"De dames die al wat langer wachten....."

Dank jullie wel meiden! Het blijft echt nog zo'n onwerkelijk gevoel
ProjectTT ik hoop ook voor je dat alles gewoon door blijft draaien, maar natuurlijk ook voor alle andere meiden die zitten te wachten op een volgende stap in hun trajecten. 
Ikbendoutzen Ik voel me goed zou bijna zeggen misschien te goed. Heb eigenlijk niet heel veel last van kwaaltjes, wat me heel erg onzeker maakt en het besef dus ook nog niet goed doordringt. Dus op de momenten dat ik iets voel, denk ik yes er gebeurt toch iets in mijn lichaam. Enige wat ik wel echt heb is heel erg moe. Ik was gisteren aan het werk en begon om 3 uur echt te knikkenbollen achter mijn computer dus ben toen even een uurtje op bed gaat liggen. Daarnaast af en toe wat licht in het hoofd, borsten die een beetje aanvoelen alsof ik heel hard getraind heb en misselijkheid (nog) niet echt last van, behalve gisteren heel even een momentje dat ik wat misselijk voelde, maar ging gelukkig zo weer over. Ik kijk nog heel even aan hoe de komende dagen gaan en sluit dan bij jullie groepje aan, misschien dat jij in de tussentijd dan al bevallen bent. Zo spannend! Heel veel succes met de laatste loodjes. 

Ik heb m een poos op de plank laten liggen, bang dat het te confronterend zou zijn maar ik ben nu een heel mooi boek aan het lezen: De labbaby, van Patricia van Liempt. Over een radioprecentratrice, ik denk dat het verhaal zich rond 2008 afspeelt. Over haar kinderwens, dat er dus niets gebeurde, de eerste ziekenhuis afspraak. Het is zò herkenbaar geschreven. Zoveel dingen die zo enorm herkenbaar zijn. Achterin is er ruimte om zelf notities te maken dus misschien ga ik daar mijn eigen datums opschrijven wanneer er bij ons wat op de planning stond. 

Zwindo, jeetje ja wat onwerkelijk dan he, hoop dat t gevoel snel omslaat in pure euforie;)  je weet t he, wel of geen kwaaltjes zegt allemaal niks, maar snap je gevoel en onzekerheid, die eerste weken zijn okk echt heel erg spannend en vaak ook onzeker. Zien je wel verschijnen?

Ik hoop zo voor iedereen dat de onderzoeken doorgaan in het ziekenhuis. Mijn cyclus was weer een beetje raar, vanaf vorige week dinsdag een druppel bloed, woensdag ook en toen donderdag zette het door. Ik weet dus niet goed wat dag 1 nu was. Is wel fijn okm te weten straks weer met de ovulatietesten. De gynaecoloog zei dat ik moest bellen als ik weer een afwijkende cyclus had.
Ik heb nu na die rare cyclus van 50, twee keer 35 gehad. Ik had wel een positieve ovulatietest de afgelopen ronde. Na een half jaar mochten we bellen voor iui. Wat denken jullie, wanneer bellen? De HSG had ik 26 oktober.
Als ik deze ronde een positieve ovutest heb, dan zit het wel goed qua ronde toch? Ook al is hij 35 dagen? Of zeggen jullie dat ik toch beter kan bellen?
Bedankt alvast,
Wij zijn in afwachting van de uitslag van de coronatest en leven even in een puppy bubbel ? Gelukkig maar milde klachten, maar we zouden morgen naar oma in Zeeland gaan en Nola meenemen.. oma is 95.. je snapt dat we dat helaas hebben afgezegd.

Lovetennis, ik heb dat ook wel eens soms één a twee dagen dat er al iets is maar ik tel de dag dat het echt doorzet als eerste dag. Ik heb iets voor jou de HSG gehad en ook 6maanden/ maart te horen gekregen. Ik bel wanneer ik in februari ongesteld word om dan de afspraak te plannen, gaat toch altijd tijd overheen en dan hopelijk in maart aan de beurt, voordat je dan echt start is het waarschijnlijk zo april... hopelijk ondertussen een negatieve coronatest!
Ik werd tweede kerstdag ongesteld, had zelf 1 a 2 dagen later gedacht... Dus echt genieten van die dag is niet gelukt... deze valt me zwaar, 2020 is definitief klaar. Daarbij vind ik het steeds moeilijker om te geloven en hoop te houden dat ronde 19 of 20 dan wel het geluk gaat brengen zonder hulp... Toch gaan we komende maand zeker ons best doen, kijken of we 2021 goed kunnen starten.

MCK Leiderdorp blijft gewoon open, ben zo blij! Dat betekent dat ik over iets meer dan 3 weken weer mag beginnen met ICSI1. Ik verwacht mijn menstruatie op 1 januari. 
Kerst was heerlijk, ik slaap sinds tweede kerstdag met twee mannen in bed ?, de Mr en een hele mooie en lieve kater. Het is een heerlijke afleiding!

Knuffeltje, ik ben ook heel benieuwd naar het boek dat jij leest! Ik ben 'paaseitjes zoeken in het amc' aan het lezen. Vind hem alleen iets te beschrijvend en te weinig ingaan op het echte gevoel.
lovetennis ik zou gewoon bellen voor de zekerheid denk ik, beter een keer te vaak dan te weinig! Wat betreft de IUI zou ik denk ik proberen op tijd te bellen voor een afspraak of in ieder geval om te informeren over de wachttijd. Als die bijvoorbeeld een maand is kun je misschien een maand eerder er al opgezet worden zodat je na dat half jaar proberen in ieder geval meteen kunt beginnen.
weet je al meer van de Coronatest? Hopelijk is hij negatief!
projecTT wat balen op tweede kerstdag ongesteld! En heel begrijpelijk dat je de moed een beetje verliest.. het is zo oneerlijk dat dit allemaal nodig is he
lapjesendraadjes wat fijn dat het open blijft!! Ik hoop ook heel erg dat ons ziekenhuis de zorg niet gaat afschalen..! En wat fijn dat je lekker met twee mannen thuis bent nu! Wij hebben ook een kat en die ligt ook iedere nacht bij mijn voeten te slapen. Voel ik me toch en beetje mama 

afgelopen week hebben we IUI poging 2 gehad. Helaas niet heel veel goede zwemmers dus het is bijna zeker dat we overgaan naar icsi. In januari staat evaluatiegesprek gepland, dan nog wachttijd dus kan zo april zijn voor we starten.. hoop dat we in de tussentijd wel door mogen met IUI zodat je toch nog en beetje hoop hebt tussendoor en niet 4 maanden stil staat. En natuurlijk heb ik nog stiekeme hoop dat het nu gewoon al is gelukt! Heb sinds gisteren opeens weer druk bij mijn linker eierstok. Soort ovulatie pijn, dat terwijl ik nu op 5DPO hoor te zitten. Kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb gehad

Terug
Bovenaan