"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi hoi 
Fleurbo dat hoeft niet, ik had bij mijn zoontje pas na een week een posi test.. en bij mijn mk daarvoor ook.
Ik zal verder nog even later terug lezen , flink wat berichten gepost.
Ik wacht op mn posi ovulatie test, inmiddels dag 16 dus ben bang dat het als vanouds pas weer op dag 22 gaat zijn. Vind het spannend zo die 1e echte cyclus weer naar de mk. Ene kant wil je er niet mee bezig zij maar HOE...

Mamavankipje de mensen die zeggen dat je er niet mee bezig moet zijn, hebben nog nooit in onze situatie gezeten. Het enige wat ik denk is dat we er niet gestresst door moeten zijn. Stress is voor niets goed. Ik vind de testen daarom fijn, want dan hoef ik verder nergens op te letten.

Hoi dames,
Ik weet niet of het nog mag, maar de beste wensen voor 2021!Hopelijk een jaar met zwangerschappen voor ons!
@mttm fijn dat je al zo snel mag beginnen zeg! Inderdaad zullen er dames zijn die ook heel graag aan de beurt willen zijn en je misschien een beetje benijden daarom, maar het is je natuurlijk vooral van harte gegund ?
@lapjesendraadjes een logeerkat krijg ik er thuis dus ook al niet doorheen ? Maar ik blijf gewoon volhouden, misschien een beetje zielig doen op een gegeven moment ? 't was een beetje veel teruglezen, ben je al aan het spuiten voor icsi?
@lolita 't blijft toch slikken, zwangerschapsaankondigingen, al gun je het de ander nog zo. Je moet ook maar zo denken, in hun belevingswereld is een half jaar proberen lang. Wat sommige andere meiden ook al zeiden, aangezien het je vriendin is, misschien kun je het haar vertellen? Bij mij weet een aantal van mijn goede vriendinnen ervan en ik heb er toch wel steun aan, merk ik.
@fleurbo oh negatieve test ? Dan gaan jullie binnenkort icsi traject bespreken? Wat betreft dat testen, helpt het om ze gewoon niet te kopen tot een dag voor je nod ofzo? 
@knuffeltje, balen dat de wachtlijst zo lang is.. Wel supergoed nieuws dat icsi kan! Toch een stip aan de horizon.
Ik denk ook maar zo, tegen de tijd dat ik zwanger ben, is er geen lockdown meer, dan mis ik alle feestjes maar kan ik er iig wel lekker mee showen ?
groetjes ook voor alle andere dames! Success weer deze cycle!

FleurBo ohhh ik had het je zo gegund wat klote die negatieve test! Heb je inmiddels nog een keer getest of is je menstruatie inmiddels doorgebroken?

Ik heb inderdaad nu geen mensen om me heen die van onze situatie afweten, had dat in eerste instantie afgesproken met mn vriend. Maar inmiddels ben ik daar eigenlijk wel echt aan toe dus besloten het binnenkort wel tegen 2 van mn vriendinnen te gaan zeggen, denk dat dat wel oplucht. Thanks voor al jullie tips daarover!

Carolinerkj heb je inmiddels al een vroege test geprobeerd?

Lapjesendraadjes ahhh ik snap het ook echt wel dat het weer spannend is als je eindelijk weer kan testen! Heb je inmiddels al je piek gevonden of nog even geduld hebben?

Knuffeltje heel fijn dat de zwemmers geschikt zijn voor icsi, maar wat hebben jullie een pech zeg met die wachtlijsten ?. Lijkt me ook heel erg lastig de overweging voor een ander ziekenhuis als de arts en het ziekenhuis nu verder goed bevallen... Hopelijk gaat de wachtlijst veel sneller dan dat ze nu denken.

Mamavankipje tja dat loslaten... pff dat is iets wat ik sowieso niet kan denk ik.. inmiddels al een positieve ovulatietest?

Vis goede gedachte inderdaad, ik hoop dat wij straks allemaal onze dikke buiken en baby’s kunnen showen als die lockdown over is. Hoe is het nu met jou? Zit je nu in de tweede poging van je IUI?

Lolita en Vis, ja het is druk he met de berichtjes! Ik zit nu op CD10 en nog geen piek te zien. Die verwacht ik over 5 dagen ergens. Ik vermoed dat ik ergens rond 20 januari mag beginnen met prikken. Mijn jongste bonusdochter zit in 5vwo en heeft net les over hormonen bij biologie. Ze vindt t reuze interessant om een praktijkgeval in huis te hebben hahaha
De kat is echt vreselijk leuk. Hij is onwijs slim en communiceert luid mauwend. Dankzij een nachtje wakker liggen door het gemauw (meneer wilde dat ik opstond om zijn natvoer te geven, daar is hij dol op), hebben we geleerd om het natvoer te geven voordat wij gaan slapen. Dan gaat hij nl ook slapen. Hij ligt of boven op mijn buik, of tussen mijn benen. Soms ligt hij netjes tussen ons in. Jullie snappen dat ik al meerdere foute opmerkingen heb gemaakt hahaha. Van seks kijkt hij niet op of om, dan gaat hij op het uiterste puntje van het bed liggen, pff. Maar goed, ik ben dus zijn uitverkorene en krijg veel liefde.

Lapjesendraadjes ah nog eventjes geduld dus! Oh klinkt heel gezellig met die kat erbij en heel herkenbaar, wij hebben er ook een en als die niet genoeg gegeten heeft dan worden we 's nachts ook gewekt?

Lolita wat fijn dat je het twee vriendinnen kunt vertellen! Hopelijk lucht dat op!
lapjesendraadjes hahaha zo leuk een kat hé? Fijne afleiding! 

Hier is het helaas doorgebroken. Gelukkig gisteren veel gedaan waardoor ik niet de hele dag in zak en as op de bank kon zitten. Nu wachten op evaluatiegesprek en ik hoop zo dat we snel met icsi kunnen starten. Maar probeer er rekening mee te houden dat het nog wel een paar maanden duurt.

He wat balen fleurbo! Zat al steeds even te kijken of je nog had gepost.. knuffel!
Lolita, tnx! Delen helpt wel vind ik, 2 vriendinnen en mn werkcollega en onze ouders inmiddels ook ivm de mk.. weten ervan en vooral fijn  om af en toe even te praten met de vriendinnen :) 
Ik wacht nog steeds op een positieve ovulatie test.. inmiddels dag 21 pffftt... wel een lekker rustig weekendje zo onze zoon was even een nachtje uit logeren :)

Terug
Bovenaan