"De dames die al wat langer wachten....."

Thnx lieve meiden voor jullie steun! Zo fijn om te lezen. Het gaat inmiddels beter, wordt niet meer zo overvallen door verdriet, de rust weer enigszins gevonden. 
Vis, shit is dat dan, mag je dadelijk en dan kom je met de agenda in de problemen, ze zeggen wel eens een kind laat zich niet plannen maar dit vergt toch planning!
Lapjesendraadjes vervelend dat je na een mooie dag daarna zoveel pijn hebt!
Mttm, vervelend van de uitslag, knuffel! Wel fijn dat ze meteen doorgaan al zal daar zeker tijd overheen gaan...
FleurBo hopelijk wordt het nog positief!
Nwj spannend, duimduim.
Zwindo hmm... weer proberen het positieve eruit te halen... dat deze 2 jullie maar veel geluk mogen brengen!

Ohh knuffeltje ik had schijnbaar over je verhaal heen gelezen, heel herkenbaar! En ook wat zwindo zegt dat het eenzaam is en wij als vrouw dat toch vooral moeten ondergaan...
Ik probeer dan idd ook te denken we hebben nog kans, niemand heeft gezegd dat het niet mogelijk is en mijn slechte momenten waarop ik dat even niet zo helder zie die mogen er zijn! En dan weet ik dat er een aantal hele lieve mensen zijn waarbij ik terecht kan, waaronder jullie! Dikke knuffel voor ons, omdat we ondanks alle tegenslagen doorgaan met alles!

Knuffeltjeeee voelt eenzaam he! Ik heb het ook. Ik heb twee stiefdochters waar ik al heel lang voor zorg, maar ik voel mij er toch ook nooit zo bijhoren als anderen het over hun kleine kinderen hebben. Dit traject is iets waar bijna niemand iets van snapt of kan doorvoelen. We horen bij de elite ? en zijn echte strijders ?‍♀️, denk ik dan maar. Waar de meesten hun kinderen bij een pakje boter lijken te krijgen, moeten wij geduld, veel verdriet en pijn doorstaan. Supervrouwen zijn we! En we mogen net zoveel vloeken als we willen. We kunnen dit, jij kunt dit!!

Aww, voel me echt veel beter door jullie posts. ? Zoveel steun aan dit draadje. Je kent niemand persoonlijk, maar je maakt allemaal een hoop mee. Dat verbind, geeft hoop en kracht. Dat neem je toch mee in je hoofd en dan ben je nooit alleen.

Vandaag de uitslag van het ziekenhuis gehad ??? alles was goedaardig!! Ben zo blij!! Nu verder herstellen en de menstruatie afwachten, de eisprong moet deze ronde van de net geopereerde kant komen. Menstruatie verwacht zo rond 1/1, goed begin van het jaar he!
En na de as menstruatie mag ik inderdaad weer beginnen met ICSI 1, stimulatiepoging 2! Ook vandaag gehoord, maar dan van de kliniek. 

Nee, hier ook geen kerstwonder. Wel dat mijn menstruatie zich keurig heeft aangekondigd en dat ze keurig naar de kalender heeft gekeken. Stiekem had ik 0,01% hoop gehad, omdat ik vorig weekend plots bruin afveegde, rechts onder in mijn buik pijn had en enorm gevoelige borsten. Maar toen ik gister mn puistjes zag wist ik genoeg... Nu heeft ze keurig aangeklopt. Op maart! Nog maar een paar keer tot we ècht kans maken...

Terug
Bovenaan