"De dames die al wat langer wachten....."

Lapjesendraadjes super fijn lijkt me en geruststellend! 
Knuffeltjeee geen idee hoe ze dat willen gaan aanpakken vooral dat je hoort 2 maand na inenten niet zwanger worden staat mij vies tegen haha ik weet niet zo wat ik er van moet denken allemaal.
Maar wat lapjes draadjes ook zegt voor wij als doelgroep eens aan de beurt zijn... hopelijk zijn we allen tegen die tijd zwanger :)

Hee dames,
Zwaantje, gefeliciteerd! Maar wat een zware tijd ook, hopelijk kunnen jullie snel onbezorgd genieten!
FleurBo, wat ontzettend balen, hele dikke knuffel!
NWJ, ohh wat spannend nu en met al die signalen... duimduim.
Zwindo, duim ook voor jou!!
Vis, ohh succes, spannend!
Lovetennis, wat fijn dat jullie daar aan het genieten zijn met de pup! Maar idd zo'n opmerking kan echt niet, niets kan een baby vervangen!
Knuffeltje ja ik heb inderdaad ook gezegd, niet voordat ik zwanger ben/of tijdens. Heb ergens ook gelezen dat tijdens de zwangerschap niet mag.
Mijn NOD valt als het goed is tussen kerst en oud op nieuw dus nog even geduld of we het jaar mooi kunnen afsluiten...
Liefs voor jullie allemaal!

Pff, ik had dus donderdag allemaal vage klachten en uiteindelijk die avond echt een heftige kramp voor een uur lang. Sinds vrijdag geen kramp meer en ook niet meer misselijk. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden, maar tot vanmiddag geen druppel bloed te vinden. Sinds vanmiddag wel twee keer iets roze afscheiding (wat overigens meer is wat ik anders heb rond deze tijd en ook andere consistentie). Zou dit dan nog een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik word echt gek.. snap er niks meer van en had door donderdag (innesteling?) toch echt goede hoop. Maar met dat roze vind ik het nu wel heel spannend worden.. hopelijk betekend dit geen menstruatie. 

Hoi nwj 
Hier ook sinds gisteravond paar keer wat bruine afscheiding meestal is dat bij mij een teken dat ik ongi word ik mag dinsdag testen van het ziekenhuis ivm iui traject hoop dat het niet doorzet heb wel steeds wat krampen in de darmen en af en toe wat steekjes ik ga er niet te veel op hopen want dan komt het nog harder aan  wanneer moet jij ongi worden? Ik ga duimen dat het niet doorzet bij ons succes 

Carolinerkj dan lopen wij precies gelijk! Ook dinsdag testen na iui. Ik had tot vanmiddag goede hoop, maar die is inmiddels wel gekelderd. Ik ga ook voor jou duimen, hopen op een wonder. 

Lapjesendraadjes Omdat mijn cyclus zo lang stil heeft gestaan en dus heel lang geen wachtdagen meer echt heb gehad heb ik mij denk ik echt even verkeken op die wachtdagen. Ik weet nu wel wat ik een volgende keer anders wil doen (al hoop ik natuurlijk dat die niet nodig is). Wat fijn dat je lichaam alles weer goed oppakt na de operatie. En leuk dat jullie even een logeerkat krijgen. 
Vis Hoe is je IUI gegaan? En hoe tof 2 eitjes, kans op een tweeling! lijkt mij zo leuk. 
Lovetennis vandaag jou NOD toch? Heb je al getest? Hoop dat de HSG jullie heeft geholpen. 
ProjectTT tussen kerst en oud en nieuw je NOD. Ik hoop heel erg voor je dat jullie dan een super afsluiting hebben van dit jaar.
NWJ wat ontzettend spannend allemaal. Waarom is je goede hoop ineens gekelderd? Ik ga heel hard voor je duimen dat je morgenochtend hier toch gewoon even met een positieve test langs komt.
Carolinerkj Voor jou ook zo spannend hopelijk is het jullie gegund om met mooi nieuws de feestdagen in te gaan. 
Hier nu op wd 10 na mijn eerste terugplaatsing, wat in theorie betekend dat ik nu op 13 dpo zou zitten. Normaal heb ik altijd wel wat bruinverlies voor ik ongesteld wordt, maar ik gebruik nog utrogestan en die kan je menstruatie iets tegen houden. Ik probeer me ook vast te houden aan de testdatum die ik van het ziekenhuis heb meegekregen (1e kerstdag). Al wil ik heel misschien de 24e sochtends al gaan testen om dan misschien zo toch mijn man een beetje te kunnen verrassen mocht die positief zijn. Ik heb nog steeds hoop dat het gelukt is, maar aan de andere kant heb ik wel wat kwaaltjes die ik juist vaak heb voor mijn menstruatie waardoor ik mezelf mentaal al wel probeer voor te bereiden dat het misschien ook niet is gelukt. Laatste dagen gaan we nu in en het broekstaren is begonnen. We wachten ook nog steeds op de brief vanuit het ziekenhuis over onze 2e embryo of ze deze hebben kunnen invriezen, zal wel langer duren door de kerstpost.

Hi meiden
Wat spannend allemaal zeg.
Ik weet niet meer zo goed wat mijn nod is. Vorige maand was 35 dagen, dan zou het donderdag zijn. Heb vanmorgen getest, negatief ?
Heb hoofdpijn, buikpijn. Heb zin om te schreeuwen en heel hard te huilen. Zo boos van binnen, zo veel negatieve testen dit jaar gezien ??

Oh zo spannend wat veel mensen die nu hopen op een positieve afsluiting van het jaar en njw wat spannend tegelijk hoeveelste keer was dat van jou ? bij ons de 5de iui masr ga ervan uit dat het mislukt is maar het heb niet het idee dat ik ongi word vandaag elke ochtend weer spannend of het doorzet nou ik ga duimen en hopelijk veel positief nieuws 

Terug
Bovenaan