"De dames die al wat langer wachten....."

Je weet het niet he, FleurBo, ook met weinig zwemmers kan het lukken! Interessante pijn, geen idee wat t betekent!
Je kunt in het evaluatiegesprek afspraken maken over wat je tijdens het wachten op ICSI kunt doen. Wij hebben gezegd dat we wilden wachten met ICSI tot na onze verhuizing en tot die tijd gewoon IUI, ook al hadden we daar weinig vertrouwen in. Corona gooide natuurlijk roet in het eten, want in plaats van 3 extra IUI pogingen hadden we daardoor er geen een. 
Ik kan weer seksen hahaha Mijn zin is weer helemaal terug en er doet niets pijn meer in mijn buik. Wat een opluchting! Ben benieuwd hoe dat zal gaan tijdens de stimulatie. Toen had ik er echt geen zin in, door de gevoelige buik. Maar omwille van de doorstroom van de zwemmers ga ik het nu wel doen. 

Hee dames,
Nou, de afgelopen dagen wist ik niet waar ik het zoeken moest (wat zijn die laatste wachtdagen toch vreselijk! Beetje vergeten omdat ik de laatste maanden toch niet zo actief meer mijn ovulatie bijhield), maar mijn menstruatie is zich inmiddels aan het aandienen.. 
't scheelt dat het vandaag is en niet morgen ofzo, zodat ik vanavond met de jaarwisseling iig een flinke borrel kan drinken. Verder zijn we heel erg verdrietig. 't frustrerende is ook gewoon dat we het niet in de hand hebben. We leven gezond, zijn gezond, mankeren schijnbaar niks, en toch weer niet gelukt. Het voelt zo machteloos. 
Op naar IUI ronde 2.. Heb vandaag meteen gemaild naar 't ziekenhuis en gelukkig gaan fertiliteitsbehandelingen vooralsnog gewoon door.
@lapjesendraadjes fijn dat 't in jouw ziekenhuis ook gewoon doorgaat! Jij zal wss een stuk blijer zijn met je menstruatie op 1 januari dan ik ? Het is je zo gegund! En leuk, een kat. Ik probeer mijn vriend er ook al heel lang van te overtuigen om een kat te adopteren, maar helaas is dat ook nog niet gelukt, haha!
@lovetennis volgens mij is 35 dagen wel netjes hoor en dan ook wel weer regelmatig, toch? Maar je kan altijd even bellen, is misschien ook wel goed om een beetje op de radar te blijven ?
@projecttt dat is ook een mooi kerstcadeau zeg, not.. En heel herkenbaar, wij zitten inmiddels ook in ronde 20 ofzo (ben gestopt met tellen) en het is soms echt lastig te geloven waarom het dan ineens wel zou lukken. Maar houd idd de moed erin voor 2021! En vanavond lekker proosten zou ik zeggen.
@fleurbo er hoeft maar 1 winnaar bij te zitten! We hopen weer mee voor je.. ? 
@zwindo hoe is het? Voel je je al een beetje zwanger? 
Fijne jaarwisseling en een heel gelukkig nieuwjaar alvast voor alle dames! Dat 2021 een vruchtbaar, maar in z'n algeheel maar een beter jaar mag worden!

Vis, misschien heb je wel vrienden die tijdelijk een logeeradres voor hun kat nodig hebben? Echt de loge die ik nu heb, zal elke kattenhaten omturnen! Hij is beeldschoon en superlief, slaat of bijt niet. Ik heb echt nog nooit zo'n lieverd gehad!
Naast een lekkage in huis (en bezoek van de brandweer) had ik zonet ook de plezierige ontdekking dat ik ongesteld ben geworden. Alles werkt, hoera!!!
Meiden, ik wens jullie allemaal een goed en gezellig oud en nieuw!! 2020 een bijzonder jaar, dat ik niet snel zal vergeten (zowel in positieve als in negatieve zin). Dank jullie wel voor alle steun en ruimte die ik hier ervaar! Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe, incl veel zwangerschappen en kindjes in 2021!
Heel veel liefs, Lapjesendraadjes

Lovetennis hmmm lastig. Ik zou als ik jou was ook gewoon een paar maanden eerder bellen wellicht kunnen ze al wat inplannen of je op de wachtlijst zetten.. ik heb echt geen idee hoe dat gaat. Moet zelf nu ook tot mei het proberen voordat ze IUI gaan doen.. qua cyclus lijkt het nu wel stabiel te zijn toch? Je kunt het altijd even checken als je twijfelt natuurlijk. 

FleurBo wat balen dat hoeveelheid goede zwemmers tegenviel.. maar je weet het nooit, er kan er maar net 1 bij zitten die goed genoeg is. Spannend nu weer wachten, sterkte/succes! 

ProjectTT pfff precies met kerst ongesteld, ik snap dat je dan niet echt kon genieten van je dag. Blijft steeds weer zo vervelend. Blijf vooral hoop houden, ook al is het ronde 20. Ik snap je gevoel helemaal hoor, maar wie weet wat voor moois 2021 brengt!

Vis dat wachten went nooit he? Wat klote dat je menstruatie toch doorkomt.. dikke knuffel voor jullie! Geniet inderdaad maar extra van een borrel vanavond en fijn dat de fertiliteitsbehandelingen gewoon door gaan. 

Lapjesendraadjes wat super fijn dat alles werkt!! En wat gezellig een kat erbij tijdelijk. 

