"De dames die al wat langer wachten....."

@mimime wat heerlijk, gefeliciteerd!! Jullie hebben een behandeling gehad toch? Ga er lekker van genieten, 't is je gegund!
@lovetennis wat fijn dat jullie de mythe over wielrenners kunnen ontkrachten ? En ook een geruststelling dat 't bij jou tot zover in orde is! 
@fleurbo ik heb ook snel een hsg gehad omdat die olie waarmee ze spoelen je vruchtbaarheid tijdelijk verhoogt. Ik begreep wel dat ze 't niet in alle ziekenhuizen gebruiken. Maar misschien kun je er naar informeren? Het heeft mij overigens nog niet geholpen.. Verder is bij ons ook Iui met hormonen aangeraden terwijl mijn cyclus en hormoonwaarden ook normaal zijn, dus ik vond dat ook gek. Mijn gyn legde uit dat ze zo je kansen willen verhogen omdat je eitjes dan sneller rijpen en je er vaak 2 hebt per poging (je hebt dus wel meer risico op een tweeling).

@vis jaaa de wielrenmythe!!! Ik ben zooooo opgelucht!
Hoe is het met jou?
@fleurbo ik zou ook rondkijken in de omgeving of nog eens in gesprek gaan inderdaad. Ik vind het ook vreemd hoor, dat het overal anders gaat. Ons ziekenhuis heeft een freyapluim gekregen in 2018 en 2019. Google daar maar eens naar, het is erg positief om deze beoordeling te krijgen.
Minime een hsg is bedoeld om een echo te maken van je eileiders en daarvoor hebben ze vloeistof nodig. Bij vrouwen waar de eileiders een beetje dicht zitten, of helemaal, is de kans na die hsg groter om bevrucht te raken.
ProjectT dankjewel, hoe is het met jou?

Leuk Mini me gefeliciteerd!!
Met mij gaat t inmiddels een stuk beter. Heb goede gesprekken met mijn ouders en zusje gehad. Mijn moeder staat in de steunstand, maar zit vooral in over mijn leeftijd (en het bijbehorende risico op Down etc). Met mijn zusje kan ik het gezellig hebben over over babyspulletjes. En die zegt dat ik zelf mag bepalen wat ik wil doen tijdens kraamvisite, vasthouden of niet, huilen. Dat weten helpt mij ook
Ik kan ook niet wachten tot de operatie. Ik had gisteren weer behoorlijk wat drukkende pijn en ook vandaag nog. Ik had zelfs vandaag spontaan wat urineverlies! Zo stom, ik liep en ik dacht echt wat gebeurt hier! Ik hoop dat ik niet al te lang hoef te wachten na de intake.

Wat fijn dat ze je zo steunen lapjesendraadjes! Is dat risico op doen echt zo veel groter? Ik dacht dat de kans daarop altijd vrij laag bleef, ook na dat je 35 bent, maar heb me er nog niet zo in verdiept. Spannend de intake! Hopelijk is ie snel ? gaan ze je vanzelf bellen voor een afspraak?
hier mijn temperatuur weer gekelderd.. vandaag wel weer een hele kleine stijging van 0,1 maar dat heb ik altijd 2 dagen voor ik ongesteld word. Stel alles er op in dat het donderdag weer zo ver is en we door kunnen naar de volgende ronde. We houden hoop dat het nog een keer gaat lukken 

Minime wat enorm fijn zeg! Van harte gefeliciteerd! Hopelijk blijf je je fit voelen en gaat alles goed met de kleine. Ik duim voor jullie mee! 
Lapjesendraadjes super dat je zo gesteund wordt! Dat verdien je ook! God wat gun ik jullie dat jullie snel geholpen kunnen worden! 
Ilovetennis wat goed dat bij jou en je man alles goed is! Wat zou het fijn zijn als het zonder hormonen en ingrepen lukt, het blijft toch een kwestie van 6 gooien. 
Wat betreft de hsg er is inderdaad in verschillende ziekenhuizen verschillend beleid. Bij mij is ook een hsg gedaan omdat ik gestart ben met spuiten. Alles was gord open maar de olie waarmee gespoeld wordt geeft tot 6 jaar een verbeterde vruchtbaarheid is mij verteld. Ik ben na de hsg zwanger geraakt. 
Ben de afgelopen weken enorm beroerd geweest, maar onze eerste echo doet alle narigheid vergeten; wij hebben twee kloppende hartjes mogen zien! 
Dames houd moed, binnen een paar weken kan alles anders zijn ookal denk je dat het niet zomaar goed komt! 

Kaatkaat, wat goed, zo fijn! Kan me voorstellen dat je de mindere weken weer vergeet bij zoiets moois!
Lovetennis, ik wilde gisteren reageren dat het op zich wel goed gaat, dat ik me over het algemeen gewoon bij de situatie heb neergelegd...en positief bleef voor de toekomst, we hebben tot nu toe pech gehad maar nu komt het goed...
Totdat vandaag de gynaecoloog belde, ben ik positief getest op chlamydia! Dit hadden mijn man en ik nooit zien aankomen... we zijn al 13 jaar samen en nouja onze eerste keer was ook samen dus dat deze test nu weer alles op zijn kop zou zetten... nu moet ik morgenochtend terug om weer opnieuw te testen... en daarna een afspraak maken voor een vervolg afspraak. Ben echt even helemaal uit mijn doen...

KaatKaat wat ontzettend leuk zeg! Gefeliciteerd! ? wel even spannend denk ik een tweeling, maar wat fijn! 2 wondertjes ipv 1 ?
ProjecTT jeetje wat heftig zeg! Buiten het feit om dat je aanvullende onderzoeken gaat krijgen kan ik me voorstellen dat dit ook wat doet voor je relatie.. Knuffel vanuit hier! 

Wow kaatkaat een tweeling!! Wat een verrassing zal dat geweest zijn en wat mooi. Gefeliciteerd!
Pff schrikken zeg projecttt dit zal even tijd nodig hebben om te landen, sterkte! 

Terug
Bovenaan