"De dames die al wat langer wachten....."

Knuffeltjee Lief dat je meedenkt. Ik probeer inderdaad ontspanningsoefeningen te doen en afleiding te zoeken. Ik probeer ook visueel in te denken waar de embryo zich bevindt in welke fase en dat het moet doen wat het zou moeten doen. Dat zweetmomentje van vanmorgen met dat ik me eigenlijk meer als mezelf voel tenopzichte van de laatste paar dagen was wel even confronterend. Ondertussen voel ik me wel weer ietsje beter en probeer nog steeds positief te denken.
NWJ Zo lief ik jou ook! Snap heel goed dat je nu al de neiging hebt om een test te doen. Zou ik in jou geval ook hebben. Het is nu zo krom want voel me zo goed dat ik daardoor zo in twijfel ben gebracht. Geen steekjes of iets vandaag. Gelukkig morgen nog even een ochtendje werken en dan even van het weekend lekker bezig in huis.

Hee dames op het wachtbankje... kan jullie wel melden dat de maand dat ik zwanger was ik geeeee  idee had... gewoon dezelfde vage klachten als die maanden ervoor. Behalve dat ik druk droomde, droom anders nooit. Maar goed wat ik wil zeggen je weet het gewoon niet.. probeer te ontspannen  en afleiding te zoeken. Heeel makkelijk gezegd weet er alles van  haha hoop dat jullie er wat aan hebben.
Volgens mn app morgen mijn ei.. deze ronde nog geen ovu testen gebruikt aangezien het de 1e maand na miskraam is. Nu toch wel spijt van want nu geen idee waar ik sta in mn cyclus. En had me nog zo voorgenomen deze 1e maand het los te laten en alleen te duimen voor een nette cyclus maar toch denk je dan weeer aaah... niet zoveel seks gehad maak ik wel een kansje deze maand of komt mn ei nog...t blijft lastig

Oh FleurBo, wat rot dat je eerste poging is mislukt! Wees maar lief voor jezelf!!
Wat een spannende dagen voor jullie, NWJ en Zwindo! Lastig om er niet aan te denken!!
Ik (of eigenlijk wij hahahah) krijgen na de Kerst een nieuwe huisgenoot, we gaan 3 maanden op de kat van een ex-collega van de Mr passen! Ik ben een echt kattenmens dus ik kijk er enorm naar uit. Zo'n 8 jaar geleden ging mijn eigen kat dood, die sleepte mij regelmatig door zware periodes heen. Dus dit komt op het perfecte moment!! Ik heb de Mr even laten smeken, en ik hem hem geeist dat nu eindelijk de hal op wordt geruimd voordat ik ja heb gezegd hahaha ?
Ik heb sinds gisteren ook best wel pijn in mijn buik (net messteekjes). Misschien is het de eisprong in mijn geopereerde eierstok. Ik had gisteren een ovulatietest gedaan en het streepje was bijna gelijk aan de controlestreep. Ik ben benieuwd! Ik heb nog geen seks gehad (we durven het nog niet hahaha uit angst om de hechtingen), maar toch is het spannend om te zien of alles het nog doet.

Mamavankipje, ik zou er gewoon goedkope ovulatietesten tegenaan gooien hoor! Als je eisprong voorbij is, zul je dat ook zien aan de wegtrekkende streepjes en heb je toch weer iets zicht op je cyclus?

Hoi dames,
zwaantje gefeliciteerd! Maar wat heftig zeg.. Hopelijk mogen jullie de kleine snel mee naar huis nemen inmiddels.
fleurbo jammer zeg, al helemaal een mindfuck dat je nog overtijd was ook. Geniet maar even lekker van de aangename dingen tijdens de feestdagen ? 
NWJ en Zwindo wat ontzettend spannend! Ik hoop zo hard voor jullie mee! Ik kan het me voorstellen hoe zenuwslopend het is, ik ga na morgen de wachtweken in en zie er nu al tegenop. De tweede week ben ik ook nog eens vrij en we kunnen natuurlijk vrij weinig qua afleiding..
Want vannacht heb ik de ovitrelle gezet, morgen IUI! Er waren 2 follikels voldoende gegroeid dus dat worden 2 eitjes zoals gehoopt ? Ik vind het echt heel gek en spannend allemaal, ook dat we zo afzonderlijk van elkaar naar het ziekenhuis gaan om een kindje proberen te maken. Maar ik ben blij dat we nu weer een stukje dichterbij zijn!

