"De dames die al wat langer wachten....."

lapjesendraadjes Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Nu goed je rust pakken en dan straks helemaal aangesterkt de nieuwe ICSI ingaan volgend jaar. Zo blij voor je dat het nu toch nog allemaal relatief snel is gegaan.
Fleurbo Fijn dat het bij jou ook allemaal meeviel. Nu inderdaad die killende wachtweken. Hopelijk veel afleiding zodat de tijd snel voorbij gaat. 
Ikbendoutzen Hoe is het bij jou? Jij zit nu ondertussen in je laatste weken ongeveer van je zwangerschap toch? Helaas nog veel dezelfde namen inderdaad. 
Hier ineens in een sneltrein terecht gekomen. Donderdag de uitslag van de SOT gekregen randje IVF, dus advies is half IVF en half ICSI indien ik genoeg eicellen heb. Natuurlijk is het ook afwachten wat het zaad doet op de dag zelf. Vrijdagochtend gebeld met de vraag of ik smiddags langs wilde komen voor een echo en medicatie. Dus nu sinds vrijdag avond gestart met de menopur. volgende week woensdag de eerste controle echo. super spannend en hoop dat het allemaal goed gaat.

zwindo wat super spannend voor jou! Komt als het goed is dan snel een kans aan, ga voor je meehopen! Hoe voel je je onder de hormonen?  Met mij gaat het goed, inderdaad de laatste loodjes, kleine doet t goed;)

Thanks ladies, het gaat naar omstandigheden goed met mij. Ik ben inmiddels thuis, heerlijk!! Ik ben van elke inspanning (douchen, ontbijt maken, naar het toilet gaan) erg moe. Qua pijn valt het mee, maar ik zit nog wel op de maximale hoeveelheid pijnmedicatie per dag. Ik word helemaal in de watten gelegd door de Mr en stiefdochter2, heel ontroerend! Stiefdochter1 (verstandelijk gehandicapt) is erg onder de indruk, zij had letterlijk op het moment dat ik de ok op werd gereden, last van fantoompijn! En dat terwijl ze echt niet wist hoe laat het zou gebeuren. 
Ik heb vanochtend de kliniek gemaild om de bloedwaarden op te vragen. Dit omdat ze in het ziekenhuis hoger dan normaal waren. In combinatie met het vocht wat ze vreemd genoeg hebben aangetroffen in mijn buik, wil de arts in het ziekenhuis dat nog even goed uitzoeken. Ik wil het zelf ook weleens weten, ik heb altijd gehoord dat alles ok was maar nooit de exacte waardes.
Ondertussen zit ik maar een beetje te netflixen op de bank en lees ik wat. 
FleurBo, fijn dat de IUI meeviel! Met 1 miljoen kan het zeker lukken! Het fijne is dat ze nu een stuk minder ver hoeven te zwemmen.
Spannend Zwindo, ik hoop dat je mooie resultaten gaat boeken!

Ik ben erg lang afwezig geweest, maar ondertussen is er veel gebeurd. Zo hadden wij 19 november een bel afspraak voor intake IUI. Nou dacht de arts dat het om een gewone belafspraak ging voor vragen van onze kant. Maar even in het kort:toch intake kunnen doen, mochten prikinstructie inplannen en dan starten. (Moest ook even ver weg komen, ze wou het toch eerst nog weer 2 cycli opschuiven). Gelukkig kon de prikinstructie net voor mijn volgende cyclus plaatsvinden dus we zijn gelijk gestart. Afgelopen vrijdag ongesteld en vanaf zondag gestart met injecties menopur. Maandag 7 december follikelmeting. Wel spannend, maar hoop zo dat dit voor ons gaat werken. 

Lapjesendraadjes: wat fijn dat je de operatie hebt gehad! Nu maar lekker bijkomen, fijn dat ze je zo in de watten leggen. 

