"De dames die al wat langer wachten....."

Ik las net op de website van mijn kliniek dat ze in ieder geval tot 28 december nog doorgaan met behandelingen en daarna is het de vraag of ze open blijven. Ik probeer het maar van mij af te laten glijden want ik kan er helaas zelf niets aan doen. Ik hoop natuurlijk dat totale sluiting niet nodig gaat zijn. Maar ik kan niet ontkennen dat het wel een kleine domper is.

Mttm gek hé om achteraf pas door te hebben dat je nooit een eerlijke kans hebt gehad. Wij hadden precies hetzelfde. Ben ook heel benieuwd of wij na poging 2 ook door moeten met ICSI. Zal allemaal afhangen van de vcm bij poging 2. 
het maakte niet uit dat het rond de kerst was zeiden ze vorige keer. Dat is dan wel weer fijn aan in het ziekenhuis. Zij blijven gewoon open en IUI gaat dus ook gewoon door met de kerst 

spannend lapjesendraadjes, ga heel hard duimen dat ze daarna ook nog open zijn. Stomme Corona... laat die cijfers alsjeblieft snel dalen!

Zit net ook het nieuws te kijken. Fertiliteit is een apart hoekje in het ziekenhuis maar je weet natuurlijk nooit... Voor zo ver blijft ons ziekenhuis nog open, maar het is wel Amsterdam...

Ai Lapjesendraadjes wat vervelend! Hopelijk draait alles gewoon weer begin volgend jaar en kan je gewoon starten.
FleurBo Spannend bijna je eisprong! Hoop voor je nog voor de kerst en dan gewoon een super goeie IUI!
Vis hoe gaan de wachtweken bij jou? Het is in ieder geval bijna kerst hopelijk geeft dat even wat afleiding. Wat is jou officiele testdatum?
Nou meiden weten jullie nog hoe stoer ik gisteren zei dat ik echt ging proberen te wachten tot mn testdatum vanuit het ziekenhuis? haha dat is dus compleet mislukt haha gisterenmiddag zei iets in mij dat ik moest gaan testen, weet niet waarom want heb nou niet echt duidelijke signalen dat er iets zou zijn gelukt. Dus manlief ging boodschapjes doen en ik naar de wc. Met als resultaat: https://www.mupload.nl/img/juf9yb2zj26h.24.47.jpg
De bovenste foto was na 4 minuten en die onderste na een half uurtje. Vanmorgen de test herhaald met dezelfde gevoelige test en eentje die minder gevoelig is ook daar weer binnen de 4 minuten licht streepje en daarna best donker, bij de minder gevoelige test is hij wel een stukje lichter, maar wel duidelijk zichtbaar (was er alleen vergeten een foto van te maken). We zijn heel voorzichtig blij, maar 2 jaar geleden is het vroeg fout gegaan dus we vinden het nu wel heel spannend en ik merk dat we nog wat gereserveerd zijn in onze reactie. Ik vind het extra spannend omdat ik dus niet heel veel kwaaltjes heb (behalve een soort spierpijn in mijn borsten en wat licht in het hoofd). Misschien komt het wel wanneer de HCG toeneemt. Ik heb in ieder geval voor de 25e een digitale CB klaarliggen als die positief is voel ik me denk ik wel weer iets zekerder. Oh man wat spannend allemaal zeg hoop maar dat ik nog een beetje werk kan verzetten vandaag haha. 

Wauw zwindo, gefeliciteerd!!! Het is jullie zo gegund!! ?? heel begrijpelijk dat jullie nog voorzichtig zijn, maar dit is stap 1 en dat is al heel wat! Probeer te genieten en het allemaal een beetje te laten bezinken. 

Jeeeeeeeej, Zwindo! Geweldig! Ik snap dat het allemaal nog even spannend is, maar toch voorzichtig gefeliciteerd! Wat een mooi einde van zo'n rotjaar. 

Fleurbo, het is inderdaad wel gek dat je nu weet dat je vlak voor elke menstruatie eigenlijk voor niets in spanning hebt gezeten. Ik hoop voor jou dat deze IUI gewoon goed gaat en dan hoef je helemaal niet meer aan ICSI te beginnen??.
Ik las het nieuws over de afschaling ook. Volgens onze kliniek geldt de afschaling van de planbare zorg ook voor klinieken. Het is alleen nog niet duidelijk in welke vorm. Tot die tijd blijven ze gewoon open. Ik hoop natuurljk dat ze sowieso open blijven, maar anders hoop ik snel op duidelijkheid. Ik heb niet zo een zin om voor niets te gaan spuiten. Dat zou denk ik echt een domper zijn. We blijven dus met z'n allen duimen dat onze trajecten gewoon doorgaan.
Vis, succes met de wachtweken. Hopelijk heb je de komende dagen een beetje afleiding.

Dank jullie wel meiden! Het hier even van me afschrijven en delen helpt in ieder geval wel een beetje. Het besef moet wel echt nog tot ons doordringen.
Ik las dit artikel trouwens ook: https://www.nu.nl/coronavirus/6098252/deel-ziekenhuizen-nuanceert-bericht-gestaakte-zorg-situatie-verandert-amper.html
En het ziekenhuis waar mijn fertiliteitscentrum onder valt heeft ook al via verschillende kanalen gedeeld dat het bij hun nog doorgaat en indien er wel iets wijzigd je hierover persoonlijk wordt benaderd. Dus proberen zo goed mogelijk de sites van de eigen klinieken en ziekenhuizen in de gaten houden wat die zeggen. 

Terug
Bovenaan