Mijn HSG ging gelukkig gewoon door (auw deed wel echt even heel erg zeer) en wordt over een week gebeld over de uitslag. Over 1 eileider twijfelde ze een beetje.

Iedereen vanavond een fijne jaarwisseling en laten we hopen dat er in 2021 heel veel mooi nieuws in deze groep te lezen is✨

liefs van mij!

Hoi hoi
Vanochtend  de laatste iui poging gehad dit was de 6e keer we konden nog wel.een paar keer maar wij gaan over op ivf  we moeten dan naar  een ander ziekenhuis ze gaan gelijk een verwijsbrief sturen naar het andere ziekenhuis en dan krijgen wij een vragenlijst moeten we weer terug sturen  en krijgen wij een intake en kunnen we beginnen maar hopen dat dat niet nodig is 
Super lapjesdraad dat alles werkt jij ben een van de weinige die blij is met zijn menstruatie denk.ik 
En  voor de andere dames balen dat jullie ook ongesteld zijn geworden 
Maar kom op 2021 word ons jaar  wij zitten nu ergens bij ronde 30  maar laten ons niet uit het veld slaan teleurstellingen hebben wij ook en soms heb je ook het gevoel dit trek ik niet  meer moet weer spuiten pff maar  dan geef ik mezelf een peptalk en weer door kunnen gelukkig goed met elkaar praten dat is wel.erg belangrijk 

Carolinerkj tja weet je. Ik had in maart mijn laatste IUI.  3 dagen erna sloot de kliniek. Op zich kwam het goed uit omdat we gingen verhuizen. Na de verhuizing zouden we beginnen met icsi. Ik meldde mij in juni weer bij de kliniek. Werd afgewezen omdat ze toen al vol zaten. Wat heb ik toen zitten huilen. De maand erna mocht ik wel beginnen. 18 follikels lagen klaar. Na de eerste voortgangscontrole bleek dat mijn cyste was verdubbeld, dat er maar 3 wat grotere follikels zaten en dat de andere eierstok niet te zien was. Medicatie omhoog voor 2 dagen. Na die twee dagen weer een echo. Geen verandering en toen nam de arts de beslissing om af te breken (28 juli). Ik snapte het, maar was wel teleurgesteld. De dag erna hoorde ik dat de cyste eerst verwijderd moest worden voordat we weer konden gaan proberen. Ik bel ziekenhuis 1. Inmiddels is het augustus. Daar is de afdeling gynaecologie nog gesloten vanwege de lockdown en ze moeten eerst de wachtlijst weg werken. Ik bel ziekenhuis 2. Die zijn wel open, maar ik zal pas in september gebeld worden voor de eerste intake in te plannen. Uiteindelijk heb ik de intake op 9 oktober. De arts zegt dat ik geluk heb dat de intake überhaupt doorgaat want ze zijn de zorg al weer aan het afschalen. 2 weken later zal ik horen of ik geopereerd ga worden. De bevestiging volgt, maar zo zegt de arts, ze gaan naar code zwart dus ik moet er niet op rekenen dat ik voor het einde van het jaar nog geopereerd kan worden. Op 10 november word ik plotseling gebeld door de arts dat ze mondjesmaat weer operatieruimte krijgen en dat ik urgentie krijg. Een week later word ik gebeld met het nieuws dat ik 27 november geopereerd kan worden. Na de operatie moet ik minstens 1x een goede cyclus (incl menstruatie) hebben voordat ik weer mag beginnen met icsi. 2 weken na mijn operatie komt lockdown 2 en ontploft mijn app met berichtjes van familie en vrienden dat ze zo blij zijn dat ik geopereerd ben. Een tijdje later word ik uit het ziekenhuis gebeld dat alles goedaardig was. Ja, die spanning zat er ook nog de afgelopen maanden op, de kans was klein dat t kwaadaardig was maar je weet natuurlijk maar nooit!
Aangezien de kans op een spontane zwangerschap 0 is, heb ik sinds maart dus 11x gemenstrueerd zonder enige echte kans te maken. Dus ja, ik ben onwijs blij dat ik nu menstrueer. Ik heb straks eindelijk, na 10 fucking lange maanden, een kans op een kindje. En ik loop al sinds april 2019 in de kliniek..
Die blijdschap zullen de andere meiden ook hebben, wanneer ze eindelijk (weer) mogen beginnen. Tuurlijk is t kut om te zien dat t op de normale manier niet lukt, maar een start kunnen maken met een behandeling geeft hoop.
Dus vergeef mij dat ik zo onwijs gelukkig ben met mijn menstruatie. Het was nogal een rollercoaster! ?

Zo wat een verhaal lapjesdraad ik had het niet helemaal meegekregen omdst ik er iets minder mee bezig wilde zijn maar ik bedoelde het niet vervelend tegenover jou hoor was meer als soort van grapje nou ja dat is ook niet helemaal het goede woord masr goed heb ook niks te klagen zodra de iui mislukt is kan ik na 3 week weer voor de volgende ronde nu wachten we af tot 15 jan en dan testen we gaan er zelf vanuit dat het ivf gaat worden en dat deze ronde mislukt is 

Geeft niet hoor Carolinerkj, maar goed ik ben ook al een tijdje bezig en het klokje gaat steeds harder tikken (ik word dit jaar 39), dus heeeeel af en toe raak ik ietwat gefrustreerd ?

Terug
Bovenaan