"De dames die al wat langer wachten....."

Gebruiker, wat eem verhaal zeg. Dank voor het delen! Erg mooi en het geeft hoop!
Hier weer enorm verbaasd.. weer zo'n rare cyclus, hoe kan dat nou opeens.
Altijd 26/27 dagen, toen 28 en toen 2 keer 31 en vervolgens twee keer 36.
Nu zit ik weer op dag 35 en geen menstruatie te zien, hoe kan dat toch ?
? Volgende week woensdag afspraak met de gynaecoloog.

Knuffeltjeeee, heftig.. wat is wijsheid. Hopelijk komen jullie er uit wat voor jullie het beste voelt. 

lovetennis apart, dat de cyclus weer zo verandert. Hopen komen jullie bij de gyn wat verder. 

Ik ben sinds dinsdag weer ongesteld. Weer zo'n domper. Tijdens de pil altijd erg last tijdens ongesteldheid en zonder de pil de afgelopen twee jaar nergens last van. Maar deze keer na de hsg opeens wel heftiger ongesteld met de nodige bijzaken als krampen hoofdpijn, niet lekker. Dat was lang geleden. Lijkt me vreemd dat het door de hsg komt, maar zal het wel eens navragen. Ik ga sowieso bellen wanneer wij weer een afspraak mogen plannen. Eerder gezegd is eind dit jaar, maar staat verder niks vast. Dus waag er nu toch maar een belletje aan alvast. 

Net gelezen dat amc voorlopig niets opstart... Zat er in, maar blijft heel heftig... Nog maar langer wachten dus, tot deze virusgekte voorbij is... Misschien van het voorjaar,maar dan is de wachtrij natuurlijk nog steeds enorm... Wordt er enorm verdrietig van... Je staat zo met je rug tegen de muur. 

@Bo-belle van harte! ?? Zo leuk om hier ook positieve berichten te lezen van (oud) forummers!
@lovetennis dat is alweer een opluchtig! Beetje jammer van je cyclus dan weer, maarja, je lichaam is nou eenmaal geen robot hè.. ik had eerste half jaar altijd een cyclus van 29-30 dagen, laatste maanden 25-28 ofzo, en vorige keer ineens 22 dagen ??‍♀️
@nwj ik had echt precies hetzelfde, qua menstruatie! Sinds ik met de pil gestopt ben bijna geen last meer, 1e keer na de hsg weer ouderwets pijn en veel meer bloed! Volgens mijn gyn horen ze dat heel vaak en gaat dat ook wel weer over.
@knuffeltje dapper hoor, gaan jullie je laten informeren over de opties voor een donor? En corona gooit natuurlijk ook weer de rem op alle behandelingen ?
@lapjesendraadjes ik hoop dat je toch snel geholpen kan worden!

@knuffeltje
Knap hoor hoe je dit allemaal doormaakt, lijkt me ontzettend zwaar.
@nwj wat een teleurstelling he ?
Ik heb hier zoiets vreemds meegemaakt! Ik dacht donderdag dat ik doorlekte, dus ik snel naar het toilet. Had ik mega veel wit slijm, echt nog noooooit gehad! Vandaag zit ik op dag 38.. dus ik dacht, nou laat ik maar eens een test doen. Niet zwanger. Toen dacht ik; laat ik eens een ovulatietest doen.. wat denk je? Mega knal kei duidelijk positief.

Ik snap er helemaal niets van! Dag 38.. huh hoe dan? Heb niet eens een menstruatie gehad... en nu dan? Woensdag afspraak bij de gynaecoloog. Dus dan moet zij mij maar vertellen hoe of wat ? Wat raar....

Wat gek lovetennis!! Heb je al eens een zwangerschapstest van een ander merk geprobeerd? Positieve ovulatietesten kunnen ook op zwangerschap wijzen... dus wie weet? Wel echt heel raar dat de zwangerschapstest die je hebt gedaan negatief is als je wel zwanger bent, heb dat nog nooit gehoord. 
en anders toch voor de zekerheid maar er van uit gaan dat je nu eisprong gaat krijgen. Had je in deze cyclus al eerder een positieve ovulatietest gehad? Misschien is je cyclus gewoon door de war door de stress van de onderzoeken. Hopelijk snel duidelijkheid!

Hoi meiden alweer een maand geleden dat ik ingelogd ben geweest. Dus moest even flink bijlezen. 
Minime gefeliciteerd!
Kaatkaat jij ook gefeliciteerd en hoe leuk een tweeling!
FleurBo heb je ook gevraagd waarom ze geen hsg doen? Of voorgesteld om die te doen? Anders inderdaad gewoon een ander ziekenhuis voor een second opinion vragen.
Lapjesendraadjes Hoop zo dat je snel terecht kan.
ProjecTT jeetje wat heftig zeg dat zet je hele wereld wel echt even op de kop!
Knuffeltjeee lastig allemaal. Uiteindelijk is het snijden niet voor niets de vraag van had het misschien tpch gekund heb je dan niet. Je hebt dat in ieder geval duidelijkheid en weet waar je aan toe bent.
Bo-Belle gefeliciteerd zo heerlijk lijkt me dat. Geb3iet ervan!
Hier niet veel nieuws nog 2e lucrin prik gehaald van de week, na een laatste menstruatie nu last gekregen van jawel opvliegers. Hoort er allemaal bij, maar tot nu toe gaat het goed en heb ik gelukkig niet veel last van bijwerkingen. Volgende week hebben we een telefonisch consult om de uitslag van de SOT te krijgen en hoe het traject er verder uitziet en dus wanneer we de prikinstructie zullen krijgen. Moet zeggen dat het best snel is gegaan deze maand. Hopelijk geldt dat ook voor oktober. 

Terug
Bovenaan