"De dames die al wat langer wachten....."

ProjectTT wat schrikken hè die uitslag. Hier dus hetzelfde meegemaakt. Nooit geen klachten gehad. Alleen in jullie situatie nog aparter, ik heb het wel voor mijn huidige partner opgelopen, maar wanneer? Gelukkig was de kweek niet actief en was de hsg goed. Maar ook bij mij blijft de vraag hangen hoe ik dit heb gekregen? Succes met de vervolgonderzoeken en het een plekje te geven. 

Fleurbo jakkes, wat een teleurstelling elke keer. Hier lijkt ook niks te gebeuren, zeer frustrerend. Ook ik denk steeds vaker aan de alternatieve geneeswijzen. Baat het niet schaadt het niet. Misschien ga ik ook nog eens iets proberen. Hopelijk helpt het jullie in de goede richting.
Ik zit te wachten op NOD aankomende dinsdag. En de gedachten gaan van positief blijven naar zeer negatief, dat het wel niet zo zal zijn. En dan helpen enkele aparte kwaaltjes ook niet mee. Opeens sinds gisteren een jeukende tepel.. zou het dan toch? Maar nee ik durf niet meer te hopen. Aargh ik word zo moe van al die onzekerheden en het lange wachten. 

Fleurbo, wat een teleurstelling ?
ik heb de alternatieve geneeswijze ook al vaker geprobeerd. Ik heb voetreflexie gehad en acupunctuur.
Ik zit op dag 30, geen idee wat we deze maand weer gaat gebeuren. Dat wachten, ik word er zo niet goed van. Nu weer wachten op die uitslag van chlamydia. Na het verhaal van ProjectT ben ik er nog meer bang voor. Gadss waarom lukt het nou gewoon niet zonder al dat gedoe.
Ik heb zo met iedereen te doen! Pfff..

Hey meiden, even een berichtje van mij omdat ik wilde laten weten dat na ons traject van 2.5 jaar, met 1 zeer geslaagde IUI en een laaaaaaange bevalling afgelopen week onze dochter gezond en wel is geboren

[quote quote=10358789]Hey meiden, even een berichtje van mij omdat ik wilde laten weten dat na ons traject van 2.5 jaar, met 1 zeer geslaagde IUI en een laaaaaaange bevalling afgelopen week onze dochter gezond en wel is geboren

[quote quote=10356144]Ha dames! Na mijn vakantie even terug zitten lezen! Veel berichten zeg! Maar ik had eigenlijk gehoopt weer een succes verhaal! Spannend zeg al dat wachten op uitslagen! Ik duim echt voor jullie allemaal dat ze in het ziekenhuis goed nieuws kunnen brengen! Knuffeltjee hoe gaat het met je? Lapjesendraadjes voor jouw ook even een extra knuffel het valt ook gewoon echt niet mee!! lovetennis, super leuk een viervoeter erbij!!! zwindo succes met je baan! Iedereen die ik oversla, veel liefs houd vol![/quote]

Pfft, weer een maand om... De 2e sinds we weten dat het bij vriendlief niet werkt.Ergens acceptatie,maar veelal woede. Frustratie dat het bij andere stellen wel gewoon lukt. Ik flap er nog weleens te vaak uit van, ja, als het bij ons nou ook gewoon zou werken... Daar gaat het bij mijn vriend echt niet spontaan van werken natuurlijk. De diagnose heeft ons verder juist dichter bij elkaar gebracht. Seks is weer spontaan. Nouja, nu een maand op hold omdat vriendlief nu eindelijk aan zijn miniscus is geopereerd. Ik hoop dat we november kennis kunnen maken in het amc. Dat we tenminste met kerst kunnen hopen dat 21 ons jaar wordt. Want dit jaar gaat het hen natuurlijk nooit meer worden...

Bo Belle
Wat lief jouw berichtje, en wat geweldig dat je een gezonde dochter hebt gekregen! Hartelijk gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

Knuffeltje heel veel geluk voor 2021!

Hier net een test gedaan.. weer negatief ?
De positiviteit is echt ver te zoeken. Je word zo hard voor je zelf, als je die test doet, doe je dat gewoon zonder emotie, omdat je al weet wat er gaat gebeuren. Soms kan ik niet eens meer huilen.
Ik blijf maar denken: hoeeeeeeee fucking lang moet ik nog wachten!!
Bloeduitslag ook nog steeds niet online.
Ik ben zo bang dat het zooooo lang gaat duren, nu met die klote corona die weer meer in de ziekenhuizen een rol gaat spelen ?

Thnx lieve meiden voor jullie steun!
Bo-Belle, gefeliciteerd! Wat leuk, geniet! Ik begrijp helemaal met wat je zegt dat je veel steun hebt aan dit Forum. Ik vind het toch een eenzaam proces, ook al weten soms mensen dicht bij je het, ze begrijpen het niet en sommige woorden doen dan meer verdriet dan goeds... Hier is er begrip voor elkaar, mag je je gewoon even klote voelen zonder de opmerking och het komt wel goed en mss proberen wat meer los te laten... 
Knuffeltje, fijn om weer iets van je te horen en dat het jullie sterker maakt! Hopelijk kunnen jullie dit jaar nog terecht om zo vooruit te kijken naar een mooi 2021 voor jullie!
Lovetennis, dikke knuffel!
FleurBo, gaat het weer een beetje bij jou? X

Bo belle wat fijn! Van harte gefeliciteerd! En dankjewel voor je opbeurende woorden :)
Knuffeltjeee hopelijk wordt 2021 jullie jaar ?
lovetennis ik snap zo goed hoe je je voelt ? het is zo frustrerend dat je niet weet waar het aan ligt maar het toch steeds niet lukt... wees maar heel lief voor jezelf 
projecTT hoe is het bij jullie? Weer een beetje rust gevonden?
mijn menstruatie is gelukkig al weer bijna over! Was erg kort dit keer, maar wel flink buikpijn gehad. Moet ook zeggen dat ik afgelopen ronde ook niet zo trouw omega 3 geslikt heb, dus daar kan de buikpijn wel van komen. 
heb besloten het roer helemaal om te gooien! Ben een boek gaan lezen over voeding en vruchtbaarheid en komende week komt er nog 1 binnen waar ook yoga en vruchtbaarheid wordt besproken. Vandaag erg leuk dagje weg geweest en daarbij ook mijn laatste alcoholische drankje en laatste koffie gedronken. Vanaf morgen drink ik dat niet meer. Ik hoop dat dat me goed af gaat. Ik drink het beide niet veel, maar als ik het drink geniet ik er zoooo van! Maar lees ook steeds meer dat koffie ook invloed kan hebben op vruchtbaarheid, dus laat ik het maar proberen... Daarnaast ga ik echt proberen meer op voeding en beweging te letten. In het ziekenhuis zeggen ze steeds: je bmi is goed, dus geen reden om iets te veranderen. Ik eet ook al best gezond en gevarieerd, maar kan ook nog wel dingen verbeteren. Geen idee of het helpt, maar het tenminste iets waar ik een beetje invloed op heb. Mijn huidige eetpattoon heeft ook niet tot een zwangerschap geleid, dus slechter zal het er wel niet van worden 

Terug
Bovenaan