"De dames die al wat langer wachten....."

Hee dames, 
Welkom aan de nieuwe dames.
Ben even 2 weekjes offline geweest hier, even de rust nemen die ik toch wel nodig had, onzekerheid van de afgelopen maanden kwamen eruit. Vandaag ongesteld geworden, door de HSG deze ronde te laat geweest, had gehoopt dat de eisprong zoals vaker deze ronde ook later zou zijn geweest maar dat lijkt dus niet zo te zijn geweest. En ook al had ik het ergens verwacht deze ronde, toch ff balen. Maar alle goede hoop op de komende ronde dan maar!
FleurBo, hopelijk snel een goede uitslag.
Lapjesendraadjes, dikke knuffel! Alsof de situatie al niet shit genoeg is verpest corona dit ook nog eens...
Knuffeltje, echt bewondering hoe jullie het doen!
Lovetennis, hoe was jou HSG?
Liefs aan alle meiden hier!

Hey dames,
Ik heb alweer een poos niks van me laten horen, en helaas ga ik me weer aansluiten aan de groep.
Het is een lastige periode geweest voor ons met 1 week een onbezorgde zwangerschap dit is de reden dat ik de groep los heb gelaten omdat ik merkte dat de zorgen over mn zwangerschap en deze groep teveel was ondanks dat hoebhet iedereen zo gunt, de angst dat het fout zou gaan was te groot.
Helaas hebben wij eergisteren te horen gekregen met 8 weken dat het hartje is gestopt ende groei van het kindje ook.
Ik ga zo op mn gemak een stuk terug lezen zodat ik weer weet wat er speelt en of er nog leuke positieve verhalen zijn geweest;)
Liefss

Ah nee Mini me. Meen je niet. Shit dat is wel heel zuur... Heel veel sterkte komende tijd!
ProjectTT Ik ga duimen voor jullie dat je cyclus weer snel normaal wordt en jullie snel volgende stappen kunnen zetten.

Hoi meiden. Twee weekjes offline geweest en dit verhaal typ ik nu voor de tweede keer, zucht.
Mini me wat verschrikkelijk!! ?? Ongelooflijk, geen woorden voor!
Meiden, ik heb al jullie berichten gelezen, maar het zijn er te veel om op allemaal te reageren. Onze pup Nola is nu een week bij ons thuis, heerlijke afleiding. Vandaag moest ze helaas geopereerd worden aan haar navelbreukje. Ze heeft nu een rompertje aan. Je kunt een pup echt vergelijken met een baby.
Afgelopen maandag heb ik de HSG gehad. Ze moest mijn baarmoedermond vastzetten met een klem, want ze kon er niet goed bij. Het deed vreselijk zeer, de tranen liepen over mijn wangen. Het doorspoelen deed gelukkig geen zeer. Mijn eileiders waren goed open en zijn goed doorgespoeld. Dinsdag worden we gebeld met een kansberekening op een spontane zwangerschap binnen een jaar.
Ik zit nu op dag 14.

? voor jullie allemaal!!

Lovetennis wat gezellig (en bewerkelijk) dat Nola er is! Geniet ervan! Aww klinkt schattig met romper aan. Lijkt me heel gezellig een hond, gaan puppy trainingen nu wel door? Is het nu ok met de navelbreuk ?
En ook de hsg gehad, au die klem kreeg ik ook heel vervelend, en fijn dat alles goed is met de doorgankelijkheid!  Dus nu gaat de computer zijn werk doen en dinsdag nieuws! ? 

Terug
Bovenaan