Ikbendoutzen zo leuk! Spannend hoor nu de uitgerekende datum dichterbij komt. Ben inderdaad heel benieuwd wat mijn lichaam gaat doen de komende tijd. Hoop morgen om een goede eerste echo. Wat ook een fijne afleiding is, is dat wij de knoop hebben doorgehakt om naar Friesland te verhuizen. Hebben een kavel gekocht en gaan zelf bouwen dus duurt allemaal nog wel even, maar het is een fijne afleiding in deze tijd

Lapjesendraadjes wanneer krijg je nu iets te horen over die waardes?
NWJ Spannend allemaal hoe vond je het om jezelf te moeten prikken?
ProjectTT wat vervelend dat je je zo down voelt. Fijn dat je vriend je wel goed in alles ondersteund.
Mamavankipje Ik snap je moedeloosheid. Het is allemaal niet niks. Hopelijk is het jullie snel gegund. Je kan hier in ieder geval je frustraties kwijt. Ik hoop in ieder geval dat een medisch traject jullie bespaard blijft.
ChaCha jeeh wat een super nieuws! 3x is scheepsrecht. Zo blij voor jullie dat het nu goed zit. Nu heerlijk genieten van je zwangerschap zonder hopelijk al te veel klachten.
mttm wat fijn dat je ook al een intake gesprek hebt en dat het balletje nu gaat rollen. spannend allemaal!
FleurBo ja echt ineens, voelt nog steeds een beetje onwerkelijk. hormonen vallen nog wel mee. Ik heb wel een wat beurze onderbuik en hij is een klein beetje opgezet. dat komt nu gewoon door het prikken. verder gaat en voel ik mij goed. Spannend joh die 2 wachtweken, snap dat de dagen nu echt voorbij kruipen voor je gevoel. Wat lief dat je vriend dat heeft geregeld. Als je vaker in de sauna gaat en je lichaam er aan gewend is kan het niet zo heel veel kwaad, hier staat ook het een en ander over sauna bezoeken en zwangerschap: https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/sauna-zwanger-bezoeken/ Als je twijfelt kan je altijd even het ziekenhuis bellen om te vragen wat verstandig is om te doen. Belangrijkste is om gewoon even heerlijk te ontspannen. ik hoop voor je dat de tijd wat sneller gaat.