"De dames die al wat langer wachten....."

Kaatkaat, wat super leuk een tweeling?? lijkt me zo bijzonder om 1 of meerdere hartjes te zien??
Vis, ja klopt wij hebben een behandeling met clomid gehad, dus opgelucht dat ik de clomid aan de kant kan leggen, ondanks dat het natuurlijk nog prik is, 12 oktober eerste echo duurt allemaal nog zo lang??
ProjectTT, jeetje heftig!:(

Kaatkaat
Proficiat met dit geweldige nieuws hoelang ben je nu?
Mini me
Hoeveel weekjes ben je dan als je 12okt echo hebt? Spannend en ja tijd gaat iets langzamer hihi maar wel iets om naar uit te kijken.
Voor sommige zal het dit jaar het hem niet meer worden. Maar weet zeker dat er in 2021 veel zullen volgen. Sterkte dames en hopelijk halen jullie een beetje kracht uit de positieve verhalen.

Lapjesendraadjes
Wat fijn dat je zusje er zo voor je is. Het lijkt me erg pittig allemaal. Ik duim voor je dat je niet te lang hoeft te wachten!

Fleurbo, houd moed! Het is moeilijk, ik houd er ook rekening mee dat ik weer ongesteld ga worden, toch om jezelf te beschermen.
Hoeveelste ronde zitten jullie nu?

Kaatkaat, 2 kloppende hartjes.. betekent dat een tweeling? Wat geweldig, fijn dat je zo lekker kunt genieten!

ProjectTT! Neeeeeee dat meen je niet!! God hier ben ik ook zo bang voor! Ik zit steeds te kijken of de uitslag online staat. En nu????

Pff ja dit is echt een klap, zo niet verwacht, we praten er gelukkig wel samen over maar herhalen ook steeds dezelfde vragen... Ik word er erg onrustig van.
Ben gisteren terug geweest voor een nieuw uitstrijkje en nu tot volgende week donderdag wachten. Dan de uitslag of het nog actief is en heel misschien blijkt de uitslag wel fout, dat kan schijnbaar ook nog. Bij niet actief maar wel antistoffen komt er een HSG, anders eerst antibiotica. 

Jeetje projecTT hopelijk blijkt idd de uitslag verkeerd te zijn! Kan me goed voorstellen dat het vertrouwen in elkaar even een deuk krijgt, maar goed te lezen dat jullie er samen goed over kunnen praten 
lovetennis hopelijk komt de uitslag snel online. Vervelend dat wachten hè?
hier vanmiddag ongesteld geworden. Ben er echt even helemaal klaar mee. Er gebeurt gewoon helemaal niets! Geen enkel signaal dat er iets van een bevruchting plaatsvind.. alsof ik gewoon nog aan de pil ben.. voelt zo nutteloos allemaal. Over een maand heb ik een afspraak met een mevrouw die alternatieve geneeswijze toepast. Ik geloof 100% in de wetenschap, maar ben op dit moment zo hopeloos en de arts doet voorlopig nog niets. Dus ga het mast eens kans geven..   maar nu eerst avondje uithuilen op bed met een fles wijn 

FleurBo, shit... pff ik snap je gevoel nu... altijd maar positief blijven gaat soms gewoon niet. Hele dikke knuffel. 
Nouja dat vertrouwen zit eigenlijk wel goed... stomme was we zeiden eerst altijd nou dat chlamydia onderzoek is voor ons overbodig maar goed het hoort erbij dus laat ze het maar doen. En dan soms voor de grap of heb jij me nog wat te zeggen... Zijn gewoon vragen nu op hoe kan dit en wat zijn de gevolgen nu... die je niet kunt beantwoorden en frustrerend zijn. 
Lovetennis hopelijk heb jij snel betere uitslagen!

Dames, ik wil gewoon even zeggen dat jullie kanjers zijn en dat ik veel bewondering heb voor jullie kracht, doorzettingsvermogen en moed. Wat moeten jullie heen en weer geslingerd worden tussen hoop en vrees, verdriet en geluk! Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie op een dag een mooi wondertje in jullie armen mogen houden!

Terug
Bovenaan