Hee dames, 
Ben ik weer, had even wat rust genomen voor mezelf, heeft helaas weinig uitgemaakt want dit weekend weer ongesteld geworden. Ben echt in een dip terecht gekomen, vertrouwen is even weg in alles. Mijn man is gelukkig heel lief en begripvol. Hoop dat wanneer de hormonen weer wat gezakt zijn ik weer opnieuw durf te vertrouwen in de volgende ronde, ronde 18 de laatste van dit jaar.
Knuffeltje, wat een mooi nieuws! 
Zwindo, wat vervelend van het prikken. Hopelijk is het snel niet meer nodig. 
FleurBo nou herken je gevoelens helemaal, bleh vreselijk... Fijn dat er weer vertrouwen terug is na de inseminatie. Duimduim.
Vis, spannend, succes alvast!
Lapjesendraadjes yes, wat fijn! Zo blij voor je, dikke knuffel op een goed herstel!
Zwindo, idd spannend, succes!
NWJ succes met de eerste keer prikken en alles!
Nou dames dat een aantal van ons, liefste natuurlijk allemaal als dat zou kunnen... 2020 nog mooi mogen afsluiten!

Zoo wat veel bijgeschreven door jullie! Jeetje...

Ik voel me toch een beetje in niemandsland haha jullie zitten als k t goed heb allemaal in een behandeling of staan aan de start van... heel veel succes!
Ik ben dit weekend weer voor het eerst ongesteld geworden (denk ik.... beetje gekke ongi) na de miskraam nu 32 dagen geleden.  En nu kunnen we weer gaan proberen... voelt moedeloos weer van voor af aan... weer een jaar zelf proberen voor we aan de bel mogen trekken.. het voelt echt zo oneerlijk soms!
Ik hoop van harte dat we nu wat sneller zwanger mogen worden, en blijven! 
Goed fijn even je frustraties eruit gooien :) 

Lieve dames, ik reageer niet meer zoveel, maar weet dat ik ontzettend met jullie meeleef en duim voor eindelijk eens wat goed nieuws hier! Dikke knuffels voor jullie allemaal, sterke vrouwen dat jullie zijn!
Ik wil jullie ook even op de hoogte brengen dat met ons alles goed gaat. 18 november hadden we onze echo in het universitair ziekenhuis, waar bevestigd is dat ons kindje deze keer een schedeltje heeft en verder volledig gezond verklaard. Vandaag onze definitieve 12w echo en ons dropje doet het ontzettend goed! Dus onze derde keer blijkt effectief de goede keer te zijn. Lieve dames, houdt hoop! Ik duim enorm voor jullie mee???

Chacha, wat goed om te horen dat alles goed gaat. Geniet van je zwangerschap.
Mamavankipje, wat vervelend dat jullie eerst weer zelf moeten proberen. Heeft dat een reden? Ik hoop voor jullie dat het inderdaad snel gaat. 
ProjectTT, balen dat je weer ongesteld geworden bent. We blijven toch steeds hopen op een wondertje he. Wees extra lief voor jezelf. Ik hoop dat jullie het jaar zeker goed mogen afsluiten. 
NWJ, wat spannend dat er nu toch actie is. Succes!
Lapjesendraadjes, wat fijn om te horen dat het beetje bij beetje de goede kant op gaat. Neem de tijd om volledig te herstellen en dan een frisse start in 2021. Wel goed dat ze nog even die waardes nakijken.
Fleurbo, wat fijn dat alles goed is gegaan. Hoe voel je je nu? Hoe gaat het met het wachten?
Zwindo, bij jou dus ook allemaal even spannend. Succes de komende tijd. Wat zou het mooi zijn als je dit jaar nog goed nieuws krijgt. 
Hier is het traject echt gestart. Vandaag een afspraak voor de intake gemaakt. Gelukkig was er volgende week al plek. Ik ben echt benieuwd. 

Terug
Bovenaan