"De dames die al wat langer wachten....."

Jeetje Knuffeltjeeee, wat een dag!
Ja die prijslijsten...het hoort erbij maar om dat nu meteen zo plompverloren te geven... het is wel een lekkere reden om even enorm kwaad of verdrietig te worden! Want waarom krijgen andere mensen ze gratis terwijl ze soms niet zo geschikt zijn en waarom moeten andere mensen een fortuin neer leggen voor 1 kindje? En dat is gewoon zo vet oneerlijk!!
Ik heb hier weleens gezegd, ons kindje gaat kostbaarder dan goud zijn.
Sterkte!!! Geef het tijd. Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus enzo. En uiteindelijk kun je het dan toch over die auto hebben, of andere gadgets.. Maar nu moet je daar inderdaad niet over beginnen

Jeetje knuffeltje wat een confrontatie... hele dikke knuffel en kracht om dit te verwerken en een plek te geven. En zeer subtiel zo'n prijslijst, bah.
Welkom aan de nieuwe dames. Lolita, fijn dat jullie direct naar het ziekenhuis moeten dat scheelt weer wat wachttijd hopelijk wanneer ze zoals Lapjesendraadjes al zei direct onderzoek bij jou doen, wij hadden in augustus bijv. de eerste afspraak telefonisch vanwege corona. En sterkte de komende tijd want het brengt ook genoeg onzekerheid met zich mee!
Gisteren de HSG gehad, behalve dat het ongemakkelijk was (3x opnieuw de eendenbek, slangetje dat niet wilde) viel de pijn gelukkig mee, voelde wel wat krampen maar minimaal. En belangrijkste alles ziet er goed uit! Nu tot maart dus aan ons om te laten zien dat we het zelf kunnen. 

Dankjewel iedereen! De emoties weer gezakt, elkaar gister een dikke knuffel gegeven en op tijd gaan slapen. Begin middag potje inleveren en dan maar weer wachten... Volgens mij duurde het ook weer een week of 5 tot ze eventueel konden inplannen? Met de corona is natuurlijk niets zeker...
Project tt Wat spannend! Zou toch mooi zijjn, als kerstcadeautje bijvoorbeeld...

lapjesendraadjes mooi gezegd dat onze kindjes kostbaarder dan goud gaan zijn! Mijn vriend zei ook al 'als we er wat langer op moeten wachten, dan zal het wel een heel bijzonder kindje gaan worden' en daar hou ik me ook maar aan vast!  ProjectTT ja ik ben ook heel blij dat de afspraak staat in het ziekenhuis! We moesten wel 1,5 maand wachten, maar goed op zich is dat ook wel weer omgevlogen. Nu alleen hopen dat we niet worden afgebeld door Corona, blijft toch spannend met alle nieuwe ontwikkelingen.. nog een klein weekje wachten. Fijn dat je de HSG achter de rug hebt en dat jullie in principe een goede kans hebben tot maart dat er wat moois kan gebeuren ✨

Welkom Zebrina
Ik ben 33 en mijn vriend en ik gaan ronde 11 in. Morgen ga ik het ziekenhuis bellen, helaas lijkt mn menstruatie zich aan te dienen en dat betekent het inplannen van HSG. Als het doorgaat nu..
ProjectT fijn dat het achter de rug is bij jou! Ik ga voor je duimen.
Meiden, heb al jullie berichtjes gelezen en voel bij iedereen toch ook wel
echt die corona-angst, ik heb dat zelf ook.. ik hoop echt dat ik de HSG nog krijg . Fingers crossed.

Welkom Zebrina
Ik ben 33 en mijn vriend en ik gaan ronde 11 in. Morgen ga ik het ziekenhuis bellen, helaas lijkt mn menstruatie zich aan te dienen en dat betekent het inplannen van HSG. Als het doorgaat nu..
ProjectT fijn dat het achter de rug is bij jou! Ik ga voor je duimen.
Meiden, heb al jullie berichtjes gelezen en voel bij iedereen toch ook wel
echt die corona-angst, ik heb dat zelf ook.. ik hoop echt dat ik de HSG nog krijg . Fingers crossed.

Inderdaad lovetennis: overal Corona-angst! Ik kan ook zo boos worden van alle mensen die zich niet aan de regels houden.. dan denk ik: door jullie moeten we nu nog langer op ons kindje wachten :( hoewel ik er nog steeds op hoop dat deze ronde geluk gaat brengen.    

Pff nou de coronastress begin ik ook wel te voelen! Er is ons begin september verteld dat de wachtlijst voor IUI erg lang was geworden door corona en ze wellicht weer af moesten schalen vanwege oplopende besmettingen.. Ik heb me er toen maar bij neergelegd dat het waarschijnlijk niet meer dit jaar zou zijn, maar als het zo doorgaat wordt het nog eens halfverwege volgend jaar! *zucht*

Terug
Bovenaan