"De dames die al wat langer wachten....."

Mttm gelukkig vallen de spuitjes mee! Alleen wel jammer van die bijwerkingen... hopelijk wordt dat niet erger en is het te doen! Ik zit nu op het welbekende wachtbankje haha.. Moet zeggen dat ik er echt even doorheen zit en ik weet dat er dames zijn die veel langer al wachten hoor dus misschien mag ik ook echt niet zeuren, maar soms is het vertrouwen gewoon echt ver te zoeken... 

Jeetje lolita ik kan me heel goed voorstellen dat dit extra pijnlijk is zo! Het voelt ook gewoon zo oneerlijk hé..
spannend mttm en lapjesendraadjes ga heel hard voor jullie duimen dat het allemaal goed mag gaan!
Zwindo wat fijn dat je naar het zwanger draadje gaat! Hopelijk bezinkt het allemaal een beetje en kun je er echt blij mee zijn! Hoewel ik heel goed snap dat je zekerder wordt na de eerste echo. Wanneer staat die?  

ik zit op het wachtbankje en wat duurt het lang.. heb behoorlijk last van PMS dus mijn humeur is echt om te schieten. Dat is alleen maar erger geworden nu ik iedere keer denk dat mijn menstruatie toch wel weer door zal breken straks. Vrijdag NOD, maar heb er echt weinig vertrouwen in. Ik durf gewoon niet meer te hopen. 
daarom ook heel benieuwd hoe het zal gaan met icsi. Als ik ook daar nog hormonen van krijg dan word ik helemaal een verschrikkelijk mens denk ik... daar mag vriendlief dan mee dealen ?
sorry als ik mensen vergeet! Zal proberen weer wat vaker te reageren 

Lolita, dat komt inderdaad keihard aan. En tuurlijk bedoelt ze het niet zo, want ze weet het niet, maar blijft vreselijk. Uit ervaring kan ik wel zeggen dat heel hard en lang huilen kan helpen. Dus als je moet huilen, gewoon laten gaan. 

Lapjesendraadjes, met de menstruatie krijg ik de definitieve 'go'. Uiteraard of het lichamelijk wel kan, maar ook of er plek is, etc. In principe hebben ze al tijden geen wachtlijst meer voor zoiets, maar theoretisch gezien zou het zo kunnen zijn dat opeens 30 mensen in dezelfde week willen starten en daar hebben ze geen plek voor. Maar de arts verwacht niet dat dat gaat gebeuren.
FleurBo, wat spannend. Die laatste dagen lijken altijd eeuwen te duren he. Je had iui gehad of niet? We blijven hoop houden??

Project TT, we zitten ongeveer in hetzelfde schuitje, alleen loop jij 7 rondes voor op ons, dus jij hebt al 7 keer meer die teleurstelling ervaren.
Ik begrijp echt totaal je gevoel, een waardeloos 2020, teleurstelling op teleurstelling :(
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat als jij in februari gaat bellen.

Lapjesendraadjes, wat ongelooflijk fijn dat het gewoon doorgaat bij jullie, en ook een leuk nieuwtje, een leuk huisdier als afleiding!
Dankjewel Fleurbo, het was gelukkig een negatieve coronatest, hoe blij kun je zijn met een negatieve test ;)
Ja misschien heb je ook wel gelijk, en moet ik al eerder bellen, ik vind het lastig; ik wil niet als 'zeur' overkomen. 
Vis, heel veel geluk gewenst voor jullie tijdens IUI ronde 2. Begrijpelijk dat je heel verdrietig bent, al je hoop is dan daarop gevestigd :(

Lolita, ook jij zit dan in een soort zelfde schuitje; ik heb nog geen ervaring met hoe het gaat met IUI, dus ik weet niet zo goed hoe het werkt met wachtlijsten enzo.. ik hoop gewoon eigenlijk dat die er niet is, of is dit heel naief.. Vervelend dat de HSG zeer deed (bij mij ook -> heel erg, blegh)
Carolinerkj, spannend zeg, die 6e IUI ronde, dat moet hem dan toch echt zijn! Duim duim!

Mttm, wat een spannend moment voor jullie dat jullie gaan starten met icsi.
Ik hoop dat de spuiten meevallen en dat je er niet te veel last van hebt.
Mijn beste vriendin is zwanger geworden met icsi, het zaad van haar man was niet best en zij hadden al iui geprobeerd. Haar eitjes hadden niet de beste kwaliteit en toch hebben zij bij poging 2 een prachtig kindje gekregen :) Houd moed :) (ik weet dat elke situatie anders is; maar positieve verhalen zijn ook fijn om te horen :))

Zwindo, ja negatieve coronatest :) 
Heerlijk, die lieve pup in huis. Maar eerlijk is eerlijk, elke maand ben ik toch weer bezig met die ovulatie... ;)
Oke, dus dan reken ik toch dag 1 van de menstruatie als er echt meer bloed is, dank je :) Het was een cyclus van 35 weer. 
Ja ik twijfel dus of deze te lang is om zwanger te worden? Maargoed, er was wel een positieve ovutest..

