"De dames die al wat langer wachten....."

zwindo wat fijn die goede echo, dat geeft weer wat moed!  Leuk dat jullie gaan bouwen zeg! Kunnen we elkaar de hand schudden;) wij zijn momenteel aan het bouwen. 

Fleurbo, heel veel succes met de wachtdagen, hier alles voor je gekruisd! En lekker ontspannen met je vriend, hartstikke lief van hem indd! 

Knuffeltje  hahah das wel humor indd!  Ik hoop dat jullie meer van die goede uitslagen krijgen, las dat er vorige keer toch wat zaadcellen zijn gevonden, wat geweldig voor jullie!   Hoop ook dat die wachtlijst snel afneemt en jullie zsm terecht kunnen!! 

Ikbendoutzen pas 28 december is dat potje inleveren. Maar wie weet toch eerder als maart het traject. Heb het wel 3x gevraagd vorige keer maar toen bleef ze vasthouden aan maart. Ach, we wachten nu al zo lang, maart is het ook weer zo.

Lapjesendraadjes, fijn dat het herstel goed gaat. Luister inderdaad goed naar je lichaam en laat je maar goed verwennen.
Zwindo, fijn dat alles goed was. Hopelijk kunnen ze snel een positief bericht geven. 

Knuffeltje, fijn dat er dit jaar nog iets gebeurt. Hopelijk mogen jullie dan toch eerder dan maart.
Ik woon ook in Nederland. Mijn vriend heeft bij de huisarts de opdracht gekregen om sperma in te leveren. Helaas was het sperma niet goed. We hebben toen allebei een verwijzing gekregen voor een kliniek. Wij zitten dus niet in het ziekenhuis. Misschien komt het doordat het sperma sowieso niet goed was. Hoe het met mij zit, weten we nog niet. 

Ikbendoutzen Wat toevallig! Hoe grappig zou het zijn als we straks niet wetend buren van elkaar worden, want jij zit ook in Friesland toch? We bouwen namelijk in een nieuwbouwwijk. Hoe ver zijn jullie al met bouwen? En hoe gaat he zwanger zijn en bouwen?
mttm Zo zie je maar dat ze het overal weer net iets anders doen. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid wat jullie route hierin zal gaan worden.
FleurBo kom je de wachtdagen een beetje door? Dit weekend in ieder geval even lekker ontspannen in een spa toch? heerlijk even eruit. 

Lieve dames,
Ik sluit me graag aan bij jullie op het forum. Ik ben 29 jaar en sinds mei 2019 gestopt met de pil. Nu zijn we anderhalf jaar verder en de stap naar de huisarts gezet. Mijn man heeft een sperma onderzoek gehad en daar blijkt de kwaliteit niet goed maar het aantal wel genoeg.. het zou dus misschien wel mogelijk kunnen zijn. Ze zeiden kijk maar 3 maanden aan en als het niet gelukt is moeten we weer terug komen. We zijn anderhalf jaar bezig dus 3 maanden voelt alsof dat weinig verschil gaat maken maar prima, we kijken aan. 
ik ga het steeds lastiger vinden dat je niet weet hoe dit af gaat lopen, gaan we ooit samen een kindje kunnen krijgen. Deze onzekerheid vind ik echt lastig.
2 weken geleden kwam een vriendin dat ze ongepland (wel gewenst) zwanger is geworden.. dit is haar ontzettend gegund maar ik merkte dat ik ook jaloerse gevoelens heb. Dit ben ik zo niet van mezelf gewend dat ik ook een beetje teleurgesteld ben in mezelf. 
Ergens gaandeweg ben ik toch een beetje obsessief geworden.. ik leef van maand naar maand. 
Mijn man snapt dit niet echt dus ik vind dit zo moeilijk om over te praten met mensen. Fijn dat ik hier eventjes mijn hart kan luchten..
Hoe gaan jullie met de onzekerheid en het wachten om?

