"De dames die al wat langer wachten....."

Dankjewel ProjectTT
Ohhh daar had ik nog niet op gerekend! Spannend. De uitslag van het zaad staat online, maar geen idee wat ik ermee moet?
Weten jullie dat?

ProjectTT ja dat hoop ik ook! We gaan er voor. Heb de hsg gehad vanwege onverwacht positieve antistoffen tegen chlamydia. Ik heb dit nooit geweten en er geen klachten van gehad. Maar mogelijk kan dat dichtzittende eileiders veroorzaken, maar gelukkig is dat niet het geval. 

lovetennis bij onze uitslag stonden toen allemaal rood/groene balkjes. De stipjes geven aan of ze in rood of groen zitten. En groen is dan goed. En bij de waardes staat bijv. Ook >40 dan is het mooi als de uitslag boven deze waarde zit en dus in het groene valt. Onderaan staat dan een algehele berekening over alles en kun je zien hoeveel goede zaadcellen per ml er aanwezig is. Misschien zie jij dit ook staan? Dit is wel even snel uit mijn hoofd, dus niet een hele goede uitgebreide beschrijving. 

Dankjewel ProjectTT
Ik zie geen rode en groene balkjes maar wel getallen en dan een > alle waardes zijn boven die cijfers die links staan, dus mijn gevoel zegt dat het goed is?

Lovetennis dat lijkt wel goed te zijn ja! Wanneer krijg je toelichting van de arts? Bij ons was het zo dat waardes die goed waren geen kleur hadden en die niet optimaal waren hadden een rood of een blauw kleurtje. Google kan ook nog wel eens helpen ? hopelijk is het inderdaad goed! Toch extra fijn als de arts het bevestigd

@lovetennis ik heb daar destijds eea over gegoogled dus weet er nog wel iets van. Je kunt de 'normale' waardes die de WHO hanteert op Wikipedia vinden. Volgens mij kijken ze uiteindelijk vooral naar de VCM, dat is een berekening opv verschillende waardes. Natuurlijk wel met de disclaimer dat context van een arts nodig is om de resultaten te kunnen interpreteren ?
Voor de afspraak kun je denk ik verwachten wat de andere meiden ook zeiden, wij moesten vooraf een vragenlijst invullen en het introductiegesprek was op basis daarvan. Ze stelde wat vragen over mijn cyclus e.d. Verder vervolgonderzoeken bespreken - die werden bij mij apart ingepland- dat zullen wss de standaardonderzoeken zijn als echo, bloedonderzoek en eventueel hsg, maar  wel afhankelijk van je situatie.  succes alvast! ?

Dankjewel allemaal voor jullie reacties!
Donderdag staat de afspraak gepland.. ik vind het echt enorm spannend! Zit nu midden in de vruchtbare dagen, dus we hebbem het nog wel even om de dag gezellig gemaakt.. en dan straks weer op het wachtbankje, pffff voor de 10e keer mennnnnn. Ik heb zoooooooo veel respect voor jullie allemaal, al veel langer wachten jullie. ? ? ? 

Hallo dames
Ik lees nu en dan nog mee en hoop telkens weer op goed nieuws maar helaas blijft dat nog uit. Maar heb er het volste vertrouwen in dat goed komt.
Even een kleine update
Heb nu 3 echos gehad en ben zit nu in mijn 11de week. Helaas kan ik de angst nog niet los laten, maar dat kon volgens de verloskundige ook nog wel even duren. 
Ik zal blijven meelezen en hopen op veel goed nieuws berichten 

Ha dames! 
Na mijn vakantie even terug zitten lezen! Veel berichten zeg! Maar ik had eigenlijk gehoopt weer een succes verhaal! 
Spannend zeg al dat wachten op uitslagen! Ik duim echt voor jullie allemaal dat ze in het ziekenhuis goed nieuws kunnen brengen!
Knuffeltjee hoe gaat het met je? 
Lapjesendraadjes voor jouw ook even een extra knuffel het valt ook gewoon echt niet mee!!
lovetennis, super leuk een viervoeter erbij!!!
zwindo succes met je baan! 
Iedereen die ik oversla, veel liefs houd vol!?

Terug
Bovenaan