"De dames die al wat langer wachten....."

Spannend dames die bijna mogen testen! Duim heel hard voor jullie.
Knuffel lovetennis!
Hier dag 25 na mk, net wat roze bloedverlies... zou erg vroeg zijn voor ongi.. volgens mijn normale cyclus zou ik eisprong rond dag 22/23 hebben.. mocht het doorzetten ga ik daarna weer starten met ovu testen toch wat rustiger als je weet waar je aan toe bent

Nou hier net ongi geworden helaas mocht morgen testen masr niet meer nodig op naar poging 6 van iui helaas. morgen maar weer een afspraak maken voor de volgende behandeling voor iedereen die nog wacht ik ga natuurlijk heel hard duimen dat het bij jullie wel lukt deze keer 

Hoi dames,
Ik heb even moeten bijlezen. Na die nieuwe lockdown was het even hectisch. Ik lees dat veel meiden nog in de spannende fase zitten. Ik blijf voor jullie duimen ??.
Lapjesendraadjes wat leuk dat je tijdelijk een katje krijgt. En natuurlijk heel fijn dat alles waarschijnlijk nog werkt. 

Carolinerkj, jammer dat je menstruatie toch is doorgebroken. Zeker niet leuk zo vlak voor kerst. Probeer desondanks toch te genieten van de kerstdagen.
Wij weten nu ook welk traject we gaan volgen. Icsi was de beste optie. Het moet nog allemaal even landen, maar we proberen het positief te bekijken. Zonder hulp gaat het waarschijnlijk helemaal niet lukken. 

Ooh dames wat houden sommigen het spannend zeg!
@carolinerkj verdrietig zeg! Bij ons op de fertiliteitsafdeling werd gezegd dat er in ronde 6 nog vrouwen zwanger worden, terwijl ze dan al met 1 been in IVF staan, dus houd hoop!
@zwindo het aftellen is begonnen! Hoop zo met je mee! Hebben de hormonen die je hebt genomen ook invloed op het resultaat van de test, of is het gewoon nog te vroeg om te kunnen detecteren?Jaaa ik vind het stiekem dus ook wel leuk dat er een kans is op een tweeling, al zijn we natuurlijk al gezegend als het er überhaupt eentje is ? Eerste IUI ging oké, de diensdoende gynaecoloog moest er wel aan te pas komen en heeft een tangetje ofzo moeten gebruiken, omdat ze het slangetje niet langs m'n baarmoedermond kregen, dus het was wel erg onplezierig ?
Voor mij is dus ook het grote wachten begonnen, het valt nu nog mee maar ik zie op tegen volgende week! Door die  ovitrelle spuit kan een test eerder dan 15 dagen na iui vals positief zijn. Als het niet raak is, hoop ik maar dat m'n lichaam me eerder uit mijn lijden verlost. Verder had ik ook nauwelijks bijwerkingen van die hormonen, op een nachtelijke zweetaanval na, dus ik heb ook maar bedacht dat ik ga proberen om niet teveel te letten op kwaaltjes.
Dikke knuffel voor de meiden bij wie het deze ronde niet raak is, neem een lekkere borrel met kerst en oud&nieuw!

Mamavankipje wat verdrietig dat je een mk hebt gehad ?

Carolinerkj hoeveel IUI pogingen heb je? Is dat bij iedereen hetzelfde?
Wij hebben nog 4 pogingen te gaan, voordat we met IUI gaan starten. Ik hoop dat het niet nodig is, maar ik begin de moed wel ergens te verliezen.
Mttm wat lijkt me dat zwaar om te horen. Mag ik vragen waarom het icsi bij jullie wordt? Ik wens jullie heel veel sterkte en geluk!
Ik ga lekker los met kerst en oud en nieuw, heb zin om weer een keer helemaal door te zakken, dat heb ik al zooooo lang niet meer gedaan; telkens maar dat stemmetje in je achterhoofd; is beter van niet, maar ik ben er nu na 12 rondes teleurstelling helemaal
klaar mee.
1 januari wil ik wakker worden met het gevoel; zo dat was een leuke nacht ?
En dan weer met goede moed verder.

Terug
Bovenaan