"De dames die al wat langer wachten....."

Nou wat mijn lichaam allemaal aan het doen is, geeeeen idee.
3 dagen overtijd en gister was de test ook negatief. Heb zere borsten, zere rug, maar ergens voelt het alsof het door de menstruatie komt, maar die komt dus niet. Ik ben ook misselijk, maar ik "voel" me niet (zo ver ik kan weten hoe dat voelt) niet zwanger. Heel raar allemaal.

Fleurbo aahh wat shit.. is het al doorgebroken? ?
Kaatkaat spannend!!
ProjectT ohh duimen voor ronde 13!

Hm lovetennis wat raar zeg! Je blijft hoop houden hè zolang er nog niets doorbreekt? Ik hoop natuurlijk dat je toch opeens een positieve test hebt! 
MienMa wat jammer! Goed dat je wat rust pakt. Ik hoop dat het helpt!
ProjectTT fijn dat het gesprek goed was! Spannend 8 september! Hopelijk is het idd niet nodig!

hier temperatuur weer gezakt tot 36,7 (nog nooit zo laag gehad), dus het is een kwestie van tijd tot het doorbreekt. Heb vooralsnog geen buikpijn, dus kans is wel aanwezig dat het nog even duurt. NOD is ook pas donderdag of vrijdag. 
bekijk het maar van de goede kant: nu kan die MRI gewoon doorgaan volgende week. Als daar verder niets uitkomt en de conclusie is nog steeds dat we een half jaar zelf nog moeten proberen ga ik het echt proberen te zien als een vakantie. Natuurlijk zullen we nog steeds de juiste dingen op de juiste momenten doen, maar hoop dat ik het echt kan zien als wachten tot we verder worden geholpen. Veel hoop heb ik namelijk niet voor dat half jaar en het zou zo veel makkelijker voor mijzelf zijn als ik niet iedere keer zo erg er mee bezig ben.. heb een ander doel voor dat half jaar: proberen helemaal fit te worden, weer gaan hardlopen sportschool en zo. Misschien als ik me daar op focus dat het me goed doet en ik het zwanger Worden iets meer los kan laten dat half jaar

Nou tegen beter weten in net toch maar een test gedaan. En natuurlijk negatief. Bah waarom kwel ik mezelf hier altijd zo mee... 
menstruatie afwachten, dan volgende week mri en dan gaan we gewoon weer lekker naïef ovulatietesten bestellen. Alsof het nog uit maakt. Alsof we nu in een half jaar opeens plotseling zwanger gaan worden.. wil gewoon graag dat de arts verder gaat kijken. Er kunnen nog zo veel dingen niet goed zijn, waarom na de eerste onderzoeken stoppen en er weer een half jaar over heen laten gaan? Dat voelt echt als tijdverspilling. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het lukt het komende half jaar, maar is het gek dat ik sceptisch ben? 

Hi lieve meiden,
@fleurbo ik snap heel goed wat je bedoelt, heb ook elke maand het idee 'waarom zal het nu ineens wel lukken als het al maanden niet lukt' zodra mijn NOD nadert. Maar jullie kunnen zomaar wel een keer 6 gooien hè? Zeker als de arts denkt dat het in principe zou moeten lukken nav het onderzoek. Misschien juist wel in je half jaartje 'vakantie' zoals je 't eerder noemde ? Wat betreft het testen, werkt het om ze gewoon niet meer te kopen of zeg ik nu iets heel stoms? Ik heb ze zelf namelijk nooit in huis (helaas ook niet echt aanleiding voor gehad) maar het is dan wel echt een grotere stap om er eentje te gaan doen.
@ikheetgeentruus balen zeg, is je menstruatie al doorgebroken? Zonde dat poging 1 niet gelukt is, mogen jullie meteen al voor poging 2 deze cyclus?
@lovetennis jij al nieuws? 
@kaatkaat echt zooo leuk voor jullie! ? Fijn ook dat de kwaaltjes oplopen, hoe vervelend ze misschien ook nog mogen worden, haha. Houd je ons een beetje op de hoogte? ?
@projectt spannend zeg! Gaan jullie nu met de standaardonderzoeken beginnen? 
Hoe is het met de andere dames?
Mijn nod is vandaag en mijn afscheiding is nog hartstikke wit en helder, wat echt uitzonderlijk is bij mij.. Zou het dan toch? Ik durf het nieteens te hopen.. ?

Met mij gaat t inmiddels ietsje beter. De reden waarom ik een beetje depri was, is omdat ik eigenlijk altijd commentaar van mijn ouders krijg op alles wat ik doe of heb. In tegenstelling tot mijn broertje en zusje, daarover hoor ik nooit iets negatiefs. Tegen beter weten in (oudste kinderen willen hun ouders pleasen?) hoop ik toch altijd op een compliment of een ander positief geluid. Dit weekend kreeg ik van mijn moeder over mijn huis te horen, maar het is geen gezinshuis. Terwijl mijn broertje een dag later eerlijk zei dat hij het veel groter vond in werkelijkheid en dat hij daar opgelucht over was voor mij. En mijn zusje had ook positieve geluiden. Dus de energie die ik altijd in hen heb gestopt als grote zus, komt gelukkig terug. 
Ik ben heel blij met een nichtje of neefje, ik hoop dat ik het vaak kan zien en ik ben ook zo benieuwd op wie t gaat lijken!! Ik maakte al de foute grap dat t wie weet wel op de tante gaat lijken hahaha. In ieder geval is deze tante al aan het bedenken wat ze gaat maken!
Ik wacht ook met spanning op de afsprakenbrief. Ik ben bang dat ik vrijdag weer kan bellen. Want omg als patiënt moet je overal achteraan zitten! Mijn eisprong is denk ik al geweest, dankzij de cyste merkte ik dat maandag erg goed. Ik kon niet meer goed lopen van de druk die ik voelde in mijn buik wat een ellende was dat! Maar goed, ik sprak een kennis die een of meerder kwaadaardige tumoren op haar eierstokken had en waarvan de tumormarkers weer terug zijn. Waar het nu zit en groot het is, weet ze niet. Want ook die moet nog weken wachten op een afspraak. En toen ik dat hoorde vond ik dat van mij minder erg! Wat zit ik dan nog te zeuren

Vis wat ontzettend spannend! Ik hoop het zo voor je!? 
ik ga idd met mezelf afspreken dat ik geen testen meer ga kopen. Niet in het half jaar 'vakantie'. Alleen ovulatietesten ga ik denk ik af en toe nog doen als ik niet zeker weet wanneer de eisprong is
lapjesendraadjes wat lastig met je ouders zeg.. zien je broertje en zusje het ook zo? En is het iets wat je kan bespreken?
jeetje wat een heftig verhaal van die kennis zeg! Kan idd weer flink relativeren. Kun je het ziekenhuis niet alvast bellen? Je moet idd overal zelf achteraan.. 
mijn vriend en ik hebben een goed gesprek gehad vandaag. Ik was erg verdrietig en hij ook dat het weer niet gelukt was. We wachten nu de mri af en als daar niets uit komt en de arts zegt dat we nog een half jaar door moeten gaan we in ieder geval bespreekbaar maken dat wij daar niet zo veel vertrouwen in hebben en liever meteen een traject in gaan. Dikke kans dat de arts daar niets mee doet, maar wil het in ieder geval bespreken. We gaan het wel zien. Laat die menstruatie maar komen en laat het maar volgende week zijn. Hoop dat ik volgende week vrijdag de uitslag krijg 

Hoe was het voor andere dames om weer gemeenschap te hebben na een slechte diagnose? Ik en vriendlief voor het eerst weer gemeenschap gehad nadat we vorige week hoorde dat hij onvruchtbaar is. Ik moest huilen nadat we het gezellig hadden gemaakt.

Zo ik ben weer enigszins onder de levenden haha alleen nog wat last van een stijve onderrug.
Lapjesendraadjes wat leuk dat je tante wordt. Wel lastig allemaal en dat je je ook zo voelt. Misschien is het wel ook een beetje iets wat bij de oudste zijn hoort. Ik hoor ook vaker van mn moeder de dingen die beter of anders kunnen, al is dat de laatste jaren wel beter geworden. Wel fijn dat je je weer iets beter voelt. Vervelend dat je nog steeds geen brief hebt. Hopelijk volgt hij snel.
Vis wat fijn dat je zo lekker afgeleid bent met andere dingen. Heerlijk om er even niet mee bezig te zijn. Spannend dat je afscheiding nog doorzichtig is. Wanneer ga je een test halen?
Ikheetgeentruus balen dat de eerste IUI niet is gelukt. Hopelijk bij ronde 2 meer geluk.
Lovetennis zo herkenbaar wat je schrijft over je lichaam goed behandelen. Hier ook altijd sportief bezig, gezond aan het eten noem maar op. Helaas, allemaal geen resultaten tot nu toe. Wel bijzonder dat ze haar kindje meeneemt naar een tennis wedstrijd zonder oppas of iets. Ieder zo zijn ding maar snap je frustratie wel heel erg. En wat raar dat je menstruatie nog op zich laat wachten. Hopelijk snel duidelijkheid. 
FleurBo hoe gaat het nu bij jou? Heb je al het gevoel dat je ongesteld wordt. Spannend de mri volgende week. Goed dat je gewoon alles uitspreekt bij de arts volgende week. Het is jou lichaam en jullie besluit hoe jullie het aan willen pakken.
Mienma aahh shit zeg. Goed dat je weer even tijd voor jezelf pakt. 
ProjecTT spannend de eerste onderzoeken. Hopelijk is het inderdaad niet meer nodig en is het voor jullie lucky number 13.
Knuffeltjeee heel begrijpelijk dat het allemaal emoties losmaakt. Het is allemaal niet niks om te moeten verwerken dus geef jezelf en je vriend ook de tijd om alles te verwerken.
Hier maandag afspraak in het ziekenhuis. Zal wel weer een lange zit worden qua wachten. Ondanks alles sta ik er positief in. Ergens geeft het ook wel een soort rust met zich mee. Er wordt nu een duidelijk pad bepaald welke we gaan bewandelen. 

Terug
Bovenaan