"De dames die al wat langer wachten....."

Jeejjjjjj ChaCha wat gaaf, gefeliciteerd!!!
ProjectTT ja het is soms erg moeilijk om positief te blijven. Maar weet je? Negatieve emoties zijn en blijven emoties. Ze mogen er zijn! En als je je afvraagt of je wel sterk genoeg bent. Ik ben gelovig en ben er van overtuigd dat als je iets moeilijks krijgt, je ook sterk genoeg bent om te dragen. Op welke manier dan ook. En dat gaat met vallen en opstaan. Het hielp mij toen ik een behandelplan kreeg, maar de 3 maanden wachten van de afgelopen tijd maken dat ik vatbaar ben voor negatieve gevoelens. 
Knuffeltjeeee, is het echt verplicht om nog een keer zaadonderzoek te doen? Je zou t eventueel thuis kunnen doen. Als er zaad in zit, dan zien ze dat wel (ook al is t dan bij inleveren al dood). Ik vind het overigens wel super hoe jullie er mee om gaan! Familieband/ouderschap zit echt niet in DNA. Mijn partner is geadopteerd en lijkt in gedrag sprekend op zijn adoptieouders. 
Ik heb late verjaardagsseks gehad en ik ben nu gewoon twee dagen overtijd.. Ik heb al grappend naar mijn partner de zwangerschapstest al in mijn hand gehad, meestal helpt dat wel om de ongesteldheid te laten doorzetten. Heb nl gisteren de krampen gehad en nu ook een beetje. Ik geloof er dus niet zo in, voel mij net zoals anders. Maar als ik morgenochtend nog niets heb, ga ik er toch maar een test tegenaan gooien. 

Chacha jeeeej een voorzichtige maar toch heel oprechte gefeliciteerd! Op naar een mooie 12 weken echo met kloppend hartje ?
@projectTT ja herkenbaar hoor, die negatieve gedachtes en het afsluiten voor je omgeving. Ik vind het ook echt moeilijk om nog positief te denken en mijn gevoelens te delen.. Nee het is nog niet gelukt en ik voel me slecht, business as usual bijna.. En dan helpt de gedachte dat het nog een heel lange zware weg kan worden idd ook niet ?
Sowieso voel ik me kut de laatste tijd, over zo ongeveer alles, en dan voel ik me ook weer kut over het kut voelen, want ergens vind ik dat ik niet zo moet zeiken, omdat ik het met zat dingen wel getroffen heb en dan word ik dus boos op het leven en op mezelf (sorry hoor voor de tirade ?)
@lapjesendraadjes ??

Toch maar geen test gedaan, ik wil gewoon geen witte test zien in de dagen voor mijn intake. Dat vind ik meer depressief makend dan menstruatie, gek he! Ik denk dat ik wacht tot vrijdag (mijn intake). Menstruatiekrampen en de bijbehorende misselijkheid, die heb ik wel! Tieten  doen gek genoeg geen pijn. 

Chacha gefeliciteeeeerd!!! Wat geweldig! Ik hoop dat alles heel goed blijft gaan! ? 

ProjecTT. Best goed nieuws een HSG toch! Ik hoor zo veel positieve verhalen na de HSG! Ik hoor morgen meer hierover.

Lapjesendraadjes we gaan duimen voor jullie!!!
Ik weet inmiddels ook alles van over tijd zijn, en die klachten (wel geen tietenpijn, wel geen misselijkheid, bij mij is het elke keer anders)

Vis, even mopperen mag ook he. ?

Morgen staat onze vervolgafspraak gepland met de gynaecoloog. Wordt vervolgd!

Lapjesendraadjes, ja dat is ook zo, uiteindelijk zijn we sterker dan we soms denken. Wat verwarrend allemaal...
Vis, ja heel herkenbaar wat je zegt! Dikke knuffel voor jou!
Lovetennis, ja dat is ook zo maar ik had ergens gehoopt dat het ons voor maart zelf zou lukken dat we tot nu toe pech hebben gehad. En dan komen er toch onverwachte uitslagen en onderzoeken en dat vind ik nu ff lastig accepteren. Succes morgen!

Andere week moet vriendlief toch een potje volschieten. Daar is hij nu al minutenlang over aan het razen. Of we anderhalf uur wel redden geen idee. Bloedprikken moet weer s morgens, dus de dag er op samen bloedprikken. Ze zijn wel zo aardig hun speciale potje op te sturen, dat scheelt weer. We mogen eigenlijk niet samen komen maar tyfus, we leveren samen in. En dan maar weer wachten... Vriendlief weer boos. Hopen dat het op commando lukt... En dat daarna het voor vriendlief klaar is. Na het bloedprikken dan.
--------

Smiddags gebeld, kunnen potje niet opsturen. Dinsdag potje halen en bloedprikken.

Hi dames! 
Ik ben nieuw op dit forum en lees (en praat) graag met jullie mee. Mijn vriend en ik gaan inmiddels ronde 9 in en emotioneel vind ik het hele traject best zwaar! Ik merkte dat ik behoefte had aan wat support en toen kwam ik op dit forum uit, wat fijn dat dit een plek is waar dit bespreekbaar en herkenbaar is voor mensen :) Ik wens iedereen in ieder geval heel veel succes en hoop dat al onze wensen in vervulling mogen gaan! 
P.s. Ik zou graag al jullie verhalen teruglezen maar 232 pagina's is een beetje veel! Ik haak daarom nu in.. 

Terug
Bovenaan