Nou meiden, 
Ik zit op dag 13 vandaag en heb al 2 dagen online lesgeven erop zitten.
Ik hoop weer op een positieve ovulatietest, liever iets eerder dan dag 21/22... en dan hoop ik dat ronde 13 wel geluk brengt ;) Zou mooi zijn, want 23 januari vieren mijn vriend en ik ons jublieum ;) Een positieve zwangerschapstest zou wel echt een dikke kers op de taart zijn, maar mn NOD is helaas iets later :p pas de 27e, maargoed.

Mttm, ik ben de eerste maand dat ik belde afgewezen omdat t toen te druk was. Dat was echt kut, maar ik had toen wel de garantie dat ik de maand erop wel mocht beginnen (ze zeiden dat ze niemand voor een tweede keer zouden afwijzen). Ik hoop dat mijn meer geluk hebt!!
Lolita, heel naar dat soort berichten. En dat ze al 'zo' lang bezig was. Ze heeft totaal niet door wat ze zegt, gelukkig ook maar, want je gunt niemand zo'n lange  als die wij met z'n allen doormaken. Huilen mag he!!
FleurBo ik ben ook niet te genieten als ik ongesteld moet worden en was daarom extra bang voor het effect van de extra hormonen. Viel mij alles mee, misschien wel omdat ik mij zo bewust was dat ik extra hormonen in mijn lichaam had?

Allereerst dankjewel allemaal voor jullie lieve woorden! Inderdaad lapjesendraadjes en Mttm even huilen lucht zeker op, voelt nu alweer stuk minder 'pijnlijk'. Heel fijn dat je hier altijd even je hart kunt luchten.
FleurBo pfff wat klote, heel herkenbaar een slecht humeur voor je NOD. Maar hopelijk is het geen voorteken van menstruatie en zijn die hormonen ook niet nodig straks! Ik duim voor je. 

LoveTennis hopelijk snel een positieve ovulatietest! Wel een extra mooi moment als je een postieve zwangerschapstest straks in handen hebt met je jubileum.

Mttm klopt heb de tweede keer IUI gehad, maar helaas niet zo veel goede zwemmers. Ik ga me dit weekend even goed verdiepen in de icsi papieren die ik mee heb gekregen. Dan de week er op evaluatiegesprek met de arts. Ik hoop dat we dan ook een datum krijgen waarop we kunnen starten. 
fijn dat jullie geen wachtlijsten hebben en geeft vertrouwen denk ik dat de arts er van uit gaat dat het gewoon door kan gaan. Maar kan me voorstellen dat je gerust bent als ze het definitief zeggen straks! 

lovetennis fijn die negatieve coronatest! Ik snap heel goed dat je niet als een zeur over wilt komen. Ik heb mijn vriend ook al eens laten bellen omdat ik niet wilde dat ze dachten: 'o daar heb je haar weer' haha. Ik verdedig het altijd maar naar mezelf met het smoesje: ik zeur niet, ik vecht gewoon nu al voor mijn kind (lekker dramatisch haha).
hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest! En inderdaad, wat zou dat een mooi cadeau zijn!
lapjesendraadjes wat fijn om te horen dat je van de hormonen niet zo veel last had! Geeft mij ook weer wat hoop :)
Lolita fijn dat je je wat beter voelt! Het is helemaal oké om verdrietig of boos te zijn. Heb je wel mensen in je omgeving die van de situatie afweten? Dat kan heel erg opluchten. Ik vind het achteraf heel fijn dat we het op een gegeven moment verteld hebben.

Lovetennis, goede verhalen zijn zeker fijn. Tuurlijk is niet iedereen hetzelfde, maar goede verhalen geven wel hoop. Voor jullie zou het echt mooi zijn als het deze ronde wel mag lukken. Een heel speciaal cadeau voor jullie jubileum. Ik ga heel hard duimen.
Lapjesendraadjes, het zou vervelend zijn als het niet door kan gaan, maar dit zijn gekke tijden, dus gewoon afwachten. Over een weekje weet ik hopelijk meer.
FleurBo, ik hoop toch dat het gelukt is. Weinig zwemmers hoeft niet meteen te betekenen dat het niet lukt. Mocht het toch icsi worden, hoop ik dat je snel kunt beginnen. Als er plek is, kan het in ieder geval snel geregeld worden, dus dat hoop ik dan voor jou ook. 

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan