"De dames die al wat langer wachten....."

Lieve dames, 
nu ik dit typ voel ik me zo dubbel. Ik heb heel veel aan jullie gedacht, aan alle struggels die we hebben voor dat ene minimensje waar je met elke vezel in je lijf zo naar verlangt. Alle tegenslagen van de laatste tijd. Het bericht van knuffeltje....
In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik een test gedaan, terwijl ik pas zateedag Mn nod heb, en ja hoor hartstikke positief! Ik ben zo enorm blij, en voel tegelijkertijd zo met jullie mee! Hele dikke knuffel voor jullie, hopelijk is dit het begin van een hele reeks positieve testen! Houd moed allemaal ???

Lovetennis, pff shit, negatieve test, steken en toch tenminste zo gaat het bij mij hou je ergens hoop zolang er geen bloed is... Inderdaad eerste ziekenhuis afspraak, tenminste voor ons samen vanuit de doorverwijzing die ik van de huisarts heb. Mijn man heeft in juni zijn zaad al laten controleren, omdat we dachten dat daar misschien iets mee was ivm operatie in het verleden, maar dat is goed volgens de huisarts. Wel beide vragenlijsten ingevuld maar verwacht dat er dus nu vooral naar mij wordt gekeken. 
Deze week geklust voor ronde 13... deze maand ook 13jaar samen dus hopelijk brengt dat ons geluk... en anders loopt het medisch traject.
Zwindo, dankjewel. Wat klote dat je je weer zo voelt!! Knuffel. Kleine troost dat je dan nu eerder naar het ziekenhuis mag.....
Kaatkaat, woww wat een goed nieuws! Superblij voor jullie en geniet van dit moment!

Project tt,  succes met jullie telefonische gesprek, weer een stapje dichterbij jullie wens! 
Lovetennis oh jeetje wat rot zeg, die stomme omo witte testen zijn echt zo shit! Wees lief voor jezelf en even heel hard huilen mag ook zeker! Dikke knuffel! Wij zijn na anderhalf jaar zwanger geworden, ik had eerst meer dan 7 maanden geen menstruatie/cyclus. Hele rare cyclussen en luteale fases van max 5 dagen. Ben uiteindelijk in mm gekomen oa. Kijkok gehad, vervolgens ronde 2 na operatie "spontaan" zwanger geworden. Wij denken dat t met de ok/en spoeling te maken heeft gehad. 
Zwindo nee, wat shit joh! Dikke knuffel. Wel fijn dat de afspraak nu naar voren in verplaatst! Ik hoop dat er snel goede stappen gezet kunnen worden! 

Kaatkaat wauw, super gefeliciteerd! Wat geweldig voor jullie!! Kom gerust meekletsen in het draadje voor mensen die vanuit deze groep in verwachting zijn geraakt;) geniet ervan!! 

KaatKaat, gefeliciteerd!!!! Hou je vooral niet in, voor een ieder hier komt ooit ook die positieve test, daar ben ik van overtuigd! Het duurt alleen 'iets' langer ? en ik weet dat iedereen hier het elkaar enorm gunt. Ik ben een beetje jaloers, want ik wil oooookkkkk hahahahaha, maar ik ben echt onwijs blij voor je!!!

Mini me, begrijpelijk. Ik heb dat toen ook een tijdje gedaan, is fijn he!
Maar wat niet fijn is, zijn al die hormonen! Gadverrr!! 

Zwindo wat fijn dat jullie afspraak is vervroegd! Ik duim!
Ik weet het, maar de moed is ver te zoeken, ook het geloof erin wordt steeds minder ?

Kaatkaat GEFELICITEERD! Wat geweldig!!!

ProjectT ooooh wat spannend, dat zou wel een heel mooi iets zijn van jullie samen als het lukt in ronde 13! ? 

Ikbendoutzen, jeetje jullie hebben ook mega geduld moeten hebben! Wat ongelooflijk fijn dat het jullie gelukt is! Geniet ervan!

Dank voor alle felicitaties en lieve reacties! Ik hoop echt dat dit het begin is van een periode waarin we allemaal wat meer geluk hebben! 

Zwindo, hoe is het met je klachten? Wordt het al weer wat minder? Dit is echt dubbel balen! 

Lovetennis, lijkt de menstruatie door te breken? Tot die tijd duim ik met je mee voor toch nog een positieve test op zaterdag! 

Minime hopelijk kun je snel vooruit in het trajec, een nieuwe kans geeft soms ook echt nieuwe energie. En de combinatie van hormonen, verdriet en onzekerheid zijn soms echt een "explosieve mix". Verwen jezelf hopelijk voel je je gauw weer beter. 

ProjectTT hopelijk blijft het traject jullie bespaard, wanneer is je NOD? Spannend weer. 

Lapjesendraadjes tanx :) al kan ik je gevoel van " dat wil ik ook" heeeeel goed begrijpen. Het is echt meer dan oké om dat te voelen! 

Ikbendoutzen zo zie je maar weer dat je soms ook redelijk "onverwacht" zwanger kunt worden. Wij hadden deze ronde ook echt niet verwacht. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan! 

zwindo: wat fijn dat het vervroegd is de afspraak, hopelijk kunnen jullie daarna snel vooruit!;)
Kaatkaat: Gefeliciteerd!!?? super fijn geniet er van!! En zo fijn wat positieve berichten dat geeft weer wat meer hoop!
We komen er uiteindelijk allemaal wel ondanks dat 5 bij de een langer duurt en lastiger dan bij de ander!
Haha omy, die hormonen zijn een bitch , ik kan gewoon huilen bij het lezen van berichten positieve en negatieve??? ernstig??
Lovetennis: ja heel fijn ik merkte dat ik er echt onrustig van werd helemaal omdat we die maand niet door konden gaan, en het maken werd alleen maar erger, vond het heel vervelend dat  ik niet mee las en beetje t gevoel van oké omdat t bij mij niet gaat boeit mij de rest niet, maar dat is echt niet de reden, het was gewoon echt even mezelf niet gek willen maken, Dus vond het lastig daardoor on het echt even los te laten, maar vind het nu weer super fijn  om mee te lezen en iedereen zijn positieve en minder positieve verhalen te lezen en elkaar te kunnen steunen.
Ik gun het iedereen hier zo ontzettend!!!❤❤

Manmanman ik kan echt niet wachten totdat ik de afsprakenbrief in huis krijg  ik wil leef echt naar de intake voor de operatie toe! Eind augustus zou ik die brief krijgen. Het is vandaag 21 augustus en ik vind dit toch echt wel eind augustus, eens?
Mijn vent heeft zowaar toegezegd dat hij en zijn jongste tijdens mijn herstelperiode mijn deel van de fysiekw zorg voor zijn oudste overnemen, boodschappen zullen doen etc. Ik ga dit echt even uitmelken denk ik! Hahahaha! Ik heb echt geen idee hoeveel ik mijn buikspieren kan belasten na zo'n kijkoperatie en hoelang ik thuis moet blijven.

Terug
Bovenaan