"De dames die al wat langer wachten....."

ProjectT wat/wanneer is jullie vervolgstap nu?
Knuffeltje probeer wat moed te verzamelen en ik hoop dat het lukt met het potje inleveren!
Zebrina welkom! 

Vandaag gesprek gehad bij de gynaecoloog. Als mijn menstruatie doorbreekt, mag ik bellen en dan wordt de HSG al ingepland. Heel blij dat het hier allemaal zo snel gaat. Super fijne gynaecoloog die doorpakt!
Ik zit inmiddels op dag 42, dit heb ik nog nooit gehad zo'n rare cyclus. Wachtbankje tot ongeveer 17 okt, dat is dus niet mn NOD want die heb ik al lang gehad. Maar dan is het 14 dagen na mn eisprong.
Spannend allemaal weer.

Welkom Zebrina! Gemiddeld duurt het een jaar om op de natuurlijke manier zwanger te raken, maar ook al weet je dat dan nog is het wachten na een tijdje gewoon killing! Wij hebben hier genoeg ervaring met wachten, dus doe gezellig mee! Klagen, schelden en huilen mag! Gelukkig kunnen we hier ook hard lachen ?
Ik ben Lapjesendraadjes, 38 jaar jong en wij zijn al 2 jaar officieel aan het proberen. Vandaag ben ik ronde 27 ofzo in gegaan. Bij ons is een medische oorzaak bij mijn partner gevonden. We hebben eerst, tegen beter weten in een aantal IUI pogingen gedaan en in juli moesten wij helaas onze eerste ICSI poging afbreken omdat mijn cyste te groot werd. Die moet operatief verwijderd worden voordat ik weer verder mag. Morgen heb ik eindelijk de intake voor de operatie en hoop ik een streefdatum te horen.

Hi Lapjesendraadjes! 
Wat een lief berichtje! :)
Ik weet het inderdaad, ik mag me officieel nog geen zorgen maken.. Op dit moment vertrouw ik er ook nog wel op dat het goed komt, maar het wachten duurt zo ontzettend lang.. Zeker dit jaar met al dat thuis zitten en weinig afleiding. Gelijk vanaf de 2e maand dat wij probeerden dus werd zonder afleiding ook een beetje geobsedeerd haha.
Ik heb nog wel goede hoop, in mei heb ik een heeele vroege mk gehad met 4+2, ik durf het bijna geen mk te noemen. Maargoed de test was positief dus dat was het in feite wel. Maar dat geeft me wel wat hoop dat het een keer moet lukken. Alleen ondertussen worden meerdere meiden om mij heen in 1x zwanger, jullie zullen het wel herkennen..
Ik ben trouwens 29 nu dus ook wat dat betreft moet ik er maar vertouwen op hebben dat het goed komt, maarja, dat geeft natuurlijk ook geen garanties. 
Waar jij mee bezig bent lijkt me echt heel zwaar, ik vind het echt heel dapper dat je dat traject aan gaat. Wat klinkt dat ongelooflijk zwaar. Bij ons is dus nog niet getest of er medische oorzaken zijn maar ik zou dat zo graag willen weten. Als er iets mis is dan hebben deze hele moeilijke tijd voor niks geprobeerd, zo voelt het.. 
Heb je al een streefdatum gehoord? Is dat een nare operatie of valt het mee? 

Welkom Zebrina op dit Forum. Een forum waar je liever niet bij hoort, maar wel met hele lieve meiden die elkaar steunen! Hopelijk kunnen jullie nog aansluiten bij die 80% waarbij het het eerste jaar lukt.
Ik ben projecttt, bijna 30 en wij gaan nu ronde 15 in, zitten sinds 2,5maand ongeveer in het medische circuit met de eerste onderzoeken, komende dinsdag de HSG. Lovetennis boh dat is idd gek hea. Fijn dat jullie een fijne gynaecoloog hebben. Komende dinsdag dus de HSG en wanneer daar verder niets uitkomt hebben we tot maart om er zonder hulp alsnog een positieve test van te maken.
Lapjesendraadjes hoe was de intake? 

Welkom zebrina! Eigenlijk best leuk om ons weer eens voor te stellen, houdt ons ook weer een beetje fris ?Mijn naam is Vis, 33 jaar, ik ben gestopt met rondes tellen maar nu 1 jaar en 3 mnd 'bezig'. Wij hebben de onderzoeken achter de rug, niks kunnen vinden, en ondertussen staan we op de wachtlijst voor iui.@projecttt & lovetennis sterkte alvast met de hsg!

@lapjesendraadjes hoe ging de intake?

Hoi allemaal 
Ben een tijdje niet op deze topic geweest omdat ik ook op de iui topic zit maar daar niet veel meer word gezegt en ik zat nog op een andere topic en daar ben ik uit gegaan  nu maar even weer hier kijken .wij zijn in april de medische  molen ingegaan en dat begon met onderzoeken van de zaadkwaliteit en mijn cyclus werd bekeken gelukkig alles blijkt goed te zijn in aug de eerst iui gehad zonder hormonen laatste iui was 2 sept en daar was ik zwanger van geworden maar  helaas  vanochtend een echo gehad maar was niks te zien gelijk bloed laten prikken en vanmiddag uitslag en was dus negatief geen hcg meer gemeten dus heb ik een vroege miskraam gehad wat ik niet heb vernomen is alleen heel licht rood /roze bloed geweest op dag 11 na iui maar daarna  had ik 3 dagen lang een positieve test en bloed zat ook hcg vandaag zou ik volgens de gyn nu 7w+ 2 d zijn maar helaas. nu wachten op de menstruatie en anders word het opgewekt en kunnen we weer verder ben er wel.een beetje van slag van vandaag we gaan ronde 22 in als ik het goed heb ik tel het niet meer kan ook meer zijn 

Nou de intake ging goed, de cyste is gelukkig niet gegroeid en de rest zag er ook goed uit.
Ik hoor pas over 3 tot 4 weken of en wanneer ik geopereerd word. Ik moest daardoor wel een beetje huilen, ik had wel verwacht dat ik niet direct geholpen zou worden maar eerst nog een paar weken wachten en dan pas een datum horen... poe die kwam aan! En ze zijn ook nog eens de zorg een klein beetje aan het afschalen dus ik had al geluk dat ik de intake kreeg! Als alles goed gaat en er niet volledig wordt afgeschaald, dan word ik voor het einde van het jaar geholpen. Gelukkig begreep de arts dat elke maand wachten er een te veel is. Nu hoop ik maar dat dat ook helpt tijdens het overleg wat ze over mijn geval gaan hebben..
Dusss, vanavond wijn, nootjes en chocolade. De Mr is er vanavond niet, dus ik moet het weer even alleen  een plaatsje geven  Er wordt al heel lief voor mij gekookt door mijn stiefdochter en we hebben ijs toe. Komt vast goed dus!

Terug
Bovenaan