"De dames die al wat langer wachten....."

Wat omschrijf je het goed lapjesendraadjes hoe het nu is  
Een vol hoofd en op sommige zaken geen controle die wel belangrijk zijn, begrijpelijk dat je even genoeg hebt aan wat er nu is.
Hopelijk mag je een leuke verjaardag hebben, is de cyste er over een tijdje uit én komt er een nieuwe poging die doorgezet wordt!!
Houd vol er komen nieuwe dingen aan!

De ongesteldheid is wel echt doorgezet ja. Ik kon eerst alles erg goed verwerken zoals alle teleurstellingen en de komende onderzoeken etc. Maar nu er iets is voorgevallen op het werk en met de naderende hsg volgende week donderdag zit ik sinds gisteren toch wat in de stress merk ik aan mijn lichaam. Voel me op dit moment echt even niet fijn. 

Het lukt me dan ook even niet om op iedereen te reageren, maar weet dat ik alles lees en ook met jullie mee leef. 

Pff nou Vis ik sluit me bij je aan, ben ook helemaal klaar met 2020. Een grote streep door ronde 13 oftewel ik moet dinsdag dus toch echt naar het ziekenhuis voor onderzoek. En die klap vind ik 10x moeilijker te verwerken dan de stap naar de huisarts... 

Lapjesendraadjes, Lotjejansen, Nwj en ProjectTT er wordt aan jullie gedacht!!
En ook aan al die anderen!
Misschien is het wel lekker dat we allemaal wat tijd nemen voor onszelf en dat we straks allemaal met een update of beter nieuws komen. Het lijkt alsof het forum juist ook soms voor "druk" zorgt, maar dat moet natuurlijk iedereen voor zich bepalen!
Ik hoop, dat diegene die daar behoefte aan hebben, straks, over een week, of 2 weken, of 2 maanden, mooi en fijn nieuws hebben! ? ? 
Bij mij is er ook spanning, wat gaat de uitslag van het zaad zijn... maar ik moet nog geduld hebben. Ruim 1.5 week geduld. Sterkte allemaal!!

Denk inderdaad dat het goed is dat we wat meer tijd voor onszelf pakken. Het forum moet niet als druk gaan voelen!
spannend lovetennis! Ik hoop op een goede uitslag! En dat de tijd maar snel mag gaan tot die tijd..
voor jou ook spannende tijden NWJ. Hopelijk gaat de hsg goed en helpt het om zwanger te worden. Hoor vaak dat de kansen daarna toenemen. Ik duim voor jullie ?
hier ben ik aan het wachten op de uitslag van de mri. De mri zelf stelde niet zo veel voor. Half uur stil liggen in een tunnel die veel lawaai maakt. Geen pijn, geen ongemak, helemaal prima. Alleen het wachten op de uitslag is verschrikkelijk.. hoe erg is de afwijking? En zijn er nog meer afwijkingen? En wat gaat dat dan betekenen? Ik ben iedere keer opnieuw aan het inloggen om te kijken of er al een uitslag online staat. Alsof ze dat op zondag online gaan zetten... word helemaal gek van mezelf. Zit ook in een enorme dip, kan mijn gedachten moeilijk verzetten en word behoorlijk neerslachtig van al dat wachten 

Hoi meiden,
Persoonlijk is het eigenlijk m'n ei kwijt kunnen bij meiden die het begrijpen en andere meiden (hopelijk) een hart onder de riem kunnen steken.. Voel je vooral niet verplicht of schuldig als dat niet altijd lukt, of je afstand nodig hebt, dit is juist de plek waar geen druk moet zijn bovenop alles, toch? ?
pfff spannend fleurbo en lovetennis , wachten op de uitslagen, ik kan jullie de spreekwoordelijke hand schudden..
Morgen afspraak met de gyn, voor de uitslagen van mijn bloedonderzoeken en de vervolgstappen. Ik ben dus al ruim een week zenuwachtig.. Afleiding helpt maar ik merk aan de signalen van mijn lichaam dat er echt onderhuidse stress zit.. 
Hopen op goed nieuws voor ons allemaal! ??

Terug
Bovenaan