"De dames die al wat langer wachten....."

zwindo Aah zo was het ja, leuk vooruitzicht in elk geval! Ja de wachtweken zijn verschrikkelijk. En dat vind ik nu ook weer erger nu we in een traject zitten. Ik heb zo nu en dan ook wel onrustige nachten inderdaad. En de ene dag vliegt snel voorbij terwijl de andere dag maar niet om lijkt te willen gaan. Ik moet nog 6 dagen.. ben echt elke dag aan het aftellen. 

Spannend op het wachtbankje NWJ en Zwindo! Hoop zo op goed nieuws voor de kerst voor jullie!

mijn eerste IUI poging is helaas mislukt :( had zo veel hoop want was 2 dagen overtijd en had een heel licht schaduwdstreepje op 2 zwangerschapstesten. Maar helaas toch ongesteld geworden.. over een maand evaluatie gesprek en dan dit ook maar even bespreken. Nu eerst even balen en dan weer vol goede moed naar poging 2

NWJ Ahh jaa precies zo'n dag had ik vandaag. De minuten leken wel voorbij te kruipen vandaag. Echt verschrikkelijk! En morgen is pas dag 6 voor mij haha. Hoop zo dat je volgende week hier met mooi nieuws komt!
FleurBo Ai Dikke knuffel! Wat kan dat lichaam dan soms toch onduidelijk zijn. Over een maand een evaluatiegesprek dat duurt nog wel eventjes. Hopelijk Brengt een maandje even niets hoeven doen ook weer even wat rust. Geniet nu even extra veel van het lekkere eten en een wijntje met de feestdagen.

Fleurbo wat ontzettend verdrietig zeg, vooral omdat je zoveel hoop had vanwege die testen. Rustig aan en ook een dikke knuffel van mij. 

ik heb sinds gisteravond een weeïg gevoel. Een beetje een gevoel dat ik ongesteld moet worden, terwijl ik dit gevoel zo niet ken. Ook wat misselijk en vanochtend nog steeds. Ook sinds het weekend al last van de rug. En al ontzettend last van de borsten, maar dat heb ik vaker. Maar zie nu wel blauwe aders, anders niet.. Ik weet één ding zeker: ik word gek. En de test datum duurt in mijn beleving nog veel te lang en ook ben ik nu erg bang om toch ongesteld te worden. Sorry voor mijn onzekerheid en geklaag 

NWJ Dat klinkt allemaal wel heel positief! Snap dat je gek wordt. Bij mij zijn mijn borsten al gevoelig vanaf de punctie door de pregnyl, maar dat begint nu af te nemen. Dacht eerst een teken dat de pregnyl ook uit mn systeem gaat, maar hier juist vanmorgen helaas al kwaaltjes die ik in het verleden had wanneer ik ongesteld zou worden. Ik kon het dan bij lichte inspanning al behoorlijk warm krijgen en dat had ik dus vanmorgen toen ik met de hond ging lopen. Het is nu natuurlijk nog wel vroeg, maar voor mij is dit wel echt een slecht voorteken. Dus heb vanmorgen al even een potje lopen janken, want de moed zakt me wel echt in de schoenen. Pff... ik wordt ook echt helemaal gek. Dit worden nog een paar hele lannge dagen...

Is het niet een idee om ontspanningsoefeningen te gaan doen Zwindo? Ik zou eerst niet op je post reageren, wat weet ik er immers van, want wij starten pas ergens maart. Ik wil ook niet zeuren. Maar zouden ontspanningsoefeningen en homeopatische middelen tegen stress geen goed idee zijn? Ik snap dat je er iedere dag mee bezig bent, maar stel nou dat je gaat omdenken. Ja, dan is de teleurstelling groter,maar het helpt niet om nu al de moed te laten zakken. Wie weet is het wel gewoon een plakker. Ik zou denk ik die wachtweken denken, shit, dichterbij een zwangerschap ben ik nog nooit geweest. Laat ik nu dit koesteren, ook al is het nog niets. Maar met doemdenken gaan die weken niet sneller. Blijft het niet plakken, dan mag ik me kut voelen. Heb je anders niet iemand om het van je af te praten? Dikke knuffel hoor, natuurlijk is het spannend, maar blijf er in geloven. Het is nog geen kerst.

Zwindo wij zitten echt in hetzelfde schuitje.. van de pregnyl had ik ook al licht zere borsten, maar dat was al aan het afnemen, maar is nu dus sinds twee dagen fors toegenomen. Maargoed, ik heb altijd dus een week voor NOD zere borsten, maar ze zijn nu al zo zeer als het normaal pas rond NOD zou zijn. En de rest kan ik er dus niet bij verklaren, dus aan de ene kant denk ik dat ik ongesteld word (want dat zou eerder kunnen komen door de medicatie) maar aan de andere kant zie ik het ook wel positief in. Krijg wel steeds meer de neiging eerder een test te doen. Wachten is killing. En dan moet jij ook nog iets langer dan mij nog wachten. Ik zou je graag een knuffel willen geven! 

Terug
Bovenaan