[quote quote=10368632]Hoi dames, Ik lees al een tijdje mee en zou me ook graag aansluiten. Ik ben 33 jaar en sinds maart proberen wij een kindje te krijgen. Ik heb pcos waardoor we van tevoren al wisten dat het lastig zou worden. Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik nog geen enkele keer ongesteld geweest. Ik heb twee rondes Clomid geslikt, maar helaas ook daarmee geen eisprong gehad. Ik gebruik nu Gonal F om mijn eigroei te stimuleren, maar na een maand spuiten is er nog steeds niets te zien… We zijn dus nu bijna 8 maanden verder zonder eisprong. Af en toe merk ik dat ik zelfs jaloers ben op dames die wel ongesteld worden. Daar zou ik al zo gelukkig mee zijn. Dan lijkt het in ieder geval of er nog iets werkt. Niet om iets af te doen aan de teleurstelling bij het ongesteld worden hoor, dat lijkt me ook elke keer weer heel naar! Ik hoop voor alle dames hier dat we de komende maanden een beetje meer geluk hebben![/quote]
Hoi,
Hier een vergelijkbare situatie. Sinds januari gestopt en niet ongesteld geweest. Wel een keer provera gekregen maar die heeft de boel niet gereset. Merk inderdaad ook dat ik af en toe jaloers ben, de champagne zou opengaan als ik ongesteld zou zijn 😉 Merk dat ik heel onzeker word van mijn lichaam. Ik vind ook weinig lotgenoten die in dezelfde situatie zitten. Ik mag over paar weken naar het ZH, ene kant kijk ik daar naar uit, andere kant ben ik heel angstig.