"De dames die al wat langer wachten....."

KaatKaat: gefeliciteerd!!!! Zo fijn dat het gelukt is! Geeft weer hoop ? ga er van genieten! ? misschien heb je het al gezegd, maar hoeveelste ronde was dit? 

zwindo wat balen zeg! Hopelijk wordt de buikpijn snel minder
Hier gaat het een beetje wisselend. Ik ben zo veel bezig met het zwanger worden, vooral nu in de wachtweken.. en vriend rookt gewoon vrolijk door.. het komt gewoon niet bij hem binnen dat dat echt serieus effect kan hebben. Of heb ik het in mijn hoofd gehaald dat het slecht is voor de kwaliteit van sperma?
moet nog een week wachten tot NOD maar vraag me af of ik me in kan houden met testen. Had toch verwacht dat ik na 13 rondes witte testen toch een keer geleerd zou hebben om geen hoop meer te hebben? Helaas.. iedere keer komt er toch een soort van sprankeltje waarmee ik tegen beter weten in vroeg ga testen in de hoop dat een tweede streepje verschijnt.. zit nu op 7 of 8 DPO dus ga nu toch nog niet testen. Vraag is of ik het volhoud tot na het weekend

Lapjesendraadjes dat wachten is echt verschrikkelijk, waar je ook op wacht! Ik denk dat je dan echt volgende week iets mag verwachten! Vanaf maandag zullen zij als eind augustus zien ?
Fleurbo wat is dat moeilijk he! Het is erg herkenbaar, niet het roken, maar wel iets doen wat niet goed is. Mijn vriend fietst gewoon lekker door, 300 km per week minstens, blijft koffie drinken en biertjes nuttigen in het weekend. Ik braaf aan de 0.0
Ik zie ons al zitten, 17 september bij de gynaecoloog.. met de uitslag van het zaadonderzoek.
Het zaadonderzoek moet hij nog doen en ook het invullen van de vragenlijst. Hij begint er niet over, ik voel me soms echt wel alleen erin.
Ik herken je ook in de testen.. ik dacht ook dat ik het kon opbrengen om te wachten, maar mij lukt t ook niet. Ik heb buikkrampen en het is 1 dag voor nod, vandaag zal ik wel wat "oud bloed" zien en dan weet ik genoeg, dan breekt t morgen door. Ik kan niet anders zeggen dat ik zo regelmatig als wat ben, maar oooooooo wat het pijn als de wens zooooo groot is.
Ik ben blij dat de 6 weken vakantie voorbij zijn, ik denk dat ik me tot 17 september helemaal op mn werk stort.

Kaatkaat GEFELICITEERD!! Niet schuldig over voelen. Dit is juist fantastisch. Hopelijk volgen er gauw meer. Geniet ervan! Geeft juist hoop voor de rest dat het toch mogelijk is. Hier verder nog niet veel beter helaas.
ProjecTT hopelijk is het voor jullie een lucky number 13!
Lapjesendraadjes het wachten is echt zo kut hè! Ik hoop dat je snel de brief binnen krijgt maar gok dat je hem volgende week pas zal krijgen. Bij mij viel de kijkoperatie reuze mee, maar ken ook mensen die rr meer last van hebben gehad. Het is echt afhankelijk van hoe jou lichaam erop reageert en wat ze precies doen. Ik ging uit van een lang herstel maar kon uiteindelijk al snel veel dingen doen. Hopelijk valt het bij jou ook mee. Houdt er in ieder geval ook rekening mee dat je juist last kan hebben van je schouder door het gas wat ze in je buik doen door zoveel mogelijk te wandelen na de operatie voorkom je dit overigens, dus als je kan kleine wandelingetjes maken zeker aan te raden.
FleurBo spannend allemaal. En ja die rokende vriend/man herkenbaar. Bij die van mij lijkt nu wel weer even het kwartje te zijn gevallen. Hopelijk houd hij het deze keer ook vol en begint hij niet weer stiekem. Wat hem wel echt even heeft wakker geschud was dat ik vertelde wat het met mij deed en dat het mij het gevoel gaf dat ik hier soms alleen in sta ook omdat het probleem bij mij zit. Succes met de wachtweken. Hopelijk hou je het vol tot na het weekend. 
Lovetennis echt klote die ongesteldheid belgh. Heb je ook wel eens tegen je vriend gezegd dat je het zo voelt? Kan misschien wel helpen om erover te praten. Wel fijn dat je straks weer afleiding hebt van je werk! Ik probeer mezelf ook lekker bezig te houden. 
Hier gaat het ietsje beter als vannacht en vanmorgen heb echt 3 uur slaapgehad ofzo continue heen en weer naar het toilet. Met een kruik op mn buik en een waaier aan om toch ook weer af te koelen zo krom, haha. Nu een hele beurze buik veel bloedverlies met ook weer stolsels net als voor de operatie en zelfs ook weer het bloedverlies vanuit mn darmen. Vraag me nou zo af wat het vorige keer dan nou voor een bloeding is geweest. Had zoveel hoop dat dat het nieuwe normaal zou zijn. Maar helaas. Vanmiddag ook even helemaal ingestort en een flinke huilbui op de schouder van mn man gehad. Die vindt het ook zo lastig om mij in zoveel pijn te zien. Ben nu wel heel blij dat we snel weer de afspraak hebben staan om alles op te starten. Nog iets meer dan een weekje. Hopelijk gaat het dan allemaal snel lopen. Nu gewoon rustig aan wachten tot deze rot dagen voorbij zijn en dan voorbereiden op alles wat komen gaat. 

