Ooh dames wat houden sommigen het spannend zeg!
@carolinerkj verdrietig zeg! Bij ons op de fertiliteitsafdeling werd gezegd dat er in ronde 6 nog vrouwen zwanger worden, terwijl ze dan al met 1 been in IVF staan, dus houd hoop!
@zwindo het aftellen is begonnen! Hoop zo met je mee! Hebben de hormonen die je hebt genomen ook invloed op het resultaat van de test, of is het gewoon nog te vroeg om te kunnen detecteren?Jaaa ik vind het stiekem dus ook wel leuk dat er een kans is op een tweeling, al zijn we natuurlijk al gezegend als het er überhaupt eentje is ? Eerste IUI ging oké, de diensdoende gynaecoloog moest er wel aan te pas komen en heeft een tangetje ofzo moeten gebruiken, omdat ze het slangetje niet langs m'n baarmoedermond kregen, dus het was wel erg onplezierig ?
Voor mij is dus ook het grote wachten begonnen, het valt nu nog mee maar ik zie op tegen volgende week! Door die ovitrelle spuit kan een test eerder dan 15 dagen na iui vals positief zijn. Als het niet raak is, hoop ik maar dat m'n lichaam me eerder uit mijn lijden verlost. Verder had ik ook nauwelijks bijwerkingen van die hormonen, op een nachtelijke zweetaanval na, dus ik heb ook maar bedacht dat ik ga proberen om niet teveel te letten op kwaaltjes.
Dikke knuffel voor de meiden bij wie het deze ronde niet raak is, neem een lekkere borrel met kerst en oud&nieuw!