"De dames die al wat langer wachten....."

Lapjesendraadjes tante worden is volgens mij ook heel bijzonder! En wat fijn dat je zusje en moeder zo voorzichtig proberen te zijn met jouw verhaal erbij. Als jij straks zwanger bent dan heb je er zo veel harder voor gestreden dan de anderen in de familie, dat gaat jouw zwangerschap extra bijzonder maken ? 

Lovetennis hoe gaat het inmiddels bij jou? Is er al iets meer gebeurd? 
Vis goed om weer even wat van je te horen! Ik merk zelf ook dat de afleiding van werk wel fijn is om de wachtweken door te komen, dan heb je ook nog even wat anders aan je hoofd.

Ik verlies al een paar dagen oud bloed (standaard bij mij voor ik ongesteld word), en vanmorgen een dag te vroeg toch maar vast getest om mijn onderbuikgevoel gelijk te geven. Spierwit helaas, dus afwachten tot mijn menstruatie komt (ik denk dinsdag) en dan door naar IUI 2..

Lapjesendraadjes wat leuk dat je tante wordt! Van harte! Dat lijkt me heel bijzonder, maar ook lastig.
Ik ben het huis uitgevlucht. Mijn vriend heeft al de hele week buikpijn en ik was de grafstemming in huis helemaal zat. Man wat kunnen mannen zich vreselijk aanstellen.
Nog steeds niet ongesteld, testen hartstikke negatief.
Ik zit nu op een bankje in het park voor me uit te staren. Wat een ongelooflijk leeg gevoel heb ik. Wat is mijn lichaam jn godsnaam aan het doen. Ik zorg zoo goed voor haar, ik sport veel, eet gezond, drink geen alcohol. Waaaaaaarom duurt het zo lang ?
Gister een tenniswedstrijd tegen iemand van 28 die haar fucking baby had meegenomen. Die zat aan de kant te huilen, mn tegenstandster was continue met die moeder aan het praten over haar baby. 
Ik dacht serieus: ga je nu ook al tijdens het enige dat mij op dit moment plezier beleeft, lastig vallen met een baby? Serieus!?
Na de wedstrijd zei ze: "had je last van het huilen van mn dochtertje?" Ik dacht serieus hou je smoel ?
Jammer dat ik haar niet met het racket van de baan mocht meppen, mn tegenstandster dan he ?

Lapjesendraadjes jouw zwangerschap wordt juist extra bijzonder! Iedereen zal extra blij voor je zijn omdat het je zo is gegund! 

vis wat fijn dat je zo veel afleiding hebt! hopelijk een goede bloeduitslag binnenkort!
wat balen zeg ikheetgeentruus wees maar extra lief voor jezelf!
o lovetennis ik snap zo goed wat je bedoeld! Overal waar ik kom en kinderen zijn denk ik: wat doen al die kinderen hier? Alsof je er steeds mee geconfronteerd wordt dat er overal baby's en kinderen zijn en je dat zelf niet hebt.. 
Hier zijn de dagen voor NOD aangebroken. Vind het toch wel weer spannend. Heb iedere keer zo iets van: maar wat als het nu gewoon raak is? Heb de standaard kwaaltjes die ik altijd de week voor menstruatie heb, dus daar niets bijzonders aan op te maken. Bedenk alleen steeds gekke dingen die ik voel en dan denk ik: oo dat had ik vorige keren niet volgens mij. Maar denk dat ik me dat inbeeld want heb iedere maand wel iets ? donderdag of vrijdag is NOD en moet me echt inhouden niet te testen. Heb met mezelf afgesproken dat als mijn temperatuur niet daalt de komende dagen dat ik woensdag ga testen. 

Hallo allemaal,
Lang geleden dat ik hier was. Heb het even met rust gelaten omdat het elke keer weer fout ging.
Dit berichtje had ik in de NOD augustus geplaatst maar besefte me na het lezen dat daar allemaal mensen in zitten die in de eerste 3 rondes van proberen zijn.... dus bij deze ook maar even hier: 
Ik en mijn vriend zijn al 2,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Na 6 maand zwanger geworden en maand later helaas miskraam. Sinds augustus 2019 lopen we nu bij het ziekenhuis en moet ik elke cyclus 2x Pregnyl spuiten om eisprong op te wekken en progesteron hoog te houden. 
Ik weet dus zeker dat ik donderdag 13 augustus eisprong had en afgelopen dinsdag op 5 DPO opeens rosé bloed bij afvegen. Ik hoop dus dat het de innesteling is geweest. Normaal zou ik nu al kunnen testen, maar omdat ik die dinsdagochtend nog Pregnyl geprikt heb mag ik pas zaterdag prikken omdat het anders vals zou kunnen zijn. Ik moet dinsdag ongesteld worden en hoop natuurlijk dat ik dat niet wordt! Elke cyclus voel ik helemaal niks qua zwangerschaps symptomen dus ook nu niet, maar die mini bloeding van dinsdag geeft me iets meer hoop. 
ik hoop het zo! 

