"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo wat heftig! Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en dat er over een paar maanden een goede terugplaatsing is. 

lovetennis wat leuk, een puppy! Wij hadden dat vorig jaar met onze kat. Geniet er van!

Ik weet niet waar ik het anders kwijt moet. Voel me hier ook ontheemd. Er niet meer tussen passen. Vandaag na een week bellen is eindelijk onze doorverwijzing de deur uit. En dan is het wachten op het amc... Gewoon niet meer het voorrecht hebben spontaan zwanger te raken. Dat ik dat met vriendlief nooit heb gehad. Dat ik net het lot heb getrokken dat hij met een defectje geboren is. Maar we willen niets liever samen een kind. En nu weer te janken op de bank terwijl ik eigenlijk naar het werk moet. En echt kneiterongesteld. Pff...

He zwindo wat echt is het dan ineens dat je nu ook al startschot hebt wat betreft 'plat leggen van je cyclus'. Veel sterkte, lekker ontspannen tussendoor en die nieuwe baan gaat je zeker opslokken, qua timing nog niet een zo gek :) 
Ik hoor graag van je hoe het verloopt het proces. Hier hebben komende maandag de echte intake en dan zullen we alles horen wb  de planning. Net als jullie hopen we dat er in 2020 nog een terug plaatsing mag zijn

Oh knuffeltjeee dikke knuffel voor al je tranen en verdriet! Het is ook echt hard dat dat precies jouw vriend moet treffen en dat het nu de weg onzeker maakt.
En ongesteld zijn is nooit helpend. Nog gelukt om naar werk te gaan?
Wat leuk de energie rond een nieuwe pup lovetennis geniet ervan!! 

Hee meiden,
nwj balen altijd hè dat moment waarop je merkt dat het gaat komen.. heeft het inmiddels doorgezet? Ik heb onlangs ook een hsg gehad, succes alvast!
zwindo wat heftig en confronterend zeg, maar fijn ook denk ik dat jullie aan het traject mogen beginnen. Heel veel success met je nieuwe baan, valt misschien ook wel mooi op z'n plaats nu dat je je daar ook op kan focussen ?
lovetennis wat superleuk een puppy! Ik heb mijn vriend dus eindelijk overstag gekregen om een hond te nemen! Maar op een puppy moet je ook wel een poosje wachten geloof ik? ? 
Knuffeltjeee 't is ook wel echt een behoorlijke klap die jullie te verwerken hebben, en heel veel pech. Dus geef jezelf ook de tijd om te huilen. Heel veel sterkte en don't be a stranger ? ? 
@lotjejansen hoe is het met jou? Spannend maandag intake, alvast succes en hopen op een gunstig plan! 
Ik heb 't trouwens wel gehad met 2020, natuurlijk hoop ik nog zwanger te mogen worden dit jaar maarja, ik denk ergens toch wel, fuck dit jaar maar ?

Och meiden ???
Knuffeltje wat een klotezooi allemaal. 

Vis, jaaa.... we waren al 2.5 jaar bezig met de pup! Kun je voorstellen wat vopr een opluchting dit is! We dachten echt, is ons dan niets gegund? Maar goddank, wat gaan we hiervan genieten! En ik hoop zooooooo dat ik de rust in mijn hoofd krijg en dat het zwanger worden dan even aan de kant gezet kan worden en dat het dan toch "spontaan" mag lukken. Maargoed, vanmorgen heeft vriendlief wel gedaan wat hij moest doen en heeft zijn zaad netjes ingeleverd in het ziekenhuis.

Lovetennis hoe leuk over 8 weekjes een pup in huis! Leuk om lekker naar uit te kunnen kijken.
Knuffeltjeee het is een hele rollarcoaster waar je inzit. Geef jezelf ook te tijd om alles goed te verwerken.
Lotjejansen spannend ook jullie bijna het gesprek. Ik denk wel dat je sneller loopt als mij, omdat ik nu als het ware 3 maanden in de wacht wordt gezet om de endometriose te laten rusten. Dus ik houdt me ook aanbevolen om te horen hoe het jou verder vergaat.
Zo vandaag was pittig, maar wel heel leuk. Gisteren was best een heftige dag met veel emoties die loskwamen. Daardoor echt een dof hoofd vandaag waardoor concentreren veel energie kostte. Dit weekend ga ik echt helemaal niets doen.

Nou augustus is voorbij en ik heb geen afsprakenbrief ontvangen. Dus ik bel vanochtend, vertellen ze doodleuk dat ze gisteren pas zijn begonnen met oktober in plannen en dat ik de brief pas 2 weken voor de afspraak zal krijgen. Ik hing op en ik had zo de behoefte om ergens mee te smijten en tegelijkertijd keihard en lang te moeten huilen! Maar ja, als ik eenmaal begin dan kan ik niet meer stoppen en ik was op het werk...dus dat maar niet gedaan. Mijn collega's zeiden dat ik niet zo megahard voor mijzelf moet zijn en dat ik best meer frustratie mag tonen. Maar ik kan dat niet echt op werk.
Vorige week heb ik een dag lang met pijn (meer zware druk) rond gelopen. Normaal heb ik een lekker tempo als ik van vergadering naar vergadering loop, die dag kon ik maar 50% van mijn normale tempo aan! De dag er op was het weer voorbij, anders had ik de huisarts gebeld voor een verwijzing naar de eerste hulp. Waarschijnlijk was het de eisprong die ik voelde en die ik nu heftiger voel.
Dit weekend flink last van hoofdpijn gehad. Ik denk toch door het wachten op de afspraak, het geeft me spanning.
Ik lees hier wel af en toe mee hoor, maar ik merk dat ik momenteel moeite heb om alles weer naar t positieve te krijgen (zwangerschap van mijn zusje, de afgebroken icsi stimulatie, het wachten op een operatie, de angst voor een tweede lockdown, mijn 38e verjaardag over een paar weken. Dat soort zaken). Ik herstel momenteel erg langzaam van slecht nieuws, merk ik.
Als ik zelf weer ok ben, kan ik goed en positief op iedereen reageren. 

Terug
Bovenaan