Hoi meiden.
Ik ben even een maandje van de radar geweest. Wij waren druk met onze viervoeter opvoeden, eigenlijk nog steeds natuurlijk. Het was fijn om even weer afstand te doen.
Maar omdat ik eigenlijk te nieuwsgierig ben naar jullie verhalen, heb ik nu alles van de afgelopen maand terug gelezen.
Ontzettend veel verhalen, en ik heb gezien dat het rond kerst ongelooflijk spannend wordt voor een paar van ons..
Lapjesendraadjes, fijn dat je weer lekker thuis bent en dat de operatie goed is gegaan.

Zwaantje gefeliciteerd met de komst van de kleine!
Fleurbo, wat ongelooflijk shit van de mislukte poging :( Lijkt me vreselijk balen en verdrietig. 

NWJ; die verhalen van anderen, doen zo pijn he. Ik ben ook steeds bang dat er weer vriendinnen komen vertellen dat nummer 2 onderweg is ofzo, onaardig klinkt dat he.
Of vriendinnen die zeggen; maar jullie hebben nu lekker afleiding met Nola (pup).
Het gemist van een baby'tje in een buik maakt het daar niet minder om..
ProjectTT ik lees dat jullie ook wel wat positief nieuws kunnen gebruiken; 

Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, maar een dikke maand eruit, is toch wel lastig zie ik ;)

Mijn vorige cyclus bestond uit 35 dagen, daar was ik blij mee, omdat ik die cyclus ervoor zo'n mega lange had..
Deze maand had ik op dag 19 de ovulatie, een hele duidelijke; daar was ik natuurlijk erg blij mee.
Inmiddels zit ik op dag 29 en zou ik dus over 3 dagen (maandag) op een luteale fase van 13 zitten (die ik eigenlijk altijd heb gehad)
Ook hier is het dus weer erg spannend... ik denk wel, dat als ik ongesteld word, dat mijn cyclus weer vrij normaal is en daar ben ik blij mee.
Maar je hoopt natuurlijk dat ook wij een enorm kerstcadeau krijgen. Ik heb al 4 dagen zere borsten, maar ik wil mezelf niet gek maken, want ik heb dit andere keren ook gehad, alleen kan ik me herinneren dat ik dat later kreeg.
Toch blijft het moeilijk om jezelf niet gek te laten maken.. gister en vandaag een beetje hoofdpijn gehad, dan denk je 'zou het?' Ronde 12, vlak voor kerst, mooier kan het toch niet. En dan neem je in je achterhoofd dat het de 2e ronde ná de HSG is.
Ik blijf duimen, voor mezelf én voor jullie. 

Wie spreekt er hier als eerste zijn arts? In Nederland willen ze weer gaan werken met een sterdraagplicht, alleen dan in de vorm van een A4tje waarop staat of je bent ingeënt. Als je het nieuws mag geloven schijnt 3 kwart dit heel normaal te vinden om dit te ondergaan eer je bijv naar een festival mag. Nu ben ik normaal ook de eerste om me te laten enten maar dan wil ik natuurlijk wel 300% zeker weten dat dit met zwanger worden/zwanger zijn samen kan... (En wat nou als tijdens het festivalseizoen een regio wel ingeënt is, alleen bijv Groningen loopt achter, zijn ze nog niet zo ver, hek er om heen, niet los het land in laten tot ze geënt zijn?)

Ik was van plan om de kliniek erover te mailen. Op zich denk ik nu nog: ik ga t nog niet doen. Maar aan de andere kant denk ik niet dat ik tot de eerste groepen hoor die het aangeboden gaat krijgen. Dus heb ik nog even de tijd om erover na te denken. Maar ik heb nog nergens officieel gehoord dat er gecontroleerd gaat worden of je gevaccineerd bent. Kan ik mij ergens wel voorstellen, maar ik vraag mij wel af hoe ze dat dan gaan handhaven. 
Nou, gisteren was duidelijk mijn eisprong. Het streepje is nu lichter dan die van gisteren. Bijzonder om te merken dat een net geopereerd orgaan gewoon netjes aan het werk gaat, ook al is er aan gesleuteld!

Terug
Bovenaan