Sorry dames, even geen lange bijleespost van mij. Hier in de regio is het nieuwe schooljaar weer gestart, dus mijn werk ook. Ik heb hele leuke leerlingen dit jaar (middelbaar onderwijs), maar toch is de eerste week altijd slopend ?
De steun die hier voor iedereen is is ontzettend mooi om te zien! De goede en de slechte momenten van iedereen mogen er zijn en bij allebei leeft iedereen mee, zo fijn!

KaatKaat onwijs gaaf, gefeliciteerd! Voel je vooral niet schuldig, het is je enorm gegund ? 

Zwindo wat vervelend dat je zoveel last hebt van al die pijntjes enzo! Bah!
Ja praten hierover is soms nogal lastig omdat we allebei vanuit een ander perspectief hierin gerold zijn. Ik wil al mama worden vanaf dat ik 25 was, ik bedoel dan: toen wilde ik al zwanger worden zeg maar. Dus het verlangen bij mij is vele malen groter dan bij mijn vriend.
Maargoed, we moeten dit natuurlijk samen aangaan en dat komt ook wel goed. Ik denk dat hij nog meer zoiets heeft van "het komt wel goed" en ik heb meer zoiets van, "volgens mij zit er echt iets niet goed en hebben we echt het ziekenhuis nodig die ons een handje gaat helpen"
Ikheetgeentruus ik kan je de hand schudden, ik werk ook in het VO en ga maandag weer beginnen. Ik heb een mega zware klas, die ik vorig jaar al had als mentor en ik heb ze dit jaar weer. Ben al moe als ik eraan denk ?
Nou hier nog geen druppel bloed gezien, snap er de ballen van.
Straks een tenniswedstrijd, ik hoop dat ik mn kop erbij kan houden. Woensdag had ik een wedstrijd en heel zere borsten, toen kon ik me al niet focussen en verloor ik de wedstrijd. Ik weet dat die zere borsten kwamen door de spierpijn in de borstspier.
Maar normaal is er wel iets bloed de dag voor mn NOD. Maargoed die test van donderdag was hartstikke negatief.
Je hoopt ergens dat je te vroeg hebt getest.. maarja die buikpijn komt en gaat, zo vreemd.
Fijn weekend allemaal.

Kaatkaat wat geweldig!!! Van harte gefeliciteerd ????
Geloof je het al? Je zult wel overdonderd zijn als het dan ineens wel zo is. Hoe gaat het? Houd je ons op de hoogte over de ontwikkelingen ?

Nou. Ik word tante, mijn zusje is zwanger! Ze vond het heel lastig om het mij te vertellen, maar ik vind het zo veel minder erg dan van mijn nichtje. Ik word tante! Hoe leuk is dat!! Nu snap ik ook waarom mijn moeder licht ontroerd was toen ik vanmiddag stamelend vertelde dat ik geopereerd moet worden en dat ik voor december geen nieuwe kledingmaat nodig zal hebben. Maar het voelt ook raar. Want ik ben weer ingehaald binnen de familie. Ik zal niet bijzonder zijn wanneer ik zwanger ben, want iedereen is mij voor gegaan. En ik weet dat dat vast totale onzin is hoor, maar ik heb soms het gevoel dat ik het als oudste nooit goed doe en dat mijn ouders meer lof hebben voor mijn broertje en zusje.

Hoi dames!
Hier ook met jullie meegelezen maar ben monenteel zo mega druk op werk dat ik nauwelijks tijd heb om te reageren.. ook wel weer een welkome afleiding merk ik, 't is dat ik vandaag bloed moest laten prikken (week na eisprong), anders zou ik bijna vergeten dat ik ook nog zwanger probeer te worden ?
@kaatkaat jaaaa gefeliciteerd!! ? Ik dacht laatst te lezen dat je jaar 3 in zou gaan? Zo mooi ? Blijf vooral lekker delen hier, je bent een inspiratie voor velen en het is je zo van harte gegund!
@lapjesendraadjes jij bent juist heel bijzonder als je zometeen zwanger bent.. de oudste die er zo hard voor heeft moeten knokken! 

Veel liefde voor alle dames hier en tot gauw weer!

Terug
Bovenaan