Jeetje MienMa wat spannend zeg! Hopelijk idd een goed teken! ?
mijn temperatuur is weer gedaald naar 37,0 (normaal 36,8 als ik ongesteld ben en 37,2 na de eisprong). Ga dus langzaam de hoop weer laten varen

Dames, ik heb zojuist de afspraak gemaakt voor de eerste echo op de fertiliteitspoli. Spannend, maar alles in mijn lijf roept dat het goed zit. Zo gek! Ik weet niet meer wie het vroeg maar eind augustus 2018 zijn wij gestart met proberen zwanger te worden. Dus precies 2 jaar, waarvan een jaar met hulp. 

Lapjesendraadjes, heb je de brief al ontvangen? Het is nu wel serieus eind augustus. 
En wat leuk dat je tante wordt! Gefeliciteerd! Is dit de eerste keer? 
Wij hebben intussen 8 neefjes en nichtjes, hebben met allemaal een goede band. 3 van deze kindjes zijn geboren sinds wij proberen zwanger te raken. Ik kan me je gevoel voorstellen, alweer "ingehaald" door iemand. Toch hoop ik dat je er echt de vreugde uit kan gaan halen die wij er van hebben. Jij bent hun tante mag ze lekker verwennen, het is zo dichtbij dat de band met deze kindjes anders is dan met alle anderen!
En dat gevoel dat jouw baby of zwangerschap dan niet meer zo belangrijk of bijzonder is kan ik me echt voorstellen. Toch zie ik onze (schoon)ouders bij ieder kleinkind weer opnieuw verliefd worden, dat gaat bij jouw zeker niet anders zijn!! 

Fleurbo wanneer is precies je NOD? Kun je het nog volhouden? Ik duim met je mee! Ik snap dat je op een gegeven moment er niet meer vanuit wilt gaan dat het zomaar lukt, toch een beetje zelfbescherming. 

Zwindo wat heftig dat je zoveel last hebt van je menstruatie maar wat een geluk dat je een lieve man hebt om even op te leunen als het nodig is! Dat is toch echte liefde hè! Hopelijk vliegen de dagen tot de afspraak nu snel om, dan kun je vooruit! 

Lovetennis wat verschrikkelijk irritatant dat die testen wit blijven en dat je lichaam ook gewoon niet meewerkt. Als het dan toch niet gelukt is laat die menstruatie dan maar komen, dat heb ik iig altijd! En dan tijdens je ontspan momentje zo'n kersverse moeder. Dan komt het duiveltje in je naar boven hè haha. 

Lotjejansen, tanx! De eerste dagen was ik een beetje de weg kwijt, ik had er gewoon geen rekening mee gehouden dat het zomaar kon lukken, we waren zo verrast. De kwaaltjes beginnen duidelijker te worden en dat is eigenlijk gewoon "fijn". We proberen allebei er rekening mee te houden dat t nog mis kan gaan, maar dat valt niet mee.
Hoe gaat het bij jullie?? Kun je een beetje afleiding vinden? 

Vis, leuk weer wat van je te horen, afleiding is het beste medicijn! Hopelijk zijn de bloedwaarden goed! 

Mienma heeeeeel spannend, ik zal duimendraaien voor je! Hopelijk is jullie geduld niet voor niets geweest, houd ons op de hoogte. 

Liefs aan iedereen! 

Ik typ dit meteen nadat ik van de wc af ben gekomen dus misschien beetje ongecensureerd maar wat een kut leven.
Ben ongesteld geworden. 

Ik neem weer even afstand van het forum. Wens jullie heel veel succes en hopelijk is het jullie allemaal wel gegund! 

Zwindo, hopelijk voel je je snel iets beter en kun je aan een positieve weg beginnen!
Lapjesendraadjes gefeliciteerd! Maar kan me voorstellen dat het dubbel voelt... en niet omdat je ze het niet gunt maar gewoon zelf zo graag wilt! En je ouders zullen er inderdaad straks net zo blij of misschien nog wel meer blij om zijn omdat ze weten dat de weg ernaar toe eentje met hobbels was.
Fleurbo duimduim.
Lovetennis ja op zo'n momenten kun je heel gemeen denken, ook al weet je van binnen dat het niet zo is.
Wij hebben vanmorgen ons eerste gesprek gehad, er is op dit moment geen reden waarom het nog niet gelukt zou zijn dus 8 september krijg ik mijn onderzoek... Spannend, al hoop ik dat 13 toch onze ronde is... maarja dat zullen we volgende week zien.

Terug
Bovenaan