Hee lieve meiden,
Hier ondertussen ook nieuws inderdaad! Gesprek met de gyn gehad en alle uitslagen waren zowaar gewoon goed. Van de echo en hsg wist ik dat al, maar met name voor de bloedonderzoeken vond ik het heel spannend, dus ik ben onwijs opgelucht!
Onze spontane kans afgewogen tegen de kans bij een behandeling, maar ook mijn leeftijd en die van mijn moeder toen ze in de overgang ging, heeft als resultaat dat IUI met stimulatie ons aangeraden wordt. Hiervoor is een vrij lange wachtlijst door corona, dus dat zal in de praktijk betekenen dat we nog wel een paar maanden moeten wachten. Ik ga er vanuit dat het pas volgend jaar wordt.
En weet je, ik heb daar ook vrede mee. Zo'n traject wordt al zwaar genoeg. Ik heb dus besloten dat ik tot die tijd vrijheid blijheid ga doen - wel vrijen in mijn vruchtbare periode maar geen ovutesten meer en dat soort dingen (gyn zei ook dat dit niet nodig is) en verder ook gewoon genieten van alles dat nu nog (en weer!) kan. Ik wil ook niet al mijn hoop erop vestigen dat het binnen een paar maanden alsnog lukt, om vervolgens al teneergeslagen aan zo'n traject te moeten beginnen.
Betekent niet dat ik niet meer meelees en reageer hoor meiden - en heel veel geluk ? jullie kant uit!