"De dames die al wat langer wachten....."

Vanmiddag de uitslag van de sottest...
Het positieve was dat zijn zwemmers prima geschikt zijn voor icsi. Het slechte, het wordt geen maart, maar op zijn vroegst juni... ?????? Danku corona...
Eerst boos,toen verslagen. Nòg langer wachten...
https://www.mamaplaats.nl/blog/zwanger/wachten-corona

Haha lapjesendraadjes ik wou dat ik zo streng kon zijn! Ik houd echt echt nooit vol om te wachten tot NOD. Maar volgende ronde weer een kans om te proberen te wachten tot NOD (als ik door mag met IUI...) 

he knuffeltjeee wat een ellende moeten jullie steeds door heen zeg! Komt die vertraging door de coronaontwikkelingen van de afgelopen paar weken? Ik dacht dat maart vast stond voor jullie :( 
Is een ander ziekenhuis een optie misschien? Of kan dat niet door de zaadkwaliteit?

FleurBo, ben bang van niet, omdat dan ook alle onderzoeken ook weer overnieuw moeten en zo. En we wonen ook eigenlijk net in een uithoek. Ja, door de corona scheen er meer stil te zijn gevallen als ze zelf hadden gedacht en is er meer vertraging opgelopen. 

Knuffeltjeeee, wat naar zeg. Dacht je een richtpunt te hebben en nu weer dit. Sterkte!
Nergens is natuurlijk zekerheid, maar ik zou het wel eens ergens anders proberen. Bij ons werden zelfs de testen die de huisarts had laten doen meegenomen. Misschien kunnen ze ergens anders iets met de onderzoeken die jullie al hebben gedaan. 
Ik weet niet of jullie reizen erg vinden, maar ik weet dat er mensen zijn die meer dan een uur reizen voor bepaalde klinieken.
Nogmaals heel veel sterkte! 

FleurBo, wat jammer dat hij negatief was.  Bestaat de kans nog dat hij positief gaat worden? 
De volgende keer toch iets langer proberen te wachten, al kan vals positief natuurlijk altijd. 

Ja ?? En we wonen ècht in een uithoek. Amc is al een uur rijden. Denk niet dat er bijv Friesland een goed ziekenhuis is. Tel daarbij op hoe anti ziekenhuis mijn vriend is. We zitten nu buj een goede arts,alle vertrouwen in. Alleen nu dus heeeel lang wachten... 

Mttm ik reken er niet op dat hij nog positief kan worden. Vandaag of morgen NOD dus als het goed zat had hij gisteren wel positief moeten zijn neem ik aan. Maar goed toch heb ik nog hoop tot het daadwerkelijk doorbreekt. 

Terug
Bovenaan