Knuffeltjee Lief dat je meedenkt. Ik probeer inderdaad ontspanningsoefeningen te doen en afleiding te zoeken. Ik probeer ook visueel in te denken waar de embryo zich bevindt in welke fase en dat het moet doen wat het zou moeten doen. Dat zweetmomentje van vanmorgen met dat ik me eigenlijk meer als mezelf voel tenopzichte van de laatste paar dagen was wel even confronterend. Ondertussen voel ik me wel weer ietsje beter en probeer nog steeds positief te denken.
NWJ Zo lief ik jou ook! Snap heel goed dat je nu al de neiging hebt om een test te doen. Zou ik in jou geval ook hebben. Het is nu zo krom want voel me zo goed dat ik daardoor zo in twijfel ben gebracht. Geen steekjes of iets vandaag. Gelukkig morgen nog even een ochtendje werken en dan even van het weekend lekker bezig in huis.
NWJ Zo lief ik jou ook! Snap heel goed dat je nu al de neiging hebt om een test te doen. Zou ik in jou geval ook hebben. Het is nu zo krom want voel me zo goed dat ik daardoor zo in twijfel ben gebracht. Geen steekjes of iets vandaag. Gelukkig morgen nog even een ochtendje werken en dan even van het weekend lekker bezig in huis.