"De dames die al wat langer wachten....."

Ik ben weer helemaal in de war..! Vanochtend nog steeds gevoelige borsten terwijl die normaal paar dagen voor NOD wel weg zijn. Ik dus in alle hoop maar even temperatuur gemeten, die was helaas gedaald (36,9 en wordt vaak ongesteld als ie op 36,8 of 36,7 zit). 
toch kon ik mezelf niet inhouden en heb ik een test gedaan net. Nou en daar loop ik me nu dus al een half uur gek mee te maken. Op het eerste oog niets te zien, maar na wat turen lijk ik toch een streepje te zien. Hij is met het blote oog bijna niet te zien, zo licht is hij. 
Nu wordt geduld hebben nog moeilijker en niet te veel hoop krijgen lijkt onmogelijk. Afgelopen maand had ik ook een licht streepje (wel op een gevoeligere test van een ander merk) en ben ik gewoon ongesteld geworden. 

niet te doen dit.. 

FleurBo, ohhh... ik zou ook morgenochtend nog eens doen. Spannend!
Lapjesendraadjes, fijn dat alles weer werkt en jullie er  nu weer echt voor kunnen gaan!
Lolita, vervelend dat de HSG pijnlijk was, hopelijk deze week een goede uitslag! En ja dat soort uitspraken... pff heel pijnlijk! En logisch dat zo'n moment en alles het je moeilijk maakt. Knuffel! Ik heb er de laatste tijd voor gekozen om het wat meer vriendinnen te vertellen, en nee niet bij iedereen lucht dat op ook vanwege bepaalde uitspraken maar bij een aantal kan ik steun krijgen wanneer ik het nodig heb en dat is fijn.
Carolinerkj, hopelijk is deze laatste poging een succesvolle!
Mtmm, eerste spuiten, is toch wel iets hea, ook al is het voor het goede doel, succes!
Zwindo, hopelijk kun je er snel echt van genieten, wanneer staat de eerste echo?
Lovetennis ohh we hebben wel meer gemeen, werk ook in het onderwijs. En ochja dan vinden ze me maar een zeur wanneer ik bel, we zouden allemaal liever in de situatie zitten waarin we niet naar een ziekenhuis bellen.
Ik verwacht in/net na het weekend ergens mijn ovulatie dus wij mogen weer aan de slag deze week.
Lieve dames dat 2021 een babyrijk, babybuikvol jaar voor ons mag worden!

Fleurbo was spannend hoever van je nod zit je af?
Ik ken het gevoel vóór dat wij het traject in gingen had ik ook een positieve test op de dag dat ik ongi moest worden volgende dag ook ongi geworden hoop voor jullie dat de test mooi oploopt en dat je zwanger bent ik ga heel hard duimen 
Is ik moet nog wachten tot de 15e en ik kan nu al niet wachten ook omdat ik steeds het gevoel heb dat ik ongi ga worden niet echt krampjes maar wel wat gerommel misschien heel iets krampjes maar dat is ook niet echt het goed woord dus ik ga dénk ik vanaf zaterdsg beginnen met een gevoelige test als ik het niet kan volhouden anders probeer ik tot de 15e te wachten vind het zo moeilijk ook omdat ik een heel goed gevoel heb over deze poging 

FleurBo, wat spannend. Ik ben het eens met de andere dames, probeer het nog eens met ochtendurine. Succes!

ProjectTT, hopelijk een goede en vruchtbare ovulatie. Ik ben even vergeten of je al met een traject bezig bent. Ik dacht dat jullie eerst nog moest proberen. Eerste spuiten zijn inderdaad spannend, maar nu gaat het prima. Ik durf ze alleen nog steeds niet zelf te zetten, maar komt meer omdat ik bang ben dat ik iets fout doe en nu mijn vriend het doet, gaat het heel goed, dus waarom zou ik het veranderen...
Carolinerkj, wat Shit dat je nu al zo nerveus bent. Dan duurt de 15e nog best lang. Hopelijk heb je toch genoeg te doen de komende dagen, zodat je er niet steeds aan denkt. Sterkte en ik duim natuurlijk voor een goed resultaat. 

En ik ben vandaag zo idioot om mij af te vragen of ik misschien vandaag al moet beginnen met de ovulatietesten. Mind you, ik zit op cyclusdag 7 dus t zal nog wel een week duren. Oh meiden, het is soms zo moeilijk om er niet bezig te zijn! Zelfs deze nuchtere Harry zit nu met buikpijn van de zenuwen hahaha. Waarschijnlijk draait het er vanavond op uit dat ik extra testen ga bestellen en dat ik morgen de eerste test ga doen.
FleurBo, ennnnn?

Bedankt voor jullie lieve berichten! Helaas hartstikke negatief vanochtend.. zal gisteren wel een foutje in de test geweest zijn of zo..  ben hier zo klaar mee :(

Terug
Bovenaan