Hoi Dames, Ik lees sinds een aantal dagen mee op dit topic en zou af en toe graag een berichtje mee willen posten. Ik ben 33 jaar en we zijn sinds september 2019 actief bezig met onze kinderwens. Ik ben in 2015 gestopt met oac. En sindsdien een mooie regelmatige cyclus. November 2019 was ik voor het eerst zwanger. Euforie, want het was zo snel! Helaas begin december 2019 een mk. Hoewel erg verdrietig om hetgeen wat er niet zou zijn, waren we wel heel positief over de toekomst. We zouden het opnieuw proberen en het zou vast snel nog een keer raak zijn.. Eén maand werd twee maanden, op een gegeven moment was het alweer zes maanden zonder resultaat en nu ruim een jaar verder sinds de mk en helaas nog niets. November 2020 bij de huisarts huisarts geweest voor een doorverwijzing, we konden afgelopen december terecht voor de intake, maar er is geen reden om te denken dat wij geen kinderen zouden kunnen krijgen. Maar ja, gelukt is het ook nog niet. Mijn man is trouwens getest en geen problemen van zijn kant gelukkig! In de ervaringen in dit topic herken ik veel, de onzekerheid, gevoel van eenzaamheid, de wanhoop, maar ook de hoop elke maand weer. Vandaag is mijn NOD van deze ronde, tegen beter weten in een vroege test gedaan. Hartstikke negatief, maar ja, je kan nooit weten toch. Dat vroege testen heb ik trouwens al meer dan een half jaar niet gedaan. En ik denk dat ik dat vanaf nu ook maar niet meer doe, dat is waarschijnlijk beter voor de mentale gezondheid
Ik lees graag mee en wellicht neem ik wat tips vaan dit topic mee. Ik las wat over tarwekiemolie bijvoorbeeld, maar twijfel of ik daar wat mee wil doen. Mijn eisprong is vrij snel na de menstruatie (4-5 dgn) en ben meestal wel 1 - 2 dagen te vroeg. Daarom vraag ik me af of de dagen naar de eisprong lang genoeg zijn voor bijvoorbeeld een innesteling. Hoe dan ook, een hoop onzekerheid hier ?
Oja, aan een hoop afkortingen moet ik nog even wennen ?
Oja, aan een hoop afkortingen moet ik nog even wennen ?