"De dames die al wat langer wachten....."

Projecttt balen van toch weer ongesteld worden. Elke keer weer jezelf herpakken kost ook energie! Sterkte en veel good luck voor jullie komende tijd

Hier nu vol in de eerste stimulatie ronde voor icsi, ergens volgende week punctie, heel spannend en begin de hormonen wel te merken, ook mentaal. Daarnaast geeft het stress om geen corona te willen krijgen terwijl het risico er steeds wel beetje is oa door ons werk. 
Dag na dag 'leven en zorgen' is dan toch weer het meest behapbaar!

Hoi dames,
Ik lees al een tijdje mee en zou me ook graag aansluiten. Ik ben 33 jaar en sinds maart proberen wij een kindje te krijgen. Ik heb pcos waardoor we van tevoren al wisten dat het lastig zou worden. Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik nog geen enkele keer ongesteld geweest. Ik heb twee rondes Clomid geslikt, maar helaas ook daarmee geen eisprong gehad. Ik gebruik nu Gonal F om mijn eigroei te stimuleren, maar na een maand spuiten is er nog steeds niets te zien... We zijn dus nu bijna 8 maanden verder zonder eisprong.
Af en toe merk ik dat ik zelfs jaloers ben op dames die wel ongesteld worden. Daar zou ik al zo gelukkig mee zijn. Dan lijkt het in ieder geval of er nog iets werkt. Niet om iets af te doen aan de teleurstelling bij het ongesteld worden hoor, dat lijkt me ook elke keer weer heel naar! 
Ik hoop voor alle dames hier dat we de komende maanden een beetje meer geluk hebben!

[quote quote=10368632]Hoi dames, Ik lees al een tijdje mee en zou me ook graag aansluiten. Ik ben 33 jaar en sinds maart proberen wij een kindje te krijgen. Ik heb pcos waardoor we van tevoren al wisten dat het lastig zou worden. Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik nog geen enkele keer ongesteld geweest. Ik heb twee rondes Clomid geslikt, maar helaas ook daarmee geen eisprong gehad. Ik gebruik nu Gonal F om mijn eigroei te stimuleren, maar na een maand spuiten is er nog steeds niets te zien… We zijn dus nu bijna 8 maanden verder zonder eisprong. Af en toe merk ik dat ik zelfs jaloers ben op dames die wel ongesteld worden. Daar zou ik al zo gelukkig mee zijn. Dan lijkt het in ieder geval of er nog iets werkt. Niet om iets af te doen aan de teleurstelling bij het ongesteld worden hoor, dat lijkt me ook elke keer weer heel naar! Ik hoop voor alle dames hier dat we de komende maanden een beetje meer geluk hebben![/quote]
Hoi,
Hier een vergelijkbare situatie. Sinds januari gestopt en niet ongesteld geweest. Wel een keer provera gekregen maar die heeft de boel niet gereset. Merk inderdaad ook dat ik af en toe jaloers ben, de champagne zou opengaan als ik ongesteld zou zijn ;) Merk dat ik heel onzeker word van mijn lichaam. Ik vind ook weinig lotgenoten die in dezelfde situatie zitten. Ik mag over paar weken naar het ZH, ene kant kijk ik daar naar uit, andere kant ben ik heel angstig.

Mini me, wat vreselijk!! Heel veel sterkte!!!
LoveTennis, die klem klinkt erg pijnlijk. Was t na de behandeling weer snel over? Leuk, een pup!! Ik ben niet echt een hondenmens, maar ik kan erg blij worden van de hond van mijn schoonouders en van puppies al helemaal!
Welkom nieuwe meiden!! Ik hoop dat jullie snel hier je plekje vinden. Wat vervelend om maar geen eisprong te hebben! Ja de stap naar het ziekenhuis is best even een dingetje, want wat ga je daar dan horen he? Maar ze kunnen je vast verder helpen!
Hier wel weer even ontnuchterend nieuws gehad. Eenmaal zwanger betekent niet altijd geluk! Mijn nichtje heeft haar kindje met 20 weken verloren. Ze kwamen er bij de echo achter. Dan krijg je dus een foto toegestuurd van een heel klein kistje.. oioioi wat heb ik mij slecht gevoeld want ik was zo jaloers op haar (overgewicht, allebei roken als een ketter en dan toch zwanger worden). Dit was gewoon dikke vette pech, vreselijk! Maar dat kan dus ook.  

Lapjesendraadjes ooh wat vreselijk! Zo kwetsbaar blijft het hè.. allemaal dingen waarvan je hoopt dat het je bespaard blijft mini me wat heftig zeg! Wordt je vanuit een droom zomaar weggerukt. Heel veel sterkte, hopelijk krijgt het snel een plekje lovetennis wat vervelend zo'n klem, maar fijn dat het verder wel gelukt is, hopelijk helpt het de vruchtbaarheid komende maanden! nieuwe dames: welkom! Hopelijk snel goed nieuws voor jullie!  

Mini me wat vreselijk. Heel veel sterkte!
Lapjesendraadjes hoe gaat het met jou? Heb je nog iets gehoord?
De verhalen van de klemmen klinken alleen al pijnlijk, dus dat zal zeker pijnlijk zijn geweest. Wees trots op jezelf dat jullie het hebben doorstaan. Je doet het voor een goed doel. 

Vandaag ben ik bij de huisarts geweest en ik vond het echt heel spannend. Zeker omdat ik toch wel last heb van overgewicht. Gelukkig was de dokter heel meegaand. Hij was zelfs verbaasd dat we zolang hadden gewacht, dus hij heeft meteen een verwijzing naar de gynaecoloog voorgesteld. Hij verwacht dat het spermaonderzoek wel op korte termijn kan, maar over de rest durft hij niets te zeggen. Ik had het niet verwacht, maar ik voel me nu zo goed. Eindelijk is de stap gezet en zijn we in ieder geval in beeld voor hulp. Ik weet dat het nog heel lang kan duren, maar we zijn in ieder geval 'aangemeld'. Ondertussen blijf ik aan mijn bmi werken en hopelijk brengt 2021 of 2022 dan iets meer geluk. 

Wat fijn mttm dat je de doorverwijzing hebt!! Ik heb werkelijk geen idee van de huidige wachtlijsten voor intake, het zal ongetwijfeld langer duren dan normaal!
Hier nog steeds geen oproep natuurlijk, maar ik word wel blijer als ik zie dat er minder besmettingen zijn de afgelopen dagen! Dat geeft hoop dat ik misschien wel volgende maand ofzo mijn oproep krijg? Ik zie het wel, ik kan er verder niets aan veranderen!
Ondertussen is het deze week de week van de vruchtbaarheid en heb ik weer een collega ontdekt die een icsi behandeling heeft gehad (nou ja, zijn vrouw dan). Ik kan nu dus al 7 collega's opnoemen (en ik vermoed het van 2) die bij de club horen. Heel bijzonder en gek genoeg zorgt het ervoor dat ik mij minder eenzaam voel. 

Terug
Bovenaan