"De dames die al wat langer wachten....."

Dikke knuffel Lapjesendraadjes. 
Dan is een wijntje zeker op zijn plaats. Wij hebben een lekker stukje brie in de koelkast en ik denk dat ik een flesje herfstbock ga halen. Ben niet zo van de wijn... Ik schuif weer eens een week op met menstruatie, lijkt voor mijn gevoel veel langer, omdat 30-8 alweer heel lang geleden lijkt. Maar ik wordt altijd op zondag ongesteld dus dan valt het wel mee. Ik gebruik medicatie die mijn cyclus hebben veranderd,denk ik wel zeker te weten. Al had ik liever een keurig kloppend lijstje willen laten zien als we geen idee wanneer langs een gynacoloog kunnen...

Intake achter de rug dus lapjesendraadjes en nog weer meer geduld hebben voor dat je weet waar je aan toe bent. Fijn dat hij niet gegroeid was en het er goed uitzag. Sowieso zal je in 2021 er klaar voor zijn. ?????
Sterkte met de laatste wacht loodjes!! Lief van je stiefdochter! 

Hoi lieve meiden, leuk dat iedereen zich voorstelt! Ik lees al een tijd met jullie mee en zou ook graag bij jullie willen aansluiten. Ik ben 31 jaar, mijn man 37, en proberen nu een jaar een kindje te krijgen. Helaas afgelopen jaar geen een keer een positieve test in handen gehad... we hebben over een week de eerste afspraak staan in het ziekenhuis. Geen idee wat ze precies gaan doen want geen vragenlijst ontvangen of doorgekregen dat m’n vriend zijn zaad moet inleveren. Ik kan me zo herkennen in verhalen van jullie en hoop dat we elkaar een beetje steun kunnen bieden in deze (soms) zware tijden! Dikke knuffel voor jullie! 

Ook jij welkom hier, Lolita!
Bereid je er maar op voor dat ze je vragen stellen over je gezondheid, je cyclus, je familiegeschiedenis (in de zin van, zijn er problemen rondom zwanger worden in de familie), etc. En dat soort vragen stellen ze ook aan je partner. Je krijgt waarschijnlijk (tenminste) een inwendige echo en je vriend krijgt een potje mee om later te vullen (of moet op een later moment een potje halen). Oh ja, en jullie krijgen allebei een bloedtest. Om de hormoonwaarden van beiden te meten en om te kijken of je wellicht chlamydia hebt.

Ja ik vind het ook spannend!!!  Toch wel hoop dat er op fertiliteits gebied nog geen concessies worden gedaan en dat ze de corona zorg anders gaan organiseren??
Wat is de eerst volgende afspraak waar jullie nu op wachten knuffeltjeee? 

Terug
Bovenaan