Project TT, we zitten ongeveer in hetzelfde schuitje, alleen loop jij 7 rondes voor op ons, dus jij hebt al 7 keer meer die teleurstelling ervaren.
Ik begrijp echt totaal je gevoel, een waardeloos 2020, teleurstelling op teleurstelling

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat als jij in februari gaat bellen.
Lapjesendraadjes, wat ongelooflijk fijn dat het gewoon doorgaat bij jullie, en ook een leuk nieuwtje, een leuk huisdier als afleiding!
Dankjewel Fleurbo, het was gelukkig een negatieve coronatest, hoe blij kun je zijn met een negatieve test

Ja misschien heb je ook wel gelijk, en moet ik al eerder bellen, ik vind het lastig; ik wil niet als 'zeur' overkomen.
Vis, heel veel geluk gewenst voor jullie tijdens IUI ronde 2. Begrijpelijk dat je heel verdrietig bent, al je hoop is dan daarop gevestigd
Lolita, ook jij zit dan in een soort zelfde schuitje; ik heb nog geen ervaring met hoe het gaat met IUI, dus ik weet niet zo goed hoe het werkt met wachtlijsten enzo.. ik hoop gewoon eigenlijk dat die er niet is, of is dit heel naief.. Vervelend dat de HSG zeer deed (bij mij ook -> heel erg, blegh)
Carolinerkj, spannend zeg, die 6e IUI ronde, dat moet hem dan toch echt zijn! Duim duim!
Mttm, wat een spannend moment voor jullie dat jullie gaan starten met icsi.
Ik hoop dat de spuiten meevallen en dat je er niet te veel last van hebt.
Mijn beste vriendin is zwanger geworden met icsi, het zaad van haar man was niet best en zij hadden al iui geprobeerd. Haar eitjes hadden niet de beste kwaliteit en toch hebben zij bij poging 2 een prachtig kindje gekregen

Houd moed

(ik weet dat elke situatie anders is; maar positieve verhalen zijn ook fijn om te horen

)
Zwindo, ja negatieve coronatest
Heerlijk, die lieve pup in huis. Maar eerlijk is eerlijk, elke maand ben ik toch weer bezig met die ovulatie...

Oke, dus dan reken ik toch dag 1 van de menstruatie als er echt meer bloed is, dank je

Het was een cyclus van 35 weer.
Ja ik twijfel dus of deze te lang is om zwanger te worden? Maargoed, er was wel een positieve ovutest..
Nou meiden,
Ik zit op dag 13 vandaag en heb al 2 dagen online lesgeven erop zitten.
Ik hoop weer op een positieve ovulatietest, liever iets eerder dan dag 21/22... en dan hoop ik dat ronde 13 wel geluk brengt

Zou mooi zijn, want 23 januari vieren mijn vriend en ik ons jublieum

Een positieve zwangerschapstest zou wel echt een dikke kers op de taart zijn, maar mn NOD is helaas iets later

pas de 27e, maargoed.