Bij mij springen de tranen al in mijn ogen als ik het lees, ik kan me niet indenken hoe het voor jullie moet zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte, wijsheid en liefde, en hopelijk snel een plekje in het vervolgtraject!

Wat weer een lieve berichtjes ? Dankjewel!
Vandaag weer met veel verdriet opgestaan. Wel even langs mijn moeder geweest, en die begreep ook wel dat we eerst het samen wilde laten bezinken. Ik blijf hier denk ik wel meelezen, maar zolang wij nog niet verder kunnen natuurlijk nog geen verdere berichtgeving...
Dat hakt er denk ik het meeste in, 1,5 jaar verder en er dan achterkomen als vriendlief niet onvruchtbaar was geweest we allang ouders hadden kunnen zijn...
Nu koppels met kinderen zien, maakt niet uit waar voelt nu heel beladen, en eenzaam...
We gaan er voor knokken, en elkaar extra stevig vasthouden om elkaar zeker niet kwijt te raken. 
Afwachten maar....

Hier een dikke vette negatieve test. Heb zoooooooo hard gehuild, alweer ?
Nog niets van een menstruatie te bekennen. Om gek van te worden. T gaat weer exact hetzelfde als de vorige keer, behalve dan dat ik al een dikke week steken in mn zij heb.

ProjectTT
Is het bij jullie ook echt stap 1 van de medische molen?
Wij hebben ook 2 vragenlijsten ingevuld en hebben 17 september onze 1e afspraak met de gynaecoloog.
Voor die tijd moet mijn vriend zijn zaad hebben ingeleverd. Ik vind die uitslag de spannendste uit mijn hele leven..

Ikbendoutzen wat fijn dat jullie baby’tje het goed doet! Na hoeveel rondes waren jullie zwanger ook alweer?

Chacha wat fijn dat alle lichten op groen staan!

Knuffeltje, elkaar niet verliezen, wat een mooie en belangrijke woorden! Dat is zo belangrijk. Je hebt voor elkaar gekozen, om wie je bent.
Ik bedenk me dat nu ook steeds voor als blijkt dat mijn vriend slecht zaad heeft.

veel sterkte!! 

Bedankt voor de felicitaties.
Alleen doe het me zoveel wat ik hier lees. Kan af en toe zijn dat ik tijden er niks op zet maar probeer wel zoveel mogelijk mee te krijgen. 
Knuffeltje
Ik moest huilen bij jou verhaal. En vind ook echt erg voor jullie. Maar ik denk dat jullir hier samen wel uitkomen al is makkelijk pratem voor een buitenstaander. Ik gun het jullie zo en wens jullie heel veel sterkte samen.

Hoi dames,
Weer een keer een berichtje vanuit hier.
Ik heb een poosje afstand genomen, ik merkte dat ik door de start van het traject heel druk was in mn hoofd, na het nieuws dat er teveel eitjes waren werd het eigenlijk ook alleen maar erger, vandaar dan ik even voor mezelf een stap terug heb genomen.
Tomaatje, gefeliciteerd met jullie zwangerschap, zoo fijn voor jullie en zoo fijn om een positief bericht te lezen!
Knuffeltje, jeetje wat een heftig nieuws!! Ik heb er een brok in mn keel van, en eerlijk gezegd ook tranen in mn ogen:(
Ik hoop zo voor jullie dat er nog een uit weg is, en dit klinkt stom maar een vriendin van mij heeft een relatie met iemand die zo goed als onvruchtbaar is, beter gezegd was, hij heeft pas weer een zaad onderzoek gehad en nu was er ineens meer activiteit te zien, laten we hopen dat alles goed komt!
Maar buiten dat alles om, is het extreem heftig en snap ik dat dit echt een heftig verwerkingsproces moet zijn:(
De rest van de berichten heb ik niet zo opgeslagen (oeps) het waren er ook zoveel?
Hier zit ik ondertussen als een mega hormonale bom op de bank, afgelopen week ben ik ongesteld geworden, en ondanks dat ik wist dat het zou komen omdat we niet door mochten door de hoeveelheid eitjes kwam het als een klap, zo definitief dat je misschien toch een kans hebt laten liggen (al is het beter in dit geval). Mn eerste nacht is een heel geweest heb zoveel pijn gehad dat ik 2x van de pijn heb overgegeven:(
Dag erna contact opgenomen met t ziekenhuis of dit normaal was en de combinatie clomid en 3 follikels kon inderdaad dit hele extreem heftige gevoel geven. Hopelijk maar 1x Ben er goed beroerd van deze maand. En ik ben dus 1 grote hormonale bom, ik kan overal om huilen, boos worden of juist heel hard lachen beetje raar heb dat nooit zo sterk ervaren de hormonen.
Begin september hebben we weer een controle afspraak, en de hoeveelheid clomid is aangepast dus hopelijk, heel hopelijk krijgen we deze maand een eerlijke kans die we ook kunnen en mogen benutten!;)

Lovetennis balen van de witte test zeg. Je zit nog wel voor je nod dus er is altijd nog die kleine kans.
Chacha fijn dat alles bij jou nu goed loopt en jullie door kunnen hopelijk snel met goed resultaat, wanf kunnen wel wat positief nieuws gebruiken.
Ikbendoutzen wat fijn dat alles goed gaat! Heerlijk hoor geniet ervan. Alweer op de helft ook schiet echt op! Echt heel lief dat je hier ook nog betrokken bent en ons af en toe komt steunen. 
ProjecTT spannend het eerste gesprek. Lijkt me ook heel vreemd om het telefonisch te moeten doen. Ik vindt dat ze het eigenlijk moeten proberen via videobellen ofzo dat je toch ook de andere persoon kan zien, maarja kan me ook voorstellen dat als de techniek niet meezit er teveel tijd verloren gaat. Succes in ieder geval. 
Knuffeltjeee zo begrijpelijk dat je zoveel verdriet hebt. Wel heel goed dat je het toch ook even met je moeder hebt besproken. Wees ook niet bang om om hulp te vragen als je denkt het nodig te hebben om erover te praten. Het is allemaal niet niks. Heel veel sterkte en succes in de verdere stappen die jullie nog te wachten staan.
Minime spannend straks een nieuwe ronde met nieuwe dosering van de medicatie. Hopelijk is nu de dosering goed en heb je straks 1 mooie follikel!
Hier zojuist (eindelijk) echt rood verloren. Wat dan wel weer balen is, is dat nu deze keer ook de buikkrampen er weer zijn. Ondanks dat het nu ook warm is lig ik dus doodleuk met een warme kruik op mn buik en pijnstiller op de bank. Blegh voel me echt klote had gewoon zo gehoopt dat in ieder geval die buikkrampen nu weg zouden zijn. Vraag me nu wel echt af wat die vorige bloeding nou is geweest. Vandaag ook terug gebeld door het ziekenhuis de arts vond een cyclus monitoring geen zin hebben omdat mn cyclus zo onregelmatig is, maar hebben nu wel eerder ons gesprek in gepland gekregen. 31 augustus ipv half september. Hopelijk kunnen we dan alles snel in gang gaan zetten voor het ivf traject want ben hier nu ook wel zat van dat mn lichaam gewoon geen cyclus of iets heeft en dan ook nog eens elke keer die onwijze pijn als ik dan weer ongesteld wordt. Pff... 

Terug
Bovenaan