Lapjesendraadjes tante worden is volgens mij ook heel bijzonder! En wat fijn dat je zusje en moeder zo voorzichtig proberen te zijn met jouw verhaal erbij. Als jij straks zwanger bent dan heb je er zo veel harder voor gestreden dan de anderen in de familie, dat gaat jouw zwangerschap extra bijzonder maken ?
Lovetennis hoe gaat het inmiddels bij jou? Is er al iets meer gebeurd?
Vis goed om weer even wat van je te horen! Ik merk zelf ook dat de afleiding van werk wel fijn is om de wachtweken door te komen, dan heb je ook nog even wat anders aan je hoofd.
Ik verlies al een paar dagen oud bloed (standaard bij mij voor ik ongesteld word), en vanmorgen een dag te vroeg toch maar vast getest om mijn onderbuikgevoel gelijk te geven. Spierwit helaas, dus afwachten tot mijn menstruatie komt (ik denk dinsdag) en dan door naar IUI 2..
Lovetennis hoe gaat het inmiddels bij jou? Is er al iets meer gebeurd?
Vis goed om weer even wat van je te horen! Ik merk zelf ook dat de afleiding van werk wel fijn is om de wachtweken door te komen, dan heb je ook nog even wat anders aan je hoofd.
Ik verlies al een paar dagen oud bloed (standaard bij mij voor ik ongesteld word), en vanmorgen een dag te vroeg toch maar vast getest om mijn onderbuikgevoel gelijk te geven. Spierwit helaas, dus afwachten tot mijn menstruatie komt (ik denk dinsdag) en dan door naar IUI 2..