"De dames die al wat langer wachten....."

Ook ik ben bang. Maar goed, ik krijg tenminste over een paar weken nog een telefonisch consult over de operatie. Dat kan in ieder geval doorgaan. Al gaan wij er thuis van uit dat de operatie wel 2021 gaat worden, dan kan het alleen maar meevallen als het toch nog december wordt!
Ik kan ook echt boos worden om mensen die zonder mondkapje lopen, geen afstand houden of hoestend over straat gaan. Het is natuurlijk wel het seizoen om verkouden te worden, dus we zullen het niet helemaal tegen kunnen houden.

Oooh dames ik ga zo voor iedereen duimen dat het door mag gaan!
Ik ben gisteren gebeld door het ziekenhuis en mijn HSG staat gepland voor 26 oktober.. ik hoop dat het goede nieuws is, dat ze hem in ieder geval hebben ingepland. Misschien scheelt het dat wij in het oosten van het land wonen.
Ik duim voor jullie allemaal! ? 

Hoi iedereen, Ik lees al een tijdje met jullie mee en wil me nu even voorstellen. Ik ben Gomi, 32 jaar en sinds november vorig jaar gestopt met de pil. Ben dit jaar wel even zwanger geweest, maar met de echo van 10 weken bleek er geen hartje meer te kloppen. Na de curettage alweer 6 rondes gehad zonder succes.. Binnenkort staat de uitgerekende datum ook voor de deur wat ik erg moeilijk vind. Ook mijn vriend heeft veel verdriet en een hele grote kinderwens.  De gynaecoloog vind het echter nog veel te snel om in te grijpen, terwijl ik elke maand zieker en zieker word tijdens mijn menstruatie. Iets wat ik voor de curettage niet had. Het doet wel deugd met jullie te mogen meelezen. Liefs, Gomi

Vis hé balen dat er zo'n lange wachtlijst is.. mag je wel al op de wachtlijst of moet je eerst nog een paar maanden zelf proberen? Anders kunnen ze jullie misschien nu al op de wachtlijst plaatsen? lovetennis wat fijn dat je zo snel voor de hsg kan! De maanden erna heb je ook meer kans toch? 

[quote quote=10363411]Hoi mttm, wat goed dat je zo lekker aan het afvallen bent!! Dat zien de artsen graag, dat je werkt aan je gezondheid ? Toen ik naar de huisarts ging, had ik mij goed voorbereid. Ik was al 36 en mocht dus na een half jaar serieus proberen al om een doorverwijzing vragen. Dat wist ik en dat heb ik ook tegen de huisarts gezegd. Die was beginnend huisarts en vond eigenlijk dat ik t nog een tijdje zelf moest proberen, maar ik ben op mijn strepen gaan staan. Ik had ook mijn cyclus goed in kaart gebracht. Het is ook handig om te weten of er binnen je familie problemen rondom zwanger raken zijn. Hetzelfde voor de familie van je man. Dat kan een extra argument zijn. Dus zoek eerst even uit hoe het zit met je leeftijd en hoe lang je zelf moet proberen voordat je een verwijzing kunt krijgen! Succes!!![/quote]
Bedankt voor de tips. Ik heb in ieder geval de stap gezet om een afspraak te maken. We zijn al bijna 3 jaar bezig. In die drie jaar is mijn vriend wel ziek geworden, maar voordat hij ziek werd, waren we ook al bijna een jaar bezig. Ik ben dus benieuwd wat ze gaan zeggen. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik dat familiedingetje ga regelen. We willen het namelijk liever nog niet met onze ouders delen. Ik ben nu door Corona ook wel een beetje bang dat ze niet veel gaan doen. Nogmaals bedankt voor je tips.

Zo dames, ik kan weer een test voor een dodelijke ziekte op mijn lijstje zetten ?. Na hiv, chlamydia en hepatitis c bij het eerste bloedonderzoek in de kliniek en kanker voor de cyste, nu ook covid! Het zal vast wel negatief zijn, mijn klachten zijn heel mild. Maar ja, dat had een kennis van mij maanden geleden ook en zij bleek het toch echt te hebben.
Ondertussen wacht ik nog op de brief voor de telefonische afspraak waarin ik hoor wanneer ik geopereerd ga worden. Heb net gelezen dat het ziekenhuis over is naar code rood, maar dat poliklinische operaties nog wel door gaan. En ik heb dus geen idee of mijn operatie dat ook is. Stress!!!

Dames wat moet ik nog veel aan jullie denken! Het lukt me niet om alles mee te lezen en te schrijven. Na 13 weken is de misselijkheid nog onverminderd aanwezig en ik werk in de zorg, we doen in ons ziekenhuis alles wat we kunnen om niet af te hoeven schalen! 

Elke keer als er toch berichten zijn uit de kliniek dat de druk te hoog wordt draait mijn maag een beetje om, al die mensen die wachten op een operatie, die wachten op een ingreep en wachten net als jullie om geholpen te worden... 
Ookal helpt het misschien niets, ik denk aan jullie en ik duim voor jullie. Soms ligt het geluk ineens om de hoek terwijl je denkt dat het niet gaat gebeuren! Houd moed!!

Lapjesendraadjes hopelijk is deze keer de test negatief. Normaal hopen we op positieve testen, maar in dit geval natuurlijk niet. Ik hoop dat de mensen zich snel weer aan de regels gaan houden, zodat het aantal besmettingen weer omlaag gaat. Dan kan jouw operatie ook gewoon doorgaan. Ik duim voor je. 

Terug
Bovenaan