"De dames die al wat langer wachten....."

Mttm fijn dat de stap gezet is! Hopelijk kun je snel terecht! 

lapjesendraadjes inderdaad een keer hopen op een negatieve test! Is weer eens wat anders tussen de hoop op positieve zwangerschapstesten door..!
kaatkaat jammer dat de misselijkheid nog steeds zo is. Maar hoe fijn dat je de kritische grens door bent! Lief dat je aan ons denkt maar vergeet niet zelf heel erg te genieten van je zwangerschap!
Ik ben weer ongesteld geworden vandaag.. geheel verwacht maar toch weer een teleurstelling. Ga mezelf maar troosten door vanavond een wijntje te drinken en chips te eten. En morgen en misschien dit weekend weer eens een kopje koffie te drinken. 

Ben ook wel achter positieve dingen van Corona gekomen: de feestdagen zullen dit jaar echt minder uitgebreid zijn. Ik vond het vorig jaar verschrikkelijk die feestdagen waarin iedereen blij, zwanger of al bevallen was. En al die vragen over wanneer wij met nieuws kwamen. En die enorme frustratie en haat die ik naar iedereen voelde, gewoon omdat het bij ons niet lukt en we het zo graag willen. Met een beetje geluk kan ik de zwangeren uit onze vriendengroep gewoon ontwijken tot het moment dat ze niet meer zwanger zijn. 

Ja, ieder nadeel heeft zijn voordeel... Ik hoop met kerst tenminste op een wachtlijst voor iets te staan. Anders heb ik pas echt een kutkerst. Ik vind het zo onwijs dubbel... 2018 vol dromen, 2019 met komend jaar wordt ons jaar. Nu wetenwe dat we het zonder traject niet redden, maar hoe en wanneer dat kan plaatsvinden? Prima niet die verplichte verjaardagen met de onvermijdelijke vragen. Nu kunnen we het lekker in hele kleine kring houden en hoeven we niets uit te leggen. 

Weet je wat me nu het meeste opbreekt? Dat het enige in de agenda een ziekenhuisbezoek is. Verder is alles dicht of afgelast. Ik weet wel dat de zomer nog niet eens zo heel lang geleden is, maar wat kon er toen nog een hoop! In de herfst/winter zit je sowiso al meer binnen. Worden nog lange maanden...

Fleurbo wat rot weer ongesteld. Eens komt de dag dat het anders is maar nu is het steeds zo hard om door heen te moeten. Op dag 1 van je menstruatie is de nieuwe cyclus met nieuwe kansen ook gelijk weer begonnen ??
En dat van kerst, dat zal inderdaad veel rustiger worden zonder allerlei confrontaties. Gek idee en ook wel prettig.
Lapjesendraadjes al uitslag? En hopelijk nieuws over de datum! Poliklinisch is het wel toch want denk dat je niet een nacht hoeft te.blijven?
Knuffeltjeee hoe is het bij jullie? Ja wat een raar jaar is dit ook qua agenda. Binnen maar zo gezellig mogelijk maken en buiten lekker wandelen. 
Mtmm sterkte met de eerste stappen! 
Kaatkaat lief berichtje een goed bezig op je werk! Geniet van alles ? 
Alle anderen: we blijven elkaar hoop en moed en een luisterend oor geven?? Onze tijd komt ook!     

lotjejansen lief dat je het vraagt. Toch nonstop ermee bezig. Je wilt zo graag verder, maar nu ligt ons lot in handen van het ziekenhuis... Echt de weken aan het aftellen tot 18 november... 

Ons eerste gesprek met de gynacoloog in het amc. Wìj zijn er wel uit hoe we het willen, alleen weten we niet wat het ziekenhuis gaat zeggen. Klinkt stom, wij hopen het slechtste. Dat het bij vriendlief echt niet werkt. Dat er van mij part iets mis is dat hij uberhaupt nooit zaad heeft aangemaakt. En natuurlijk is het nogal wat,met donor. Ik doe wel heel stoer, maar het blijft gek andermans zaad in je te krijgen en daardoor een kind. Ik probeer het simpeler te maken in mijn hoofd. Het is of dat, of geen kind. Maakt het vriendlief minder vader? Totaal niet. Samen kunnen we dan toch nog ouders worden. Ik hoop met kerst op een wachtlijst te staan en we iets hebben naartoe te leven. Sinds 19 augustus weten we uit de eerste zaadtest bij het streekziekenhuis dat vriendlief geen zaad heeft. 

Ik was negatief ?, ik had eens een keer een feestelijk gevoel bij een negatieve test hahahaha
En ik heb nog steeds geen brief van het ziekenhuis. Heb gisteren dus maar even gebeld met de vraag of er al meer bekend was. En ja hoor, er stond een bel afspraak gepland voor as maandag... Ik zei maar liefjes dat het dan maar goed was dat ik belde, want anders zou ik maandag niet opnemen (ze bellen anoniem). Ik kreeg totaal geen excuses over een niet verstuurde brief ofzo.. maar goed, ik ben blij snel iets te horen! Als het een poliklinische operatie is, heb ik volgens mij nog kans dat het voor het einde van het jaar gebeurt. Verder gaan operaties waarbij je minstens een nacht moet blijven in dit ziekenhuis voorlopig niet door. Volgens mij hoef je bij een laparoscopie niet te blijven. Dus fingers crossed!
Binnenkort ga ik met mijn zusje babyshoppen. Zo leuk dat ze mij heeft gevraagd om mee te gaan! Deze aanstaande tante heeft helemaal zin om babybadjes en aankleedkussens te sjouwen ?. Hopelijk volg ik volgend jaar snel!
Het voelt echt eeuwen geleden dat ik in de kliniek ben geweest. Eind juli voor het laatst, geloof ik. 

Terug
Bovenaan