"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi dames, 
Dat is lang geleden, maar ik ben jullie niet vergeten en las zo nu en dan nog steeds mee. Wat zijn jullie sterk!!
De weg naar zwanger worden is helaas niet voor iedereen zo simpel, maar ik kan jullie vertellen dat zwanger blijven ook een ding kan zijn. 
Op 20 oktober 2020 ben ik trotse mama geworden van een hele kleine Max. Hij is geboren met een termijn van 27+2 (36 cm en 1060 gram). We leven ondertussen al bijna twee maanden in het ziekenhuis, maar gelukkig gaat het gezien de omstandigheden goed met hem. 
Houd vol!

Wat een goed nieuws lapjesendraadjes! Ik ga duimen voor een goede tweede poging. 

Balen knuffeltjeeee, hopelijk is het gauw maart. Je zit wel in een erg heftige situatie zeg. 

Zwaantje, gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat zullen jullie heftige maanden beleven. Dikke knuff!
Ik had vandaag even een emotionele dag.. Vandaag vertelde een vriendin van mij in verwachting te zijn. Die kwam wel even heel hard binnen. Ik ga nu nog meer hopen dat onze poging is gelukt, want jeetje wat willen wij dit ook graag meemaken.. Maar mijn voorgevoel zegt van niet, al is dat nergens op gebaseerd. Wachten duurt lang.. 

Lapjesendraadjes wat een goed nieuws!! Dat zou inderdaad een heel mooi beginnen het nieuwe jaar zijn!

Balen knuffeltje, ik begrijp dat je toch hoop hebt, helemaal als je een paar dagen eerder zo’n signaal krijgt. Wees maar weer extra lief voor jezelf en hopelijk snel weer goede focus op maart!

Zwaantje wat heftig zeg! Wat een spannende maanden hebben jullie gehad! Hopelijk mogen jullie snel met de kleine Max naar huis! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie sterke zoon?

NWJ ik snap je gevoel zo goed! En wat confronterend hé, als iemand dat gewoon zwanger wordt.. maar de moed niet opgeven hé? De IUI kan gewoon gelukt zijn!

Zwindo hoe is de tp gegaan? Ik ga zo hard duimen voor jullie!

Ik voel al een aantal dagen de menstruatie aankomen. Tot nu toe nog niets te zien, maar het gevoel is er volop. Het kan dus ieder moment doorbreken.. op naar IUI poging 2 en probeer mezelf er op voor te bereiden dat we door moeten naar icsi en het nog maanden gaat duren voor we aan de beurt zijn..

Zwaantje Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Max. Hopelijk mag hij snel naar huis. Lijkt me zo heftig eerst al moeite hebben om zwanger te worden en dan gebeurt je dit ook nog even. Hoop dat jullie snel thuis onbezorgd van elkaar kunnen gaan genieten. En wat leuk dat je ook in Friesland woont! Wij hebben nu net de laatste plannen met de architect doorgenomen, dus hopelijk horen we over ongeveer 2 weekjes of het allemaal goedgekeurd wordt door de gemeente.
NWJ Kan me voorstellen dat, dat dan even binnen komt als jullie al in spanning zitten te wachten. Hoever zat je nu in je wachtweken? Volgens mij zitten wij behoorlijk dicht op elkaar, toch?
FleurBo De terugplaatsing is goed gegaan. Het is bijzonder omdat je weet wat er gebeurd, maar de procedure zelf stelt niet zoveel voor. Onze testdatum is dus gewoon echt 25 december dus eerste kerstdag! Hoop echt zo op een mooi kerstcadeau. 

Zwindo wij zitten inderdaad dicht op elkaar met de testdatum, ik mag 22 december testen. Spannend hoor. En jij en zwaantje wonen dus ook in Friesland? Ik ook. Traject doen wij in het mcl. 

NWJ nee nog niet we gaan erheen verhuizen volgend jaar, hebben een bouwkavel gekocht en gaan dus zelf een huis bouwen. Spannend hoor de 22e testen. Ik heb zo lang geen wachtweken gehad, dat ik gewoon even was vergeten hoe verschrikkelijk die zijn. Ik hoop dat deze week een beetje vlot voorbij gaat. Ik slaap ook erg onrustig lig erg veel te dromen. Hoe gaat het jou af?

Terug
Bovenaan