Mamavankipje, misschien begrijpelijk dat ze dat zeggen, maar als je al een tijd bezig bent, wil je gewoon hulp.
Fleurbo, dan duurt 11 dagen inderdaad erg lang, maar je kunt het?? Over sauna en wellness hoor ik verschillende verhalen, dus ik zou het toch even goed navragen.
Zwindo, wat een veranderingen allemaal. Wel heel leuk? Succes met de bouw van jullie huis.
Wij hebben echt de allereerste intake bij de kliniek waar we gaan. We hebben een vragenlijst moeten invullen over allerlei dingen en aan de hand van die lijst hebben we een intakegesprek. Daarna wordt er een beleidsgesprek gepland. Dan krijgen we te horen wat ze gaan doen. De mevrouw aan de telefoon zei dat ik dan ook een inwendige echo krijg en dat er bloedgeprikt wordt, maar ik wil eerst even afwachten wat ze in het intakegesprek zeggen. Het intakegesprek is telefonisch en het beleidsgesprek in de kliniek. Ik moet dan wel alleen gaan en mijn vriend wordt dan ingebeld. Zitten jullie ook bij een speciale kliniek of gewoon in het ziekenhuis?