Hoi dames
Ik mag helaas ook bij het clubje van veel-geduld-hebben ☹️. Wij zitten nu officieel in de MMM: vanmorgen eerste inseminatie gehad! Zijn er hier ook lotgenoten die met IUI bezig zijn? Ik maak me namelijk wat zorgen over het staal. De ondergrens van ons ziekenhuis is 2miljoen goed beweeglijke zaadcellen en wij hadden maar 1.7 miljoen.... hiervan ben ik enorm geschrokken. We wisten dat de kwaliteit wat minder was maar hadden toch op z'n minst de ondergrens verwacht. Maandag hebben we een afspraak om dit resultaat te bespreken. Kan iemand me een hart onder de riem steken? ❤️

grtjs Katy 

[quote quote=10380080]Lieve dames, Ik sluit me graag aan bij jullie op het forum. Ik ben 29 jaar en sinds mei 2019 gestopt met de pil. Nu zijn we anderhalf jaar verder en de stap naar de huisarts gezet. Mijn man heeft een sperma onderzoek gehad en daar blijkt de kwaliteit niet goed maar het aantal wel genoeg.. het zou dus misschien wel mogelijk kunnen zijn. Ze zeiden kijk maar 3 maanden aan en als het niet gelukt is moeten we weer terug komen. We zijn anderhalf jaar bezig dus 3 maanden voelt alsof dat weinig verschil gaat maken maar prima, we kijken aan. ik ga het steeds lastiger vinden dat je niet weet hoe dit af gaat lopen, gaan we ooit samen een kindje kunnen krijgen. Deze onzekerheid vind ik echt lastig. 2 weken geleden kwam een vriendin dat ze ongepland (wel gewenst) zwanger is geworden.. dit is haar ontzettend gegund maar ik merkte dat ik ook jaloerse gevoelens heb. Dit ben ik zo niet van mezelf gewend dat ik ook een beetje teleurgesteld ben in mezelf. Ergens gaandeweg ben ik toch een beetje obsessief geworden.. ik leef van maand naar maand. Mijn man snapt dit niet echt dus ik vind dit zo moeilijk om over te praten met mensen. Fijn dat ik hier eventjes mijn hart kan luchten.. Hoe gaan jullie met de onzekerheid en het wachten om?[/quote]
Welkom LaurenLauren! Wat voor velen van ons scheelt is dat we niet de enige zijn. Er zijn hier helaas meerdere namen die hier nog steeds posten omdat het ook bij hen nog niet gelukt is. IUI, ICSI, IVF, er zit vanalles bij. Het is onwijs kak om niets te weten en nog maar te blijven proberen. Maar bedenk dan, jullie hebben evengoed een aannemelijke kans dat het vanzelf lukt. Wat bij ons werkt is dat ik stiekem ovulatietesten gebruik en niet aan mijn vriend vertel als ik vruchtbaar ben. Is het wel zo dat mijn vriend hooguit een paar zaadcellen heeft. Maar ik herken je verhaal want voor wij wisten waarom het bij ons niet lukte was ik ook iedere maand kneiterteleurgesteld en heb ik het vriendlief ook wel verweten als hij dan echt geen zin had en het m gewoon echt niet ging lukken. Blijven praten, energie en zin sparen tot het er echt op aan komt en samen ook andere leuke dingen blijven doen. En wie weet ontstaat er dan toch vanzelf iets moois.

Hey meiden,
wauw wat heb ik me lang terug getrokken ? moest echt heeeel veel terug lezen.
pff lapjesendraadjes: klote dat je nogsteeds hier op het draadje zit, lees wel dat de operatie geweest is en goed gegaan lijkt te zijn, iig eierstok behoud dat is al super ☺️ Nu hopelijk straks meteen raak bij de eerste stimulatie ??
knuffeltje: balen zeg en je hebt steeds gezegd misschien ligt het wel bij hem ? 4 zaadcellen is niet veel maar iets is beter als niets en het lijkt toch het mooiste om echt samen een kindje te krijgen ❤️?
zwindo: fijn dat de echo goed was en het spuiten mee lijkt te vallen, hopelijk meteen een goede ronde voor het einde van het jaar ??
voor alle nieuwe dames, houd vol, het komt hoe dan ook goed! 
HOPE= Hold On Pain Ends ??

Terug
Bovenaan