FleurBo, begrijpelijk, je hoopt te horen dat er niets aan de hand is maar vervolgens braag je je toch af waarom je nu in dat half jaar wel opeens "de 6" gooit... maarja zoals de gynaecoloog aan de telefoon zei 80% eerste jaar en in het tweede jaar komt er 10% bij dus het kan gewoon gebeuren. Ik test al een aantal maanden niets meer, ik weet rond welke tijd de eisprong is, gaf mij te veel onrust erbij en afgesproken dat ik pas mag testen wanneer ik zoveel dagen over tijd ben, want ook bij wit was er toch hoop zolang er verder niets was dusjah...
Vis, ja ik krijg dan inderdaad de standaard onderzoeken, lichamelijk, bloed en uitstrijkje. Van mijn man is bekend, dat is in orde. Enorm balen dat je alsnog ongesteld bent geworden!
Lapjesendraadjes, tsjah dan wordt alles weer in een heel ander perspectief geplaatst, heftig. Maar idd zoals andere ook zeggen je eigen verdriet en tegenslag mag er ook zijn.
Zwindo, ben benieuwd wat ze morgen zeggen, succes!
Knuffeltje, pff ja heftig

.
KaatKaat, we hebben de vragenlijsten besproken die ze hadden opgestuurd, eigenlijk zo'n beetje dezelfde vragen die de huisarts stelt met nu ook de erfelijke vragen erbij. Geniet van je vakantie.
Lovetennis, moeilijke dagen dus

. En ik begrijp de spanning! En je zoekt toch naar een verklaring waarom niet, wat zou er mis zijn. Nu is het afwachten tot de uitslag... ik denk dat het belangrijk is dat wanneer er iets mis zou zijn met het zaad van je vriend jullie goed bespreken hoe en wat... maar nu gewoon hopen en duimen dat het oké is!
Idd laat september maar weer voor meer positieve verhalen zorgen! Komende week is mijn NOD, en ik hoop zo dat ik het ziekenhuis mag bellen en zeggen ik kom niet... maarja in mijn achterhoofd dat stemmetje dat me al waarschuwt voor weer een teleurstelling.