"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi meiden,

Ik ben ook even een tijdje offline geweest maar wel af en toe met jullie meegelezen. Sorry als ik mensen vergeet.

LoveTennis I feeeel you! Ik ben ook paar dagen geleden ongesteld geworden, had zoals meer meiden hier ook gehoopt op een mooi kerstcadeautje. Maar helaas! Dus dan maar extra genieten van de wijntjes met kerst en oud en nieuw. Volgens mij gaan wij nu naar ronde 15 of 16, ben inmiddels de tel kwijt geraakt ?. 

mamavankipje toch altijd balen als je menstruatie doorzet, maar hopelijk komende maand weer een goede kans!

mttm wat mega fijn om te lezen dat toch alles snel gaat bij je. Ik snap dat het heel dubbel en heel spannend is. Hopelijk valt het prikken mee en zorgt het voor iets heel moois.

FleurBo wat super balen dat poging 1 helaas niet gelukt is. Maar wel heel fijn dat je inmiddels alweer in poging 2 zit, ik ga weer duimen voor je dat IUI door kan gaan en er geen ICSI nodig is. 

Zwindo aaaah wat top, wat fijn om zulk nieuws hier te lezen. Gefeliciteerd ? ik snap dat het nog heel spannend is, maar dit is in ieder geval de eerste stap! 

Ik hoop ook heel erg dat onze fertiliteitsafdeling open blijft ondanks de afschaling.. mijn HSG staat namelijk voor 30 december gepland.. 

Voor iedereen die nog op het wachtbankje zit; ik duim voor jullie mee dat jullie een prachtig kerstcadeautje hebben✨

Zwindo, ik zat het al in de gaten te houden, wat ben ik ontzettend blij voor jou! Gefeliciteerd!! Wat een prachtige positieve test!!!  Ik wens je een heel goede zwangerschap? 

Op het nieuws zag ik over de afschaling in de zorg, en moest gelijk aan iedereen hier denken. Ik hoop met heel mijn hart dat alle trajecten door kunnen gaan. Voor velen is het einde van zo n jaar symbolisch en extra lastig, weer een jaar verder... maar ik hoop voor jullie allemaal dat 2021 een goed jaar mag worden en dat iedereen hier goede kansen krijgt. 

Lolita Dankjewel! blijft echt nog onwerkelijk allemaal en heel onzeker, maar aan een kant ook heel erg blij. Spannend HSG heel veel succes! Hopelijk valt het mee. 
Ikbendoutzen Dankjewel! Ik durf me nog niet bij jullie groepje aan te melden bij het zwanger zijn forum, maar misschien wel na de eerste echo. Hoe gaat het nu bij jou voor jou zijn nu echt de laatste loodjes begonnen toch?

Zwindo, yes wat een mooi kerstcadeau! Gefeliciteerd. 
Carolinerkj, dikke knuffel voor jou!
Mttm, fijn dat jullie weten wat er gaat gebeuren maar geef jezelf even de tijd idd te accepteren dat het zo moet, knuffel. 
Mamavankipje, mss verwacht of niet, het moment dat het wordt bevestigd is toch shit, knuff.
FleurBo, succes met poging 2!
Jeetje ja ik hoop zo dat onze afdeling gewoon door blijft gaan, wachten duurt al allemaal lang genoeg zonder dat er op deze manier nog eens extra tijd bovenop de al bestaande wachtlijsten komen!
Lolita, succes alvast met de HSG!

Terug
Bovenaan