"De dames die al wat langer wachten....."

Ik probeer van het weekend weer op iedereen te reageren.
Lapjesendraadjes, wat fijn dat het achter de rug is. Dat moet toch een opluchting zijn geweest dat je eierstok gespaard is gebleven. Laat die emoties er maar uit. Je hebt de afgelopen maanden zoveel meegemaakt. Hopelijk is 2021 echt een nieuwe start voor jou. Rust goed uit! Heel veel beterschap!

Vis wat ontzettend spannend! Ben je een beetje gerust na de prikinstructie? Hopelijk gaat het meevallen!
laojesendraadjes wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk een goed en snel herstel zodat jullie snelndoor kunnen!

wij hebben vandaag de IUI, vind het heel spannend, heb ook echt slecht geslapen. Zit iedere keer met doemscenario's in mijn hoofd. Deze keer weer dat ik niet weet of vandaag de juiste dag is. Gisterenavond positieve test dus zou moeten, maar wat nu als mijn eitje pas morgen springt? Zijn we dan niet te vroeg geweest? Misschien ga ik voor de zekerheid even door met testen, dan kan ik met de artsen overleggen voor de volgende keer.

lapjesendraadjes heel veel beterschap, wat fijn dat je ok nog kon voor einde 2020. Rustig aan! 

Fleurbo, spannend weer, de wachtwejken in, ga voor je duimen! 

Zie nog steeds veel dezelfde namen hier, ik hoop nog steeds voor jullie mee en ook voor de nieuwe dames, ik denk aan jullie! 

Fleurbo spannend, fingers crossed, het is jullie zo gegund!
Lapjesendraadjes Hoe gaat het nu bij jou?

Ik had vandaag zomaar het idee erg mijn eisprong te voelen. Erg last kramp rechtsonder helemaal laag. Ovutest kon gister nog donkerder. Het is misschien niet eens een procent, maar we hebben maar èèn zwemmer nodig... 

Yeahhh lapjesendraadjes wat fijn dat het er op zit!!! Wat een ontlading en een echte nieuwe start. Hoe gaat het nu?
Fingers crossed fleurbo ??
Je weet het maar nooit knuffeltjeee!

Terug